"it was long time ago..."
Nyt on heikot infot antaa kadonneesta biisistä, soi radio rockilla tuossa juhannuksena ja jäi mieleen hyvistä kitara riffeistä muistaakseni ja oli aika "vanhan" oloinen hevikipale. tuota ylempää siinä toisteltiin ja mies oli laulajana.
Mikä sen enspanjankielisen biisin nimi on jota soitetaan melko aktiivisesti mm. nrj:llä?
Voisko olla tää kyseinen renkutus. Tai ainakin tänään soi monta kertaa.
http://www.youtube.com/watch?v=v8qCcq16NUs
On muuten yks parhaista videoista mitä olen koskaan nähnyt.
Eipä ole tuo mitä hain. Rasittavaa, kun ei muista mitään sanoja biisistä koska tosiaan espanjaksi siinä lauletaan. Mutta toisaan nrj:llä ja muilla tuollaista bilemusiikkia soittavilla kanavilla tuota biisiä aina välillä kuulee.
Okei, kokeillaan seuraavaa.
http://www.youtube.com/watch?v=GnBYdUXi3Eg
Olisko Don Omar- Danza Kuduro?
Missä vanhassa biisissä (ajalta ennen 1980-lukua) sekä laulu että sen kertosäe alkavat todella pitkällä a-äänteellä?
Kyseisestä biisistä on tehty myös suomalainen käännös ja siinäkin esiintyy tuo pitkä a.
Kiitos.
Uriah Heepin aivan huikea klassikko Lady in Black, kenties?
Kappaleen suomennettu versio, "Nainen tummissa", on hieno sekin. Suom. sanat Vexi Salmi.
(Linkit ohjaavat Youtubeen.)
Mikä biisi soi Nelonen Pro:n Superpesis -lähetyksissä?
Jossain kohtaa biisissä (ilmeisesti alussa) lauletaan "why do we run, away from the sun?" ja kertosäkeessä "I feel like...". Googlella olen koettanut etsiä, mutta en ole itse löytänyt kyseistä biisiä.
Täydellistä hakuammuntaa, mutta mikähän biisi mahtaa soida tuossa maikkarilla pyörivässä Nikonin mainoksessa?
Radical Facen "Welcome Home, Son", olepa hyvä.
Totisten torvensoittajien kvintetti vastaa: ei natsannut.
Ei ollut tämäkään.Voisko olla Lissie - When i'm alone
Seuraava arvaus: Amy MacDonald - This is the life?Todella vaikea tähän väliin. Kuulin joltain paikalliselta radiokanavalta (joku katalaanien kanava se oli, eikä edes taajuutta tallella) englanniksi lauletun kappaleen, jossa ilmeisesti suhteellisen nuori nainen lauleli jossain vaiheessa lattialla/sängyllä yksin makaamisesta/istumisesta ja ilmeisen kipeiden erossa olemisen tuntojen kanssa painimisesta.