Mikäs sen biisin nimi olikaan? – biisi hukassa -ketju

  • 1 380 840
  • 7 308

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti mikse
Mikäs se on tää biisi, jossa nainen laulaa kertsissä öpaut näin: "Mä vaikka vannon, että kerta tää jää viimeiseen..."

Luulin Irinaksi mutta ei vissiin ole...

Kuulostaa aika selkästi:
Kaksio - Tyttö tanssii vaan
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Tommy
Kuulostaa aika selkästi:
Kaksio - Tyttö tanssii vaan

Tätä biisiä en taidakaan olla kuullut, mutta Laura Vuotilainen laulaa "Rakas päiväkirja" -biisin kertosäkeessään, että "mä vaikka kuinka päätän, kerta tää jää viimeiseen, nää jalat luokses vie kuin itsekseen." Itselleni tuli tämä mieleen "miksen" kysymyksestä.
 
Tartteis tietää mikä biisi ja kuka sen on esittänyt, joku räppibiisi, jossa kertosäkeesseä sanat menee kutakuinkin tällein: "Ystävät, sua tarvitaan. Ei yksin pärjää kukaan kuitenkaan." Autakaa, jku mua, mun kummipoika on nimittäin ihastu tohon biisiin ja aattelin ostaa tuon levyn sille!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Son of the Beach
Tartteis tietää mikä biisi ja kuka sen on esittänyt, joku räppibiisi, jossa kertosäkeesseä sanat menee kutakuinkin tällein: "Ystävät, sua tarvitaan. Ei yksin pärjää kukaan kuitenkaan." Autakaa, jku mua, mun kummipoika on nimittäin ihastu tohon biisiin ja aattelin ostaa tuon levyn sille!


En ole varma, mutta olisiko:

Royal Family - Mä voisin
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Olisi hakusessa yksi Rammsteinin biisi. Vaikea selittää biisiä sen tarkemmin, mutta suomalaisen (ainakin minun) korvaan kuulostaisi siltä kuin alussa laulettaisiin "varma ky*pä". =D
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti Squit
Olisi hakusessa yksi Rammsteinin biisi. Vaikea selittää biisiä sen tarkemmin, mutta suomalaisen (ainakin minun) korvaan kuulostaisi siltä kuin alussa laulettaisiin "varma ky*pä". =D

Enpä nyt uskalla varmaksi mennä sanomaan, mutta heitetään villi arvaus siitä, että kyseessä olisi sellainen biisi kuin Bück Dich. Löytyy ainakin Sehnsucht-albumilta.
 

Boogeyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Sanokaapas jotain suosittuja espanjan kielisiä nuoria naislaulajia, jotka ovat pinnalla. Kuulin tässä keväällä olisiko ollut KissFM:lta sellaisen vauhdikkaan biisin, joka mielestäni oli espanjan kieltä (olisi ihan hyvin voinut olla portugalia tai italiaakin). Laulussa toistui noin kuuden sekunnin välein sana "tanto" (en tiedä miten kirjoitetaan, mutta tältä kuulosti).

Mikä laulu kyseessä ja kenen esittämä

Onko sama esittäjä kuin siinä Casanova-laulussa, jota on myös paljon soitettu? Jos ei niin kuka sen sitten laulaa.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Viestin lähetti Squit
Olisi hakusessa yksi Rammsteinin biisi. Vaikea selittää biisiä sen tarkemmin, mutta suomalaisen (ainakin minun) korvaan kuulostaisi siltä kuin alussa laulettaisiin "varma ky*pä". =D

Uskaltaisin olla jopa melko varma että kyseinen biisi on Asche Zu Asche, joka alkaa sanoilla Warmer Körper. Löytyy Herzeleid-levyltä.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tietääkö joku tämän:

Mikä suomalainen hevibändi esittää Ordinary World nimisen kappaleen? se on rankempi versio Duran Duranin kyseisestä biisistä..
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Parker27
Tietääkö joku tämän:

Mikä suomalainen hevibändi esittää Ordinary World nimisen kappaleen? se on rankempi versio Duran Duranin kyseisestä biisistä..


Rust
 

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Aika vähillä johtolangoilla olisi biisi metsästyksessä, mutta kokeillaanpa silti. Kertosäkeen toinen lause päättyy sanoihin "holding my(/your) head" ja bassolinja muistuttaa jokseenkin QOTSA:n "No-one knows":ia, mutta hakemani kappale on nopeampi temmoltaan. Mikäli yhtään auttaa, niin Radio Cityltä tuo ilmoille pärähti noin puoli kahden maissa.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Viestin lähetti vintsukka
Uskaltaisin olla jopa melko varma että kyseinen biisi on Asche Zu Asche, joka alkaa sanoilla Warmer Körper. Löytyy Herzeleid-levyltä.

Tämä se on. Kiitoksia kiitoksia. Joskus tuli biisi kuultua sivukorvalla ja repesin täysin kuultua avaus sanat. =)
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Joku on tehnyt Auf Wiedersehen, Pet -sarjan ekan esitys kauden tunnarista: "thats livin allright" -suomenkielisen version, niin että kysymys kuuluu notta kuka? Ja se kertosäe meni jotenkin "niinhän se on".
 
Viimeksi muokattu:

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Junnu Vainio on sen kääntänyt nimellä "No näinhän se on". Näyttääpi Seitsemän seinähullua veljestä sen levyttäneen vuonna 1985 ja YLE:n arkisto tuntee esittäjän myös herran Markku Tuominen. Kukapa muuten tuon alkuperäisversion esitti?
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Mikä biisi mahtaa olla Cat Catin "piirteet mun sydämen" - tai jotain alkuperäisversio. Kuulin sen eilen radiosta, mutta en tiedä nimeä. Siinä oli joku kohta ainakin että "Today I see Jimmy Dean", tai jotain sinnepäin..? Jollain tietoa tästä biisistä?
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Viestin lähetti Everton
Junnu Vainio on sen kääntänyt nimellä "No näinhän se on". Näyttääpi Seitsemän seinähullua veljestä sen levyttäneen vuonna 1985 ja YLE:n arkisto tuntee esittäjän myös herran Markku Tuominen. Kukapa muuten tuon alkuperäisversion esitti?

Niin kuin Voittaja tuossa sanoikin niin Faginin Joe nuo ykkös ja kakkos -kauden musat sarjaan teki.

Kohtuu hyvä linkki: http://www.aufpet.com/
 

Morning star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mikäs on tällanen biisi?(esittäjä/kappaleen nimi) Menee jotenkin näin:"Tuskaiset muistot hiipii mieleeni,ei ollut helppoa se elämä/ei silloin paljon tullut matkusteltua,kun oli köyhä". Tulee kohtalaisen usein Radio Cityltä.
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Viestin lähetti Morning star
Mikäs on tällanen biisi?(esittäjä/kappaleen nimi) Menee jotenkin näin:"Tuskaiset muistot hiipii mieleeni,ei ollut helppoa se elämä/ei silloin paljon tullut matkusteltua,kun oli köyhä". Tulee kohtalaisen usein Radio Cityltä.

The Pavians - Kun olin köyhä.
 

Idefix

Jäsen
Viestin lähetti Mahtiankka
Mikä biisi mahtaa olla Cat Catin "piirteet mun sydämen" - tai jotain alkuperäisversio. Kuulin sen eilen radiosta, mutta en tiedä nimeä. Siinä oli joku kohta ainakin että "Today I see Jimmy Dean", tai jotain sinnepäin..? Jollain tietoa tästä biisistä?

Troll - Jimmy Dean, ruotsalaista laatua kuten arvata saattoikin...
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
No joo. Kyselläänpä tytön puolesta yhtä kappaletta. Sellasta suomalaista peruspoppia naisen laulamana englanniksi ja kertosäe kaiketi alkaa sanoilla "I know...". Tanakka diskobiitti jytkää taustalla ja surffikitarointia lyöty siihen päälle. Mikähän voisi olla kyseessä?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti dee_snyder
No joo. Kyselläänpä tytön puolesta yhtä kappaletta. Sellasta suomalaista peruspoppia naisen laulamana englanniksi ja kertosäe kaiketi alkaa sanoilla "I know...". Tanakka diskobiitti jytkää taustalla ja surffikitarointia lyöty siihen päälle. Mikähän voisi olla kyseessä?


Öö.. Saisiko lisää vihjeitä? Onko kyseessä uusi vai vanha kappale?

Ei mulle tule muuta mieleen kuin Bomfunk MC's feat Jessica Folcker - Something Going On, joka alkaa kertosäkeessä "i know there's something going on..."
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Viestin lähetti Arnold
Öö.. Saisiko lisää vihjeitä? Onko kyseessä uusi vai vanha kappale?

Kyseessä on uusi kappale ja on bongattu ainakin Ylexiltä, Shit FM:ltä, SuomiPopilta ja yllättävää kyllä myös Cityltä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti dee_snyder
Kyseessä on uusi kappale ja on bongattu ainakin Ylexiltä, Shit FM:ltä, SuomiPopilta ja yllättävää kyllä myös Cityltä.


Uusi yritys: Avril Lavigne: Don't Tell Me
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös