vapaamatkustaja
Jäsen
Siis Reel 2 Real, kuten tuossa Wikipediassa lukee suoraan?
Edelleenkin haluan tämän version esittäjän.
Siis Reel 2 Real, kuten tuossa Wikipediassa lukee suoraan?
Tästä tulikin mieleeni, että tietääkö kukaan mikä biisi soi Jymyn peleissä ainakin viime kaudella muistaakseni monta kertaa ajolähdössä. Lauletaan jotakin tyyliin "We are m-c-o...". Tuo MCO voi kyllä olla ja varmaan onkin ihan oikea sana, mutta jotenkin tuohon tyyliin tuo biisi on tuonne mieleen painautunut.
Ei ole tämä biisi. Biisiä on aika hankala kuvailla, koska en tiedä mitä musiikkilajia se oli. Vähän saman tyylinen kuin tuo Tom Robinson Bandin biisi, mutta ei kuitenkaan aivan. :) Muuten on kyllä vinkit aika vähissä.No tuli ainakin mieleen Tom Robinson Bandin - 2 4 6 8 Motorway, mutta ei taida napata. Oisko muita vinkkejä?
Kuten hieman videon kommentteja selatessa voisi oivaltaa, tuohon on läntätty eri esittäjien remixejä biisistä (mm. Dj Alligatorin remix). Näin ollen tällaisen sekasikiön esittäjä on luonnollisesti tuo Dj Shamii.
Kävin Youtubessa kuuntelemassa ja kuulosti ihan Apocalypticalta. Ei taida kuitenkaan olla mikään vanha biisi, vaan yleensähän nuo BB-tunnarit tuppaavat olemaan tilaustöitä kyseisen vuoden ohjelmaan.Mikä biisi soi uudessa BB-mainoksessa?
En tiedä onko lätkämatseissa soinut, mutta ensimmäisenä tuli mieleen Bad Religion - Punk Rock Song.Entä lähes jokaisen lätkäpelin alkulämmittelyn aikana soiva rock-kappale (olen muuten kuullut Radio rockista), jossa sanotaan "this just a..."
Disturbed - Another way to die ehkäpä?Entä lähes jokaisen lätkäpelin alkulämmittelyn aikana soiva rock-kappale (olen muuten kuullut Radio rockista), jossa sanotaan "this just a..."
Kävin Youtubessa kuuntelemassa ja kuulosti ihan Apocalypticalta. Ei taida kuitenkaan olla mikään vanha biisi, vaan yleensähän nuo BB-tunnarit tuppaavat olemaan tilaustöitä kyseisen vuoden ohjelmaan.
Jos tuo nyt on tämän vuoden tunnari, niin todennäköisesti virallinen julkaisu tapahtuu samaan aikaan kun BB alkaa.
On kyllä aika erilainen biisi, mihin on totuttu. Tosin aika eri henkisiä nuo ovat tähänkin asti olleet Suomen BB-tunnarit.
Tässä vielä tuo linkkinä jos muitakin kiinnostaa:
http://www.youtube.com/watch?v=NnT5Pe3KT9U
Hakusessa rock-biisi, jossa gary moore- tyyppinen kitaraosuus, mut ei löydy hänen tuotannostaan. Tai en ainakaan itse löytänyt.
Jostain syystä mieleeni palasi tässä eilen eräs kohtalaisen vanha biisi, jonka kertosäe alkaa jotenkin näin:
Head on
Head on
Kyseinen biisi soi ainakin oman muistini mukaan varsin usein muun muassa Novan taajuudella sekä toisinaan myös Metro FM:llä.
Mikä biisi soi Miracle On Ice-elokuvan lopputekstien aikana?
Minulla on sellainen mielikuva että se olisi Aerosmithin Dream on, mutta pitää tarkistaa vielä ja palata asiaan.
EDIT: Joo, kyllä minä oikein muistin. Eli kyseessä siis tämä: Aerosmith - Dream on
Mistä biisistä tän kappaleen alkusoitto on? Ihan tutun kuuloinen.
http://www.youtube.com/watch?v=Mb6mS6Yj_UA (David Guetta - Titanium)
Nice! Muutaman päivän saanut tota mietittyä, ja aina pääsee kohtaan josta ton laulun pitäis alkaa, muttei alakaan..Kyllähän tuossa aika paljon samaa on Policen Every Breath You Taken kanssa.
Trance/Tehcno kappale n. 2002-2005. Lauletaan ranskaksi, soi radiossakin melko paljon.
Muuta en osaa sanoa. Ranskakielisiä (suosittuja) kappaleita ei kai montaa voi olla..
Olisiko ehdoituksia?
En tiedä onko lätkämatseissa soinut, mutta ensimmäisenä tuli mieleen Bad Religion - Punk Rock Song.