Mikä On Vaimon Paikka?

  • 1 922
  • 20

MIKÄ ON VAIMON PAIKKA ÄÄNESTYS

  • Kotona huolehtimassa kodista ja perheestään

    Ääniä: 31 41,9%
  • 10th Floorissa

    Ääniä: 3 4,1%
  • Talonmiehen luona

    Ääniä: 5 6,8%
  • Jatkoajassa

    Ääniä: 10 13,5%
  • Feija -nimisen Maunulan italialaisen rakastajan luona

    Ääniä: 7 9,5%
  • Makuuhuoneessa

    Ääniä: 11 14,9%
  • Lähiökuppilassa 3 promillen jurrissa

    Ääniä: 3 4,1%
  • Taistelemassa Talebanien rinnalla

    Ääniä: 4 5,4%

  • Äänestäjiä
    74
Jos minulta kysyttäisiin, niin naisen/vaimon/tyttöystävän paikka on siellä, missä nainen/vaimo/tyttöystävä tahtoo paikkansa olevan.

Mielellään sitä näkisi naisia myöskin korkeimmissa viroissa. Tai onhan meillä jo nainen presidenttinä, mikä on hieno juttu.

Minä ainakin olen keskimäärin mielummin tekemisissä naisen kuin miehen kanssa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Jaa, eikö tähän saanutkaan vastata että "nyrkin ja hellan välissä"?;)
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Odotan mielenkiinnolla

Niin, odotan mielenkiinnolla shamin juuri Jatkoaikaan kirjautuneen vaimon kommenttia tähän äänestykseen...
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Viestin lähetti Predator
Jaa, eikö tähän saanutkaan vastata että "nyrkin ja hellan välissä"?;)

Minäkin odotiin tuota vaihtoehtoa, mutta jouduin pettymään
 

gangbang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Edmonton Oilers
Vaimo paikka?

Vaimon paikka on siellä missä se itse sen haluaa olevan. Toi miehenikin, joka tän ketjun avasi on vain netti-macho, muuten ihan kunnollinen aviomies.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Vaimo paikka?

Viestin lähetti gangbang
Vaimon paikka on siellä missä se itse sen haluaa olevan. Toi miehenikin, joka tän ketjun avasi on vain netti-macho, muuten ihan kunnollinen aviomies.

Nimimerkkisi johdosta oli aivan pakko käydä tarkistamassa käyttäjäprofiilisi:D Ilmeisesti nimimerkki viittaa ammattiin - toisaalta Sham 69 ja ganbang sopivat kyllä tyylikkäästi yhteen:D

Tervetuloa:cool:

ps. tiedätkö mitä on tapahtunut, jos vaimo tulee olohuoneeseen nalkuttamaan;)
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Vaimo paikka?

Viestin lähetti gangbang
Vaimon paikka on siellä missä se itse sen haluaa olevan. Toi miehenikin, joka tän ketjun avasi on vain netti-macho, muuten ihan kunnollinen aviomies.

Hahaa, osuin oikeaan! Sinähän se olit. Samaan aikaan, kun miehesi päivitteli sinun rekisteröityneen Jatkoaikaan, etusivulla oli uusimman tulokkaan nimi. Käyttäjäprofiili sopi passelisti, joten päättelin, että kyse on varmaan samasta henkilöstä. En tohtinut epäilyksestäni tänne kirjoittaa, koska ajattelin, ettette ehkä haluakaan paljastaa nimimerkkienne yhteyttä.

Tervetuloa minunkin puolestani.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
No, siellä missä mieskin ---> jos mies keittiössä, vaimo keittiössä laittamassa ruokaa, jos mies makuuhuoneessa, vaimo palvelemassa siellä (ja saa otta ystävättärensäkin mukaan), jos mies autossa, vaimo viereisellä paikalla ottamassa Lontoon puhelua, jos mies sohvalla, nainen korkeintaan jääkaapilla hakemassa miehelle kaljaa, muuten seurana...;)

Ja yleisohjeena jos epäselvyyttä missä pitäisi olla: keittiö käy aina. Esim. silloin kun mies on kavereidensa kanssa kortti-iltaa viemässä. Vaimoa voi tuolloin käyttää myös kuskina eli noutopalveluna..

Ketju-jutun jatkoksi:

Miten saa selluliitin lähtemään?
-No, lähtee pariksi viikoksi baanalle örveltämään ilman turhia ennakkovaroituksia. Sitten kun tulee takaisin kotiin, niin a´vot: selluliitti on lähtenyt!

PS. Pistäkää Patarouva/gangbang & muut naiset oma versionne tästä aiheesta!
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Nainen, poliisi ja taksi

Naisen paikka on sängyssä ja sängyn paikka keittiössä.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Re: RE: Like this???

Viestin lähetti Pate 00
AAAAAARRRRGGHH Mä sokeuduin !!! Eiiiii....
:mad: :eek: :( :cool: :D

Pate...älä hätäile, mä tuon sulle valkoisen kepin ja koiran seuraavan matsiin, ni Musti kertoo sulle mitä kaukalossa tapahtuu....ei hemmetti, ethän sä näe edes tätä lukea, no okei mä lähetän sulle tekstiviestin
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kuvassahan oli Riitta Väisänen uuden miesystävänsä kanssa nyt kun Spedestä (R.I.P) on aika jättänyt
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Gangbang

Tervetuloa tänne J.Ajan keskustelu saiteille,teitä(naisia)ei todellakaan täällä liikoja ole ja on aina hyvä kun uusi rekisteröityy.

Asiaan,naisen paikka on minun ja lompakon välissä....Ikävä kyllä,olen alistettu ja väärinymmärretty ajattelija.Muija siitä motkottaakin,että mä vaan "funtsaan"ja kaikki kotihommat jää sille.

Nyt taidan kuitenkin lähteä laittamaan sille Korviketta kiehumaan,kun hää on tulossa töistä ja mä taasen lähden töihin.Tiedä vaikka "onni"lykästäisi sitten illalla vanhaa.;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös