Mikähän se Venäjän maalilaulu mahtaa olla noissa mm-kisoissa?
Linkki Maajoukkue-osion alla olevaan kisabiisi-ketjuun.
Mikähän se Venäjän maalilaulu mahtaa olla noissa mm-kisoissa?
...
On muuten täydellinen mysteeri se etsimäni biisi mikä soi MM-kisoissa Saksan peleissä ja minkä tuntomerkit luettelin edellisellä sivulla. Jopa Saksan kisavideoissa yrittäny kysellä YouTubessa, vaan ei ole vastausta löytynyt.
http://www.kirjastot.fi/fi-FI/tietopalvelu/kysymys.aspx?ID=4c91c47a-607d-485e-b186-032998f14491
Eipä näytä sanoja löytyvän, mutta kappaleen nimi kumminkin.
Onko joku poikabändi tehnyt joskus jonkun biisin kännykän akun loppumisesta? Siis poikabändi tyyliin Backstreet Boys, n'Sync, World's Apart, jne jne...
Nyt tulee vaikea.
Eli kyseinen biisi on jotain suomi rap/hip-hoppia. Eli rallatus menee joissakin kohdissa suunnilleen näin: "En oo tänään viihteellä" "Ei oo sulle vihreetä" "Minä tulin juomaan. Minä tulin juomaan." "Mä en oo tääl tekee bisnestä" Jos joku näist
Kiitoksia paljon, sieltähän se vastaus löytyikin.Ei mitään tietoa, mutta googlella löytyy sama kysymys, ja siihen on jopa vastattu: http://keskustelu.suomi24.fi/node/6374078
Sixpence None the Richer - Kiss meMikäs biisi soi tällä hetkellä René Faselin haastattelun aikana hallissa taustalla? Nainen laulaa, puoliherkkä. Sanoista en saa mitään selvää.
Mikäs biisi soi tällä hetkellä René Faselin haastattelun aikana hallissa taustalla? Nainen laulaa, puoliherkkä. Sanoista en saa mitään selvää.
Entäs top-5 torjuntoiden taustalla soinut musa? Tuttu kappale, nimi ei muistu kirveelläkään.
Entäs top-5 torjuntoiden taustalla soinut musa? Tuttu kappale, nimi ei muistu kirveelläkään.
Ooo la laa.. bang.. bang... ooo la laa.. bang...bang...bang
Nancy Sinatra - Bang Bang (My Baby Shot Me Down)? Soinut mm. Kill Billissä.Se meikäläisen bang-kipale soi tuossa Ruotsi-Saksa pelissä sen jälkeen kun Gustavsson oli torjunut Wolfin läpiajon.
Siinä melodia menee jotenkin näin:
Ooo la laa.. bang.. bang... ooo la laa.. bang...bang...bang
En tiedä sanoista, mutta melodia on jotenkin noin.