Mikäs sen biisin nimi olikaan? – biisi hukassa -ketju

  • 1 372 546
  • 7 308

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
WC:ssä ainakin Helsingin ottelussa kuulin kyseisen kappaleen, joka soi myös SM finaaleissa Oulussa. Kertosäe menee jotenkin näin: "lets stick together c'moon, c'moon, c'moon lets stick together" Mukavankuuloiset torvet rytmittävät kipaletta.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Viestin lähetti Koala
WC:ssä ainakin Helsingin ottelussa kuulin kyseisen kappaleen, joka soi myös SM finaaleissa Oulussa. Kertosäe menee jotenkin näin: "lets stick together c'moon, c'moon, c'moon lets stick together" Mukavankuuloiset torvet rytmittävät kipaletta.

Let's stick together [FERRY, BRYAN & ROXY MUSIC]
 
Mikä on Die Toten Hosenin biisin nimi, joka ainakin Vivalla soi ahkerasti ?
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
sanat kateissa... ja artisti

Pepe Willbergin Sade, mies laulaa:

"Hän nukkuu, niin luulen, mä valvon ja kuulen,
Virtanaan sataa aina vaan, mitä tässä pitäisi laulaa?
Sade äänen muiston luo, sinut tähän tuo"

Kenen kappale on "Haiduu ja huurteinen"?

edit: itse itselleni vastaten: Mika Sunqvist... olisi pitänyt ensin itse hakea, sitten vasta kysellä.

Jotta silleen

Txjokeri
 
Viimeksi muokattu:

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: sanat kateissa... ja artisti

Viestin lähetti Txjokeri
Pepe Willbergin Sade, mies laulaa:

"Hän nukkuu, niin luulen, mä valvon ja kuulen,
Virtanaan sataa aina vaan, mitä tässä pitäisi laulaa?
Sade äänen muiston luo, sinut tähän tuo"


Ystäväni, joka osaa varmaan kaikki tuon tyyliset biisit ulkoa, kertoi että puuttuva kohta menee näin: kai pilvet käy pois tieltä tuulen.
 

The Rock

Jäsen
Viestin lähetti VH87
Mikä Apocalyptica, menee jotenkin näin:

Tididiittidididii, Tididiittidididii, Tididiittidididii, Tididiittidididii. Tiidiidiidiidiidiidiidii. Tiidiidiidiidiidiidiidiidiidiidiidiidiidii. Ton perusteella kyl ei saa mitään tolkkua, mut jos joku vaikka tunnistaa :).

Olisiko kyseessä mahdollisesti tämä Pahoissa Pojissakin soinut Somewhere Around Nothing -kipale?
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Nyt tulee paha. Aikoinaan tällaista biisiä soitettiin Kovjoki Blue Foxin salibandy-peleissä. Se alkaa sellaisella pätkällä, jossa on naurua hahahahahaha. Sitten tulee semmonen pätkä, jossa on "kodabämbäm-kodabämbäm e-e-e-eer-a-air see your nervous e-eer.." Saattaa olla, että noi menee ihan päin v*ttuja, mutta siitä on 8 vuotta aikaa, joten ei voi muistaa tarkasti.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Viestin lähetti Jaska85
Nyt tulee paha. Aikoinaan tällaista biisiä soitettiin Kovjoki Blue Foxin salibandy-peleissä. Se alkaa sellaisella pätkällä, jossa on naurua hahahahahaha. Sitten tulee semmonen pätkä, jossa on "kodabämbäm-kodabämbäm e-e-e-eer-a-air see your nervous e-eer.." Saattaa olla, että noi menee ihan päin v*ttuja, mutta siitä on 8 vuotta aikaa, joten ei voi muistaa tarkasti.
Kyseisen biisin esittäjä on Leila K. Kappaleen nimi on Murderer.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti Walton
Kyseisen biisin esittäjä on Leila K. Kappaleen nimi on Murderer.
V*ttu sä oot äijä! Loistavaa! Kertakaikkisen loistavaa! Mä oon etsinyt tuota kipaletta vaikka kuinka kauan, mutta en ollut varma kappaleen sanoista jne. joten en viitsinyt sitä tähän laittaa. Mä oon todella kiitollinen tästä.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti The Rock
Olisiko kyseessä mahdollisesti tämä Pahoissa Pojissakin soinut Somewhere Around Nothing -kipale?

Sehän se, kiitoksia paljon!
 

Boomhauer

Jäsen
Nyt olisi haussa biisi joka soi aina silloin tällöin urheilutapahtumissa. Kyseessä on suhteellisen nopeatempoinen jumputusbiisi, jonka voi kuulla mm. NHL-otteluiden pelikatkoilla. Tämä biisi on mukana myös huikeassa Space Jam-leffassa, jossa se soi juuri ennen ottelun alkua. Muistaakseni sama melodia soi myös NHL 97-pelissä ottelun taukovalikossa. Biisissä taitaa olla jonkinlaiset sanotukset, tosin ne taitavat jäädä yhden lauseen mittaiseksi.

Onpa taas epäselvät selitykset, mutta toivottavasti joku tietää mitä biisiä tarkoitan.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tiedä sitten onko tästä mitään apua, mutta Space Jamin soundtrack:


1.
Fly Like An Eagle - Seal

2.
The Winner - Coolio

3.
Space Jam - Quad City DJ's

4.
I Believe I Can Fly - R. Kelly

5.
Hit 'Em High - B-Real/Busta Rhymes/Coolio/L.L. Cool J/Method Man

6.
I Found My Smile Again - D'Angelo

7.
For You I Will - Monica

8.
Upside Down ('Round-N-'Round) - Salt-N-Pepa

9.
Givin' U All That I've Got - Robin S.

10.
Basketball Jones - Barry White/Chris Rock

11.
I Turn To You - All-4-One

12.
All Of My Days - R. Kelly/Changing Faces/Jay-Z

13.
That's The Way (I Like It) - Spin Doctors/Biz Markie

14.
Buggin' - Bugs Bunny
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Re: Re: sanat kateissa... ja artisti

Viestin lähetti Gellner
Ystäväni, joka osaa varmaan kaikki tuon tyyliset biisit ulkoa, kertoi että puuttuva kohta menee näin: kai pilvet käy pois tieltä tuulen.

Kiitos. Kuuntelin uudestaan ja näin se sitten menee.

"Hän nukkuu, niin luulen, mä valvon ja kuulen,
Virtanaan sataa aina vaan, näin pilvet käy pois kanssa tuulen.
Sade äänen muiston luo, sinut tähän tuo"

Sain korvat auki.


Jotta silleen
Txjokeri
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Ja nyt kun pääsin Leila Kn mukana vauhtiin niin haetaan vielä yhtä kipaletta. Olimme etelässä viime talvena ja kyseinen biisi on ainakin etelä-euroopassa erittäin suosittu "tanssibiisi".

Sanat menee taas ihan mutu-pohjalta, mutta se menee jotenkin näin:

"Sensuel *tädättätää* sensuel *tädätädättätää* sexy, i monimento sexy pädäpäppäluuda, pädäpädäppäluuda i monimento sexy i monimentto sexy.."

Ottakaa nyt tosta sitten selvää ;)
 

Boomhauer

Jäsen
Viestin lähetti Everton
Tiedä sitten onko tästä mitään apua, mutta Space Jamin soundtrack:

Ei taida olla mikään noista. Tämä biisi on niin tunnettu, että uskon lähes kaikkien täällä kuulleen sen. Ongelma onkin biisin nimi ja sen kuvailemista haittaa se, ettei siinä muistaakseni ole juurikaan sanoja.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Viestin lähetti Boomhauer
Nyt olisi haussa biisi joka soi aina silloin tällöin urheilutapahtumissa. Kyseessä on suhteellisen nopeatempoinen jumputusbiisi, jonka voi kuulla mm. NHL-otteluiden pelikatkoilla. Tämä biisi on mukana myös huikeassa Space Jam-leffassa, jossa se soi juuri ennen ottelun alkua. Muistaakseni sama melodia soi myös NHL 97-pelissä ottelun taukovalikossa. Biisissä taitaa olla jonkinlaiset sanotukset, tosin ne taitavat jäädä yhden lauseen mittaiseksi.

Onpa taas epäselvät selitykset, mutta toivottavasti joku tietää mitä biisiä tarkoitan.
Voisiko se olla Toromto Maple Leafsin maalilaulu??? En tiedä kappaleen oikeaa nimeä, mutta koneellani se on nimellä " Maple Leafs Goal song"
 

Vesku

Jäsen
Viestin lähetti Jaska85
Ja nyt kun pääsin Leila Kn mukana vauhtiin niin haetaan vielä yhtä kipaletta. Olimme etelässä viime talvena ja kyseinen biisi on ainakin etelä-euroopassa erittäin suosittu "tanssibiisi".

Sanat menee taas ihan mutu-pohjalta, mutta se menee jotenkin näin:

"Sensuel *tädättätää* sensuel *tädätädättätää* sexy, i monimento sexy pädäpäppäluuda, pädäpädäppäluuda i monimento sexy i monimentto sexy.."

Ottakaa nyt tosta sitten selvää ;)

Veikkaan French Affair - Sexy.
 

THawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Viestin lähetti Jaska85
Ja nyt kun pääsin Leila Kn mukana vauhtiin niin haetaan vielä yhtä kipaletta. Olimme etelässä viime talvena ja kyseinen biisi on ainakin etelä-euroopassa erittäin suosittu "tanssibiisi".

Sanat menee taas ihan mutu-pohjalta, mutta se menee jotenkin näin:

"Sensuel *tädättätää* sensuel *tädätädättätää* sexy, i monimento sexy pädäpäppäluuda, pädäpädäppäluuda i monimento sexy i monimentto sexy.."

Ottakaa nyt tosta sitten selvää ;)


"King Africa : La Bomba" taitaa olla tuo biisi. Ainakin sanat ovat aika samanlaiset kuin tuossa viestissä.
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
SuomiPopilta tuli pitkästä aikaa kunnon rokkia/heviä, joka jäi mieleen.

Kertosäkeessä mieleen jäi loppuriimit eli ensin tuli borrow, sitten tuli jotain, sitten arrow ja lopuksi viimeisessä lauseessa ja hoettiin aika usein tuossa ko. kappaleessa Circle of sorrow. Mikä on tämä teos?
 

Rocco

Jäsen
Nyt on pakko kysyä... Mikäs biisi on Nelosella World Cupin mainoskatkoilla pyörineen Peugeot 407:n tunnaribiisi?
 

Rocco

Jäsen
Kiitos!

Nyt Kazaa laulamaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös