Miksi mulla tulee ekana mieleen David Guetta ft. Showtek & Vassy - Bad
Uskomatonta löytää vastaus jo ennen kysymyksen esittämistä!
Maanantai-iltana (tai siis ti-yönä Suomen aikaa) mun oli tarkoitus "vetää long-shotilla" kysymys tähän ketjuun. Ehkä joku kolme viikkoa sitten tein lyhyen stop-overin Turkuun. Pari päivää kotona ja käytiin siinä sitten kavereiden kanssa kebabilla. Kebumestassa soi taustalla joku radiokanava todella hiljaa, ja sieltä tuli helvetin hyvä biisi. Yritin ja yritin tarkentaa kuuloani kyseiseen biisiin, mutta en saanut selvää oikeastaan muusta kuin kertosäkeestä: "
it's good to be back". Heitin sitten puolihuolimattomasti ilmoille kysymyksen, että mikä biisi tää mahtaa olla, olisko tää jotain uutta Scooteria? Kumpikaan paikalla olleista kavereistani ei ole sen enempää kiinnostuneita konemusiikista, mutta toinen heitti vastauksen aivan yllättäen: "
Tää on David Guettaa. David Guetta featuring joku..."
Noh, tämä sitten unohtui joksikin aikaa, kunnes viime maanantaina heittelin Youtubeen hakusanoiksi "David Guetta feat". Mä kävin sitten läpi varmaan kaikki Guettan featuring-biisit Rihannasta alkaen. Hakemani biisi ei sitten vain löytynyt millään. En muistanut metsästämästäni biisistä lähes yhtään mitään, mutta olisin tunnistanut sen takuuvarmasti heti kuultuani. Aikani tuskailtuani päätin raapustaa helvetin heikoilla tuntomerkeillä (melkein Scooter - tod.näk David Guetta feat joku) kysymyksen Jatkoaikaan. Ketjun avattuani viimeisimpänä postauksena oli Captain Slow'n vastaus...
Kiitos
@Captain Slow - tai paremminkin Captain (too) Fast