smasa kirjoitti:Haussa Eläkeläisten renkutus, jossa mainittiin useaan otteeseen "on jenkattu, humpattu, valssattu, humppapullot korkattu...". Milläköhän nimellä moinen kipale tunnetaan?
dali kirjoitti:Minulle on kerrottu, että biisi on alkuperältään Meredith Brooksin Bitch.
smasa kirjoitti:Tarkemmin ajatellen voi hyvinkin olla. Et sattuisi Eläkeläisten version nimeä tietämään?
Vaikka HN:n veikkaus menikin suhteellisen lähelle lienee oikea vastaus Sunblock - I'll be ready.Gerodz kirjoitti:Minkä niminen on radiossa soitettu "uusi Baywatch"-kappale. Itse en ole sitä kuullut, mutta jotkut väittävät sen soivan kovaankin tahtiin..
Makkarakuningas kirjoitti:Mikä mahtaa olla biisin nimi, joka soi tänään Radio Helsingissä vähän vaille klo 20, ja siinä laulettiin "It's Not Good Enough" ?
Toinen mikä olisi mukava tietää oli pari biisiä aikaisemmin soinut biisi, jossa oli naissolisti ja laulu kulki suurin piirtein näin: "Have You Seen My Chosen One"
Merci, jo etukäteen.
EDIT. kirjoitusvirhe
Another HAB kirjoitti:
Meinaatko sitä pidemmän mainoksen Pulp Fiction-biisiä? En tiedä nimeä enkä esittäjää, mutta eiköhän tuo löydy kyseisen leffan soundtrackilta. Toinen juttu on taas se, että mistä sen löytäis. Mutta tietty ne, jotka imuttavat, hakevat ko. veisun viidessä sekunnissa. Se taasen on vastoin kirjoittamattomia sääntöjä..:)Heino kirjoitti:Ei kukaan satu tietämään, mikä biisi soi tuossa maikkarin mainoksessa "tanssii tähtien kanssa" tai joku vastaava.
Eli siis se, missä Jone Nikula tanssii ainakin mulle tuntemattoman naikkosen kanssa.
Kiitos ja kumarrus etukäteen.
No ei se sitten sama ole. Nimittäin mun tarkoittamassa veisussa ei viulua vingutella... Tai voihan se olla samasta leffasta oleva kipale, mutta minähän tarkoitin John Travoltan (leffassa Vincent Vega-niminen palkkatappaja) sekä Uma Thurmanin (Leffassa Travoltan pomon Marsellus Wallacen vaimo Mia) Jack Rabbit Slim´ssä vetämää vähintäänkin legendaarista twist-biisiä...ruoska kirjoitti:Mulla on kanssa hakusessa tuo maikkarin ohjelman Tanssii Tähtien kanssa-ohjelman mainoksessa kuuluva kipale jossa vingutetaan viulua, joka soi taustalla. Siinä mitä minä haen tanssii Suvi Miinala jonkun äijän kanssa ja lopussa kommentoivat Uotinen ja jotkut muut. Kyseessä saattaa olla tuo MusanMaken mainitsema Pulp Fiction-leffan biisi, koska tunnistin kuulleeni sen mahd. jossain pätkässä. Kertokaahan joku nimeä vielä kehiin, jos joku vaan tietää.
Heino kirjoitti:Ei kukaan satu tietämään, mikä biisi soi tuossa maikkarin mainoksessa "tanssii tähtien kanssa" tai joku vastaava.
Eli siis se, missä Jone Nikula tanssii ainakin mulle tuntemattoman naikkosen kanssa.
Kiitos ja kumarrus etukäteen.
hansonbrother kirjoitti:Ois hakusessa ylexillä soinnut dance biisi, muuta en osaa kun sen että lopussa vihelletän kertosäkeen päälle.
Boomtown Rats: I don´t like MondaysSaku #11 kirjoitti:Useasti radiossakin kuultavan "I dont like mondays (tell me why), I dont like mondays (tell me why), I dont like mondays (tell me why)..." -kipaleen nimi ja esittäjä ei nyt millään tule päähäni.
Apuja?
Tack.Bast kirjoitti:Boomtown Rats: I don´t like Mondays
Tuon kun laittaa googleen, niin 0,32 sekuntia ja eka osuma "Boomtown Rats - I Don't Like Mondays". Skarpatkaa nyt hei vähän.Saku #11 kirjoitti:Useasti radiossakin kuultavan "I dont like mondays (tell me why)-kipaleen nimi ja esittäjä ei nyt millään tule päähäni.
Apuja?
VH87 kirjoitti:Soi radio x3m:llä hetki sitten. Tämmöinen perinteinen diskoteknojumputus missä muija hoilaa sekä saksaksi että englanniksi.
FourForty kirjoitti:Bob Sinclar - Love Generation?