Mikäs sen biisin nimi olikaan? – biisi hukassa -ketju

  • 1 381 790
  • 7 308

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
kasari heavyä

Niin mikäs oli se kasariheavy biisi jossa kitarasoolona oli Beetovenin für Elise? Muistelisin että bändi oli Accept mutta siitä en ole ihan varma.
 

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan
Lampinen kirjoitti:
Mikä on biisin nimi joka soi mm-lähetysten loputtua?
Kokeile tota: Nightwish - Creek Mary's Blood.
Alku voi kuulostaa oudolta, mutta toi soi ainaki ku Kanada - Sveitsi pelin lähetys loppu.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Menee vähän turhan vaikeaksi, mutta kokeillaan.

USA-Suomi-pelin kolmannessa erässä hallissa soitettiin kovin tuttua biisiä, josta olin ihan varma että se on jonkin Tarantinon leffan soundtrackilta. Kuuntelin kuitenkin Amazonilta läpi Reservoir Dogsin ja Pulp Fictionin soundtrackit enkä biisiä sieltä löytänyt. Tyyliltään biisi olisi hyvin sopinut varsinkin noiden Reservoir Dogsin biisien sekaan.

Lyriikoista en muista/saanut selvää muuta kuin kertosäkeessä yksi lause päättyy sanaan "loneliness", ja sitten voi olla että myös "turn to the left, turn to the right" esiintyy kertosäkeessä. Tai sitten ei.

Joku jos tunnistaa niin täältä kiitokset ja rispektit.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vintsukka kirjoitti:
Menee vähän turhan vaikeaksi, mutta kokeillaan.
Biisin nimi on Little Green Bag ja sen esittää George Baker Selection. Löytyy Reservoir Dogs Original Motion Picture Soundtrack- levyltä. Kakkosraita. Ainakin luulisin että tuo biisi on kyseessä? Tai tuntomerkit ainakin täsmäävät, en mä sitä tuossa pelissä huomannu.
 
Viimeksi muokattu:

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Trenchtown kirjoitti:
Biisin nimi on Little Green Bag ja sen esittää George Baker Selection. Löytyy Reservoir Dogs Original Motion Picture Soundtrack- levyltä. Kakkosraita. Ainakin luulisin että tuo biisi on kyseessä? Tai tuntomerkit ainakin täsmäävät, en mä sitä tuossa erätauolla huomannu.
Hyvin mä sen sitten onnistuin ohittamaan, sehän se oli. Kiitokset. Ja olihan se RD:n levyllä, siinä sentään oli aavistus oikein.
 

Kolokettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KoU, HJK, AS Roma, Chelsea
Mua on vaivannu jo pitkään tää biisi. Tuttu ja soi usein esim. diskoissa ja jäähalleissa taukomusiikkina, mut nimeä en oo saanu mistään kaivettua.
Enkä mun loistavalla englannin ymmärtämisellä oo kunnolla saanu edes sanoista selvää.

Ainut vihje on et siinä puhutaan jostain Baby Beestä tai Baby Kingistä tai jostain. Semmonen tympääntynyt miesääni siin lurittelee mut ite biisi on hyvä.

Tää on soinu jo useemman vuoden...
 

J.Petke

Jäsen
Kolokettu kirjoitti:
Mua on vaivannu jo pitkään tää biisi. Tuttu ja soi usein esim. diskoissa ja jäähalleissa taukomusiikkina, mut nimeä en oo saanu mistään kaivettua.
Enkä mun loistavalla englannin ymmärtämisellä oo kunnolla saanu edes sanoista selvää.

Ainut vihje on et siinä puhutaan jostain Baby Beestä tai Baby Kingistä tai jostain. Semmonen tympääntynyt miesääni siin lurittelee mut ite biisi on hyvä.

Tää on soinu jo useemman vuoden...

Voisiko olla kyseessä DJ Ötzi - Hey Baby
 

Nickerson#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Biisi joka soi Moskovan MM-kisoissa pelikatkoilla. "Jee-i Jee-i Jee-ee" siis tollai alkaa vissiinki :D Mikä on kappaleen nimi?
 

Kolokettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KoU, HJK, AS Roma, Chelsea
J.Petke kirjoitti:

Kiitoksia yrityksestä, tämä biisi se ei kuitenkaan ole, sillä tämän Ötzin tunnen jo entuudestaan. Hakemani biisi on vielä em. enemmän disco/dancehenkinen kipales... pitäis jostain saada vähän sanoista kiinni niin ois huomattavasti helpompaa...
 

Kolokettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KoU, HJK, AS Roma, Chelsea
Vielä tarkennusta edelliseen sillä lailla, että onhan toi DJ Ötzikin jo dancea, mutta tämä hakemani on kyllä tanssittavaa ja (parempaa)...

nimim. Nyt menee todella solmuun
 

Kolokettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KoU, HJK, AS Roma, Chelsea
Eipä ollut tämä down lowkaan haettu biisi :S pitääpä yrittää ensin saada sanoja selville ennenkuin ryhtyy täällä arvuuttamaan :D
 

R.V.N

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, Tampere United
kuka esittäjä ja minkä niminen oli ukrainan euroviisukappale? Kiitos vastaajalle jo etukäteen!
 

J.Petke

Jäsen
Tämä biisi on hukassa mikä soi äsken Venäjä-Ruotsi ottelun tauolla Top5 taklausten taustalla.

Sanat menivät jotakuinkin näin:

"Hiljaisuus vaipuu valoihin, ja kahdet kasvot kuvasi. Pidä kiinni jos tahdot vielä hengittää. Tänä yönä me päästään vapauteen, tänä yönä sä synnyt uudelleen..."

"Uskallatko jatkaa huomisee, sillä meitä odottaa.........Kaupungin valot meidän nimeämme huutaa"

Eli suomalainen rock-pop bändi kyseessä.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
J.Petke kirjoitti:
Tämä biisi on hukassa mikä soi äsken Venäjä-Ruotsi ottelun tauolla Top5 taklausten taustalla.

Sanat menivät jotakuinkin näin:

"Hiljaisuus vaipuu valoihin, ja kahdet kasvot kuvasi. Pidä kiinni jos tahdot vielä hengittää. Tänä yönä me päästään vapauteen, tänä yönä sä synnyt uudelleen..."

"Uskallatko jatkaa huomisee, sillä meitä odottaa.........Kaupungin valot meidän nimeämme huutaa"

Eli suomalainen rock-pop bändi kyseessä.
Uniklubi - Vnus.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Zednik kirjoitti:
Hei tos seiskan sivuil on toi Aitolehden "strippaus" video ja joku nobody saija riisuu kans videon lopus ni mitä biisei tos pätkällä esiintyy? Live is life ja rock`n roll part 2 loppuun asti kulutetut biisit ainaki mut mitä muuta?
Donna Summer: Hot Stuff ja sitten jokin erittäin tutun kuuloinen kappale, jonka nimeä en saa mieleeni.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Se neljäs Seiskan videolla esiintyvä biisi on Tomoyasu Hotei: Battle Without Honor or Humanity, joka tunnetaan parhaiten Kill Bill ykkösen soundtrackiltä.
 

Zednik

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vintsukka kirjoitti:
Se neljäs Seiskan videolla esiintyvä biisi on Tomoyasu Hotei: Battle Without Honor or Humanity, joka tunnetaan parhaiten Kill Bill ykkösen soundtrackiltä.

Tack så mycket! ja myös Lawlessille...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mikäs sen " I wanna fuck you like an animal", jossa se kivasti karjuu sen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös