Viestin lähetti mikse
Mikäs se on tää biisi, jossa nainen laulaa kertsissä öpaut näin: "Mä vaikka vannon, että kerta tää jää viimeiseen..."
Luulin Irinaksi mutta ei vissiin ole...
Kuulostaa aika selkästi:
Kaksio - Tyttö tanssii vaan
Viestin lähetti mikse
Mikäs se on tää biisi, jossa nainen laulaa kertsissä öpaut näin: "Mä vaikka vannon, että kerta tää jää viimeiseen..."
Luulin Irinaksi mutta ei vissiin ole...
Viestin lähetti Tommy
Kuulostaa aika selkästi:
Kaksio - Tyttö tanssii vaan
Viestin lähetti Son of the Beach
Tartteis tietää mikä biisi ja kuka sen on esittänyt, joku räppibiisi, jossa kertosäkeesseä sanat menee kutakuinkin tällein: "Ystävät, sua tarvitaan. Ei yksin pärjää kukaan kuitenkaan." Autakaa, jku mua, mun kummipoika on nimittäin ihastu tohon biisiin ja aattelin ostaa tuon levyn sille!
Viestin lähetti Squit
Olisi hakusessa yksi Rammsteinin biisi. Vaikea selittää biisiä sen tarkemmin, mutta suomalaisen (ainakin minun) korvaan kuulostaisi siltä kuin alussa laulettaisiin "varma ky*pä". =D
Viestin lähetti Squit
Olisi hakusessa yksi Rammsteinin biisi. Vaikea selittää biisiä sen tarkemmin, mutta suomalaisen (ainakin minun) korvaan kuulostaisi siltä kuin alussa laulettaisiin "varma ky*pä". =D
Viestin lähetti Parker27
Tietääkö joku tämän:
Mikä suomalainen hevibändi esittää Ordinary World nimisen kappaleen? se on rankempi versio Duran Duranin kyseisestä biisistä..
Viestin lähetti vintsukka
Uskaltaisin olla jopa melko varma että kyseinen biisi on Asche Zu Asche, joka alkaa sanoilla Warmer Körper. Löytyy Herzeleid-levyltä.
Viestin lähetti Everton
Junnu Vainio on sen kääntänyt nimellä "No näinhän se on". Näyttääpi Seitsemän seinähullua veljestä sen levyttäneen vuonna 1985 ja YLE:n arkisto tuntee esittäjän myös herran Markku Tuominen. Kukapa muuten tuon alkuperäisversion esitti?
Viestin lähetti Morning star
Mikäs on tällanen biisi?(esittäjä/kappaleen nimi) Menee jotenkin näin:"Tuskaiset muistot hiipii mieleeni,ei ollut helppoa se elämä/ei silloin paljon tullut matkusteltua,kun oli köyhä". Tulee kohtalaisen usein Radio Cityltä.
Viestin lähetti Mahtiankka
Mikä biisi mahtaa olla Cat Catin "piirteet mun sydämen" - tai jotain alkuperäisversio. Kuulin sen eilen radiosta, mutta en tiedä nimeä. Siinä oli joku kohta ainakin että "Today I see Jimmy Dean", tai jotain sinnepäin..? Jollain tietoa tästä biisistä?
Viestin lähetti dee_snyder
No joo. Kyselläänpä tytön puolesta yhtä kappaletta. Sellasta suomalaista peruspoppia naisen laulamana englanniksi ja kertosäe kaiketi alkaa sanoilla "I know...". Tanakka diskobiitti jytkää taustalla ja surffikitarointia lyöty siihen päälle. Mikähän voisi olla kyseessä?
Viestin lähetti Arnold
Öö.. Saisiko lisää vihjeitä? Onko kyseessä uusi vai vanha kappale?
Viestin lähetti dee_snyder
Kyseessä on uusi kappale ja on bongattu ainakin Ylexiltä, Shit FM:ltä, SuomiPopilta ja yllättävää kyllä myös Cityltä.