dee_snyder
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JJK
Nyt on hankala tapaus. Tässä pätkässä taustalla soiva kappale olisi hakusassa, jää soimaan päähän.
Mikä kappale soi YLEn mainoksessa, jossa jokin aika sitten mainostivat syksyn urheilutarjontaansa?
Hakusessa sellainen biisi jossa lauletaan suurin piirtein seuraavasti: "Olen surullinen, olen tavallinen, lähden luotasi pois, taas rakastaen."
Tarkoitatko "Olen surullinen, olen vaarallinen, lähdin luotasi pois, sua satuttaen"? Se olisi Neljä Ruusua - Nuoli Ja Sydän. Youtubea ei ole tarjolla, mutta tässä sanat.
Ei.
Katsotaan, josko joku muistaisi, koska itsellä pätkii nyt sen verran pahasti.
Biisistä en tiedä, mutta bändi taitaa olla Arch Enemy.
Noup. Vähemmän tunnettua bändiä (kai) haen. Arch Enemyn toki tiedän.
Kiitos kiitos, mutta ei osunut oikeaan vieläkin. Arvailuleikiksi menee, joten yritän selvittää hakemani bändin ja biisin jostain muualta. En lepää ennen kuin video on löytynyt.
Muutaman viikon on radiossa nyt pyörinyt kappale, jossa laulajana nainen ja biisissä toistuu monta kertaa ..nyt on elokuu.. Siis esittäjä tälle?
En voi olla varma, että se on Queenin biisi mutta mikäli korvani eivät petä niin se on heidän biisi. Laulussa hoetaan jotain tänne päin: "I'm lovin you, lovin you, lovin youuuuuuuuuu..."
Tuohan se juuri oli, kiitos tästä!
Muutaman viikon on radiossa nyt pyörinyt kappale, jossa laulajana nainen ja biisissä toistuu monta kertaa ..nyt on elokuu.. Siis esittäjä tälle?
TAP-FLA-pelissä olin kuulevinani pätkän coveria Beatlesin Helter Skelteristä. Sellainen alkuperäistä astetta hevimpi hard rock-veto. Kukahan sitä on coveroinut?
Osusko tää? Queen-Need Your Loving Tonight
Ei ole ja olen yrittänyt etsiä tuota vaikka mistä, mutta ei löydy. Pakko se on vissiin myöntää ettei se ole Queenia. Enpä jaksa Novallekaan soittaa, vaikka siellä se väh. kerran päivässä soitetaan.
Ei ole ja olen yrittänyt etsiä tuota vaikka mistä, mutta ei löydy. Pakko se on vissiin myöntää ettei se ole Queenia. Enpä jaksa Novallekaan soittaa, vaikka siellä se väh. kerran päivässä soitetaan.