Tämä se nyt ei varmasti ole, mutta laitanpa kuitenkin tähän erään kappaleen, jossa Johnnya haikaillaan.Ei kumpikaan näistä, enemmän rokahtava. Ja kuorossa tosiaan tuo kertosäe ja aika varma olen että Johnnya siinä haikailtiin.
New Order: 1963
Tämä se nyt ei varmasti ole, mutta laitanpa kuitenkin tähän erään kappaleen, jossa Johnnya haikaillaan.Ei kumpikaan näistä, enemmän rokahtava. Ja kuorossa tosiaan tuo kertosäe ja aika varma olen että Johnnya siinä haikailtiin.
Julkisen palvelun YLE tarjoaa tämän(-kin) lähetyksen netissä, josta selviää että kyseessä on John Leyton - Johnny Remember Me.
Lähde: Kadonneen levyn metsästäjät
Oisko Veli Paloheimo eli Brother Firetribe ja I Am Rock?Joko finaalin tai pronssiottelun tauolla tuli joku kooste jonka aikana soi joku metallibiisi. Kertosäkeessä oli ainakin että hard as rock tms.. eikä ollut AC/DC vaan selvästi uudempaa. Olisko ollut jopa jotakin suomalaista?
Eipä mitiä. En erätaukoja edes seurannut mutta vaisto sanoi että biisi on tuo, soi usein lätkämatseissa. Ja bändi on ihan kiva kasaripastissi.Kuin apteekin hyllyltä. KIITÄN!
Italialaisen musiikin ystävät, herätys. Mikä mahtaa olla tämä tuttakin tutumpi biisi? http://www.zshare.net/audio/597399940b616109/
Kuukkeli tarjoaa noilla sanoilla ensimmäitteeks biisiä Sir Elwoodin Hiljaiset Värit: Neiti Kevät"hän on täääällä taaas......
hän on täääällä taaas......"
Soitto.infon mukaan Stratovariuksen Polaris-levyltä soi eilen ainakin kolme biisi: Forever Is Today, Emancipation Suite: I Dusk ja When Mountains Fall, joka on levyn viimeinen kappale. Olisiko kyseessä se?Bändinä Stratovarius, tyyppinä balladi. Ja kuulemma jonkun bändin levyn viimeinen biisi. Hienoa ja kaunista soitantaa, eilen alkuillasta tuli Radio Rockilta.
Olisiko kyseessä se?
Tuomari Nurmiolla on samantapainen kappale myös.Kyseessä siis jokin iskelmä kappale, jonka kertosäe menee jotenkin näin:
"hän on täääällä taaas......
hän on täääällä taaas......
Ihan riittävät vihjeet mielestäni.Vihjeet ovat huonot, mutta josko joku näistä saisi kiinni ja tunnistaisi. Jäi soimaan päähän:
englanninkielinen, mieslaulaja, musiikkilajina letkeähkö rock/pop, ehkä viitisen vuotta sitten ollut suurimmassa radiosoitossa
Kertosäe on tunnistettava, mutta ei googlattava:
"eee oo eee oo ee-ee oo, boys are in swing like angels sing, eee oo eee oo ee-ee oo, - - - - through the night"
Jotain ton tyyppistä ideaa siinä kertosäkeessä oli. Jostain syystä mulle tuli epäilys, että voisiko tämän takana olla jopa joku suomalainen bandi?
Ensimmäitteeks tuli mieleen Soft Cell ja Tainted Love. Kasaria.Oon nyt ihan hukassa. Mikähän on semmoinen biisi kun juutubesta kattoo niin videossa näkyy jotain tähtiä ja avaruutta ja musiikki on jotain elektronista tai vastaavaa? Joskus oon sen kuullut kauan sitten
Kaikki tän biisin tietää. Siis oikeesti jokainen, paitsi toki mulla lyö tyhjää ja en saa nimee päähäni mitenkään. Ruotsalaista schaissee, menee vapaasti kirjoitettuna jotenkin näin "digi luu digi lei".