NYT!!! Tulin hetki sitten suihkusta ja taustalla soi Turun paikallisradio Auran Aallot. Noin kymmenen jälkeen sieltä tuli biisi, jota olen puolitosissani metsästänyt jo varmaan vuoden. Sen verran hitaasti aukeni Auran Aaltojen kotisivu, että biisin nimeä/esittäjää en ehtinyt näkemään. Tunnistaisikohan joku täältä?
Suomalainen mieslaulaja, hieman melankolinen biisi (yllätys?) ja lauletaan rakkaudesta (?). Sellainen hyvin paikallisradioihin/Radio Novaan sopiva biisi. Ikävä sanoa, mutta tähän ne kunnon vihjeet oikeastaan loppuvatkin. Sanat eivät oikeastaan jää mieleen, vaan enemmänkin se melodia. Sanoissa ehkä jotain: "...kun maailmassain [mahtipontisesti], sä mieleeni jäit, ti-ti-di-di-dii..." Jotain siinä myös lauletaan sydämestä. Näistä ei pahemmin apua ole, mutta...
Mä en ole 100% varma, mutta mun mielestäni se kuulostaa ihan Popedalta/Pate Mustajärveltä. Lisäksi joskus siinä on mun mielestäni joku nainenkin laulamassa? Mitään varsinaista kertosäettä siitä ei oikein tartu, mutta se melodia jää pyörimään päähän!