Meinaatko Kai Hyttisen Ihanaa aamua? Ainakin tämän olen kuullut siellä melko usein soitettavan..
Hakuammuntaa, mutta näistä vihjeistä tuli mieleeni Uusi Fantasia feat. Vicky Rosti: Tuntematon maa, joka oli myös TV2:n Sohvasurffaajat-ohjelman tunnusmusiikkina.Ei, tuli ainakin maanantai aamun ohjelmassa, joku biisi missä puhuttiin jotain matkustamisesta tai lähtemisestä. Mielestäni joskus kuullut kokonaan ja jotain junalla/euroopassa reissaamisesta laulettiin.
Hakuammuntaa, mutta näistä vihjeistä tuli mieleeni Uusi Fantasia feat. Vicky Rosti: Tuntematon maa, joka oli myös TV2:n Sohvasurffaajat-ohjelman tunnusmusiikkina.
Ei, tuli ainakin maanantai aamun ohjelmassa, joku biisi missä puhuttiin jotain matkustamisesta tai lähtemisestä. Mielestäni joskus kuullut kokonaan ja jotain junalla/euroopassa reissaamisesta laulettiin.
Mikähän biisi mahtaa soida Urhotv:n jääkiekkolähetysten alkuintrossa, tänäänkin kyseinen kipale soi? Hidastempoinen ja laulajalla kohtuu käheä ääni, ei löydy sitten mistään.
Tarkoitatko sitä, joka soi videon pätkässä jossa SaiPan fanit tanssivat pätkän alussa ja lopussa?
Laulaja laulaa jotain "Show.... Baby.... Baby i´m a..." kovin ei sanoista saanut selvää. Laulu kuullostaa että tulisi jostain särkevästä megafonista.
Itse olen kyseistä biisiä myös etsinyt kuumeisesti.
Pienillä spekseillä mutta kokeillaan, eli wanahaa suomiräppiä. Kertsin lopussa höpötellään jotenkin näin: "Me tarvitaan haippii(hypee?), halutaan tehdä historiaa kaikki" tjsp. Ketju on pelastanu todella pienillä infoilla ennenkin niin katsellaan..
Kyseessä on Rock-henkinen biisi, jossa veisataan ainakin jotain: "C'moon Boys, C'moon Girls. Ei tuossa järjestyksessä toki. Tainnut soida useasti myös jääkiekkotapahtumissa.
Et suinkaan cum on feel the noizea tarkoita?
Muutaman päivän päässä soinut tämä kohta: "Tiivistettä, täs oo yhtään vettä, sä voit lisätä vähän, jos et väkevää kestä" Kapteeni Ä-nen biisi muistaakseni.
Kapteeni Ä-ni - Tiivistettä.
Vaihteeksi taas asiaa tänne ketjuun... Eli mikä on tuossa televisiossa pyörivän Nelonen Pro "Näe SM-liigan ratkaisut" - mainoksen taustamusiikki. Se mainos siis missä pelaajat nostelevat pokaalia. Aika mahtipontista klassista "elokuvamusiikkia", pitäisi kai tämäkin tietää, muttei vain tule millään mieleen.
Jos puhumme samasta eri liigojen pleijareita mainostavasta pätkästä, biisi taitaa olla Two Steps from Hell - Heart of Courage.
En tiedä puhutaanko samasta mainoksesta, mutta mun näkemässä pätkässä soi Ocean Colour Scene - Hundred Mile High City.
Mikä biisi soi MM-kisaarpojen mainoksessa? Mainosäänenä oli JP Jalo ja mainos tuli JIMiltä.
Sama biisi soi muuten URHOtv:n lätkäpeleissä kaikennäköisissä koosteissa ja kokoonpanoja esitellessä.