Mikä onkaan puoluekantasi

  • 7 475
  • 111

Mikä onkaan puoluekantasi

  • Keskusta

    Ääniä: 45 11,3%
  • SDP

    Ääniä: 33 8,3%
  • Kokoomus

    Ääniä: 184 46,1%
  • Vasemmistoliitto

    Ääniä: 20 5,0%
  • Vihreät

    Ääniä: 44 11,0%
  • RKP

    Ääniä: 6 1,5%
  • Suomen Kristillisdemokraatit

    Ääniä: 6 1,5%
  • Perussuomalaiset

    Ääniä: 32 8,0%
  • Itsenäisyyspuolue

    Ääniä: 0 0,0%
  • Suomen Kommunistinen puolue

    Ääniä: 11 2,8%
  • Suomen Työväenpuolue

    Ääniä: 1 0,3%
  • Kommunistinen Työväenpuolue

    Ääniä: 3 0,8%
  • Suomen Senioripuolue

    Ääniä: 0 0,0%
  • Suomen Kansan Sinivalkoiset

    Ääniä: 2 0,5%
  • Liberaalit

    Ääniä: 7 1,8%
  • Köyhien Asialla ry

    Ääniä: 0 0,0%
  • Suomen Isänmaallinen kansanliike

    Ääniä: 5 1,3%
  • Yhteisvastuupuolue

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä
    399
  • Poll closed .

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen suht tyytyväinen Vasemmistoliiton kannatukseen lopulta, odotin, että vähemmänkin voisi olla.

Ei vaan ole tässä ketjussa tainnut oikein ketään muuta minun lisäkseni tunnustaa kannattavansa pääasiallisesti tuota puoluetta?

Edit. Sain muuten tuosta Oletko Vihreä -testistä 83%. Kysymyksissä on tietysti aina heittelyvaraa, kun ei jaksa jokaista asiaa miettia läpikotaisin, mutta kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Cube kirjoitti:
Nimenomaan tämä taisi olla tarkoituskin. Vai? Siis se, että ei se vihreyskään mikään sen kummempi haihatteluideologia ole, vaan koostuu ihan tuollaisista perusjutuista.

Nimenomaan, ihminen voi olla hyvinkin vihreä ja samalla pitää Vihreät -the puoluetta kaukaisena aatemaailmaltaan.

Itse pidän Kokoomustakin vihreämänä puolueena kuin Vihreitä, ihan vain sen takia että Kokoomus ymmärtää reaaliteetit eivätkä sorru esittämään täysin epärealistisia haihatteluita ympäristönsuojelun suhteen.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Kokoomusta äänestin.

Tällaista asiaanvihkiytymätöntä henkilöä kyllä ihmetyttää vasemmistolainen puoluevalikoima: Suomen Kommunistinen puolue, Suomen Työväenpuolue ja Kommunistinen Työväenpuolue. Jokainen on saanut kannatusta täälläkin, joten kai noilla jotain eroavaisuuksia on...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Romppanen kirjoitti:
Jokainen on saanut kannatusta täälläkin, joten kai noilla jotain eroavaisuuksia on...
Osaa on voitu äänestää ihan tsoukilla, kuten äärioikeistolaispuolueitakin. Tosin mistäpä sitä varmasti voi tietää...
 

Kojootti

Jäsen
Ilman muuta kokoomus! Ei olekaan enää tuo äänestys auki. No minun ääneni jäi tuosta pois. Perussuomalaisilla on se ongelma, että jotkut niiden yleisistä kannanotoista ja mielipiteistä on aivan järjettömiä ja epärealistisia.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
Kokoomuksen ylivoima tällä foorumilla on musertava. Se saa minut aika hämilleni ja myöskin aika pettyneeksi.

Perussuomalaiseksi tunnustaudun itse.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
Kojootti kirjoitti:
Ilman muuta kokoomus! Ei olekaan enää tuo äänestys auki. No minun ääneni jäi tuosta pois. Perussuomalaisilla on se ongelma, että jotkut niiden yleisistä kannanotoista ja mielipiteistä on aivan järjettömiä ja epärealistisia.
Hah, ja Kokoomuksella tai muilla puolueilla sitten ei epärealistista haihattelua ole olemassa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös