Missä Topi Sorsakosken ja Agentsin biisissä lauletaan "sä olet mun unien nainen" Muuta pätkää en ole biisistä kuullut eikä googlekaan ollut avuksi.
EDIT:Ilmeisesti kuitenkin tarkoitit jotakin kolmannen Die Hardin pätkää, ja siihen vastaus kai tulikin jo..
En tiedä, mitä tarkoitat, mutta kappalehan on alun perin Gloria Gaynorin esittämä hitti vuodelta 1978.Osaako joku sanoa, että onko Hermes House Bandin - I Will Surviven (Hakan maalibiisi) melodia tätä biisiä varta vasten tehty vai onko se jostain toisesta biisistä otettu? Vaivaa, kun tuntuu siltä että oon ton karnevaalirallatuksen kuullut jonkun toisenkin biisin yhteydessä.
I will survive-kappaleen teema on myöhemmin sovitetty myös Robbie Williamsin biisiin Supreme. Mahtoiko kysyjä jotenkin sekoittaa tähän?En tiedä, mitä tarkoitat, mutta kappalehan on alun perin Gloria Gaynorin esittämä hitti vuodelta 1978.
Yksinkertaisesti, mikä biisi soi tämänpäiväisen Urheilukanavalta tulleen Suomi-Espanja loppufiilistelyn aikana?
Kertokaapa mulle kuka versioi Beatlesin, All the lonely peoplen ns. Rankemalla kädellä??? Joku uusi tulokas?
Kertokaapa mulle kuka versioi Beatlesin, All the lonely peoplen ns. Rankemalla kädellä??? Joku uusi tulokas?
Taidat tarkoittaa tuota joka soi liki non-stoppina Radio Rockilla (joka on muuttunut kohtuu pahaksi soittolistakanavaksi), eli:
Godsplague: Eleanor Rigby
3. Nyt kaikki Aikahyppyihmiset tarkkana. Eräässä jaksossa tässä 1-2 viikkoa sitten Sam oli "naisena" jossain talentkilpailussa ja jorailia Alin kanssa jotain "megusta megusta" -renkutusta. Joku espanjalaistyyppinen lätkytys se oli. Samassa jaksossa Sam muuten soitti Great balls of firen pianolla. Tai siis tämä "nainen" soitti.
Nyt olisi taas muutama biisi hukassa.
1. Mikä on sellanen rouhea rock, missä lauletaan "this is a motherfucking imhotation" tjsp.?
Aika huonosti veikattu, sillä mainitsemasi kappale on 2000-luvun tuotoksia, kun taas Aikahyppy-sarja on 80-90 -lukujen taitteesta.En ole aikahyppyä katsonut mutta veikkaisin että tämä saattaisi olla Manu Chao - Me Gustas Tu.
Aika huonosti veikattu, sillä mainitsemasi kappale on 2000-luvun tuotoksia, kun taas Aikahyppy-sarja on 80-90 -lukujen taitteesta.
Cuanto Le Gusta
Juu ei ollut Manua. No, ei se niin justiinsa ole.No, kuten sanoin niin en ole koskaan Aikahyppyä katsonut. Tuntomerkit vaan täsmäsivät niin hyvin...
No tere! Kyllähän aina joitakin voin suositella. Esimerkiksi Duke Ellington, Glenn Miller (ei tosin orkkisveto, mutta hyvän kuuloinen veto tuokin), sekä tietenki Louis Käsivahva. Tutkailepa noita legendoja, kokoelmillahan pääset hyvin alkuun.Itse en ole kuunnellut koskaan oikeastaan mitään jazzia mitä ei ole Dizzy Gillespie soittanut, osaatko suositella jotain muuta tuon suuntaista?
Oon joskus kysyny tätä ennenki, mutta uudestaan:
Eli legendaarinen jazz-kappale haussa, jossa piano rullaa koko ajan samaa kuviota. Ja saksofonilla sitten tehdään se itse melodia. Välillä tulee joku rummut ja piano-kohta mutta saksofoni palaa taas kappaleen loppupuolella vetämään hypnoottista melodiaan. Tätä piisiä ainakin Turun torin laidalla oleva saksofonisti on soitellut, sekä rampe ja naukkis jossain pulttiboisin sketsissä. Niin ja kappalehan on instrumentaali.
OIJOI! KIITOS! Juuri tätä hain! Aivan loistava kappale. Monta vuotta olen tätä koittanut satunnaisesti metsästää. Kerran-kaksi kuussa alkaa häiritsemään ko. kappale, mutta ei enää. Tattis vielä.Ihan hakuammuntaa mutta arvataan vaikka että Dave Brubeck Quartet - Take five.