Nyt ei varsinaisesti ole biisi hukassa, vaan kaipaan enemmänkin ehdotuksia.
Mä tarvitsisin yhteen produktioon niin
syntistä (instrumentaali-) musiikkia kuin vain mahdollista. Sellaista, että viiden sekunnin kuuntelulla kenellekään ei jää epäselväksi mihin homma on menossa. Biisin tulisi olla myös erittäin rauhallinen eli käytännössä lähes hissimusiikkia. Mä olen jo pitkään yrittänyt etsiä Youtubesta erilaisilla "erotic" ja "lounge" comboilla, mutta oikein hyvää ratkaisua ei ole löytynyt. Yksinkertaisuudesta ja sellaisesta "yleisestä tunnistettavuudesta" ehdotonta plussaa. Tästä tullaan kuitenkin tekemään täysin oma versio/tulkinta.
Mielikuva: astut keskellä päivää vaikkapa Floridassa johonkin yksikerroksiseen puolipimeään strippiluolaan keskellä ei mitään. Pimeyden keskeltä löytyy leopardikuvioinen sohva. Sohvalla röhnöttää Ron Jeremyn näköinen 300-paunainen viiksekäs, hikinen ja karvainen mies puolialastomana kultaketjuineen sikari suussa ja konjakkilasi kourassa. Kainaloissaan hänellä on toinen toistaan kauniimpia naisia toinen toistaan pienimmissä bikineissä. Mikä biisi tällöin voi soida taustalla? Mikä biisi saa sinulle mielikuvan noista hetkistä, kun astut ovesta sisään synninpesään ja annat katseesi haravoida ympäristöä - viisi sekuntia!
Myöhemmässä vaiheessa alkavat soida omat versiot legendaarisista biiseistä...
Blue Oyster Bar Music sekä
Epic Sax Guy.
Mikä sopisi introksi ennen näitä? Tosiaan viidessä sekunnissa pitäisi paljastua Pihtiputaan mummollekin minkälaiseen paikkaan nyt ollaan menossa. Alkuhätkähdyksen jälkeen kyseisen musiikin pitäisi soveltua loopattavaksi ehkä noin kolmen, kolmen ja puolen minuutin ajaksi puheen taustalle.