Mikäs sen biisin nimi olikaan? – biisi hukassa -ketju

  • 1 382 322
  • 7 308

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Haussa Eläkeläisten renkutus, jossa mainittiin useaan otteeseen "on jenkattu, humpattu, valssattu, humppapullot korkattu...". Milläköhän nimellä moinen kipale tunnetaan?
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
smasa kirjoitti:
Haussa Eläkeläisten renkutus, jossa mainittiin useaan otteeseen "on jenkattu, humpattu, valssattu, humppapullot korkattu...". Milläköhän nimellä moinen kipale tunnetaan?

Minulle on kerrottu, että biisi on alkuperältään Meredith Brooksin Bitch.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
dali kirjoitti:
Minulle on kerrottu, että biisi on alkuperältään Meredith Brooksin Bitch.

Tarkemmin ajatellen voi hyvinkin olla. Et sattuisi Eläkeläisten version nimeä tietämään?
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
smasa kirjoitti:
Tarkemmin ajatellen voi hyvinkin olla. Et sattuisi Eläkeläisten version nimeä tietämään?

Sehän on sekokielellä Humppakonehumppa.
 

Kyle

Jäsen
Minkä niminen on radiossa soitettu "uusi Baywatch"-kappale. Itse en ole sitä kuullut, mutta jotkut väittävät sen soivan kovaankin tahtiin..
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Gerodz kirjoitti:
Minkä niminen on radiossa soitettu "uusi Baywatch"-kappale. Itse en ole sitä kuullut, mutta jotkut väittävät sen soivan kovaankin tahtiin..
Vaikka HN:n veikkaus menikin suhteellisen lähelle lienee oikea vastaus Sunblock - I'll be ready.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä mahtaa olla biisin nimi, joka soi tänään Radio Helsingissä vähän vaille klo 20, ja siinä laulettiin "It's Not Good Enough" ?

Toinen mikä olisi mukava tietää oli pari biisiä aikaisemmin soinut biisi, jossa oli naissolisti ja laulu kulki suurin piirtein näin: "Have You Seen My Chosen One"

Merci, jo etukäteen.

EDIT. kirjoitusvirhe
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Makkarakuningas kirjoitti:
Mikä mahtaa olla biisin nimi, joka soi tänään Radio Helsingissä vähän vaille klo 20, ja siinä laulettiin "It's Not Good Enough" ?

Toinen mikä olisi mukava tietää oli pari biisiä aikaisemmin soinut biisi, jossa oli naissolisti ja laulu kulki suurin piirtein näin: "Have You Seen My Chosen One"

Merci, jo etukäteen.

EDIT. kirjoitusvirhe

CONCRETES: Chosen One

Ja tässä linkki : http://www.radiohelsinki.fi/soittolistat.phtml
 

Heino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit -2013
Ei kukaan satu tietämään, mikä biisi soi tuossa maikkarin mainoksessa "tanssii tähtien kanssa" tai joku vastaava.
Eli siis se, missä Jone Nikula tanssii ainakin mulle tuntemattoman naikkosen kanssa.
Kiitos ja kumarrus etukäteen.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Heino kirjoitti:
Ei kukaan satu tietämään, mikä biisi soi tuossa maikkarin mainoksessa "tanssii tähtien kanssa" tai joku vastaava.
Eli siis se, missä Jone Nikula tanssii ainakin mulle tuntemattoman naikkosen kanssa.
Kiitos ja kumarrus etukäteen.
Meinaatko sitä pidemmän mainoksen Pulp Fiction-biisiä? En tiedä nimeä enkä esittäjää, mutta eiköhän tuo löydy kyseisen leffan soundtrackilta. Toinen juttu on taas se, että mistä sen löytäis. Mutta tietty ne, jotka imuttavat, hakevat ko. veisun viidessä sekunnissa. Se taasen on vastoin kirjoittamattomia sääntöjä..:)
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Mulla on kanssa hakusessa tuo maikkarin ohjelman Tanssii Tähtien kanssa-ohjelman mainoksessa kuuluva kipale jossa vingutetaan viulua, joka soi taustalla. Siinä mitä minä haen tanssii Suvi Miinala jonkun äijän kanssa ja lopussa kommentoivat Uotinen ja jotkut muut. Kyseessä saattaa olla tuo MusanMaken mainitsema Pulp Fiction-leffan biisi, koska tunnistin kuulleeni sen mahd. jossain pätkässä. Kertokaahan joku nimeä vielä kehiin, jos joku vaan tietää.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
ruoska kirjoitti:
Mulla on kanssa hakusessa tuo maikkarin ohjelman Tanssii Tähtien kanssa-ohjelman mainoksessa kuuluva kipale jossa vingutetaan viulua, joka soi taustalla. Siinä mitä minä haen tanssii Suvi Miinala jonkun äijän kanssa ja lopussa kommentoivat Uotinen ja jotkut muut. Kyseessä saattaa olla tuo MusanMaken mainitsema Pulp Fiction-leffan biisi, koska tunnistin kuulleeni sen mahd. jossain pätkässä. Kertokaahan joku nimeä vielä kehiin, jos joku vaan tietää.
No ei se sitten sama ole. Nimittäin mun tarkoittamassa veisussa ei viulua vingutella... Tai voihan se olla samasta leffasta oleva kipale, mutta minähän tarkoitin John Travoltan (leffassa Vincent Vega-niminen palkkatappaja) sekä Uma Thurmanin (Leffassa Travoltan pomon Marsellus Wallacen vaimo Mia) Jack Rabbit Slim´ssä vetämää vähintäänkin legendaarista twist-biisiä...

Ja onhan noissa Tarantinon alkupään leffoissa todella klassisia pätkiä mukana. Kun vaan ihmettelee "Reservoir Dogs"iin ja "Pulp Fiction"iin ympättyjä unohdettuja klassikoita. Eikä hänen sivuprojektiansa musat(!) häviä pahastikaan. Kun kuuntelee "Natural Born Killers"in tai "From Dusk till Dawn"in tai "True Romance"n pätkissä soivaa musaa. Hemmo on kyllä tyylitietoinen, täytyy myöntää... Tai sitten ei ole, enkä ole minäkään, kun moisia noteeraan...
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Heino kirjoitti:
Ei kukaan satu tietämään, mikä biisi soi tuossa maikkarin mainoksessa "tanssii tähtien kanssa" tai joku vastaava.
Eli siis se, missä Jone Nikula tanssii ainakin mulle tuntemattoman naikkosen kanssa.
Kiitos ja kumarrus etukäteen.

Chuck Berry - You never can tell
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Useasti radiossakin kuultavan "I dont like mondays (tell me why), I dont like mondays (tell me why), I dont like mondays (tell me why)..." -kipaleen nimi ja esittäjä ei nyt millään tule päähäni.

Apuja?
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Saku #11 kirjoitti:
Useasti radiossakin kuultavan "I dont like mondays (tell me why), I dont like mondays (tell me why), I dont like mondays (tell me why)..." -kipaleen nimi ja esittäjä ei nyt millään tule päähäni.

Apuja?
Boomtown Rats: I don´t like Mondays
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Saku #11 kirjoitti:
Useasti radiossakin kuultavan "I dont like mondays (tell me why)-kipaleen nimi ja esittäjä ei nyt millään tule päähäni.

Apuja?
Tuon kun laittaa googleen, niin 0,32 sekuntia ja eka osuma "Boomtown Rats - I Don't Like Mondays". Skarpatkaa nyt hei vähän.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Soi radio x3m:llä hetki sitten. Tämmöinen perinteinen diskoteknojumputus missä muija hoilaa sekä saksaksi että englanniksi.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
VH87 kirjoitti:
Soi radio x3m:llä hetki sitten. Tämmöinen perinteinen diskoteknojumputus missä muija hoilaa sekä saksaksi että englanniksi.


Madonna - Sorry
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös