Mikä on tärkeintä?

• 2 669
  • 33
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä teille on tärkeintä elämässä?

Monet ihmiset sanovat, että terveys on tärkein. Silti polttavat, juovat ja syövät epäterveellisesti. Minä en huijaa itseäni väittämällä, että terveys olisi minulle tärkeintä.

Minulle tärkeintä elämässä on se, että voin olla sinut itseni kanssa, vaikka se välillä onkin hankalaa. Sen jälkeen tulee läheiset ihmissuhteet, sen jälkeen HIFK, jne.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
seeyou@jäähalli kirjoitti:
Mikä teille on tärkeintä elämässä?

Monet ihmiset sanovat, että terveys on tärkein. Silti polttavat, juovat ja syövät epäterveellisesti. Minä en huijaa itseäni väittämällä, että terveys olisi minulle tärkeintä.
Minä en polta, juon kylläkin eikä ruokavalio liene ihan paras mahdollinen. Silti tärkein on minulle se oma ja läheisten terveys. Sairastelu ei sovi mulle sitten yhtään, pää hajoaa koska olen luonteeltani sellainen että kokoajan pitää tapahtua.

Sen verran komppaan ketjun aloittajaa että kyllä mulle on myös erittäin tärkeää se että olen tyytyväinen siihen mitä teen. Aiemmin se koski opiskeluja, nykyään työtä ja sitä miten kulutan vapaa-aikaani.

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tärkeintä olisi olla elämättä turha elämä.

Todellisuus tosin lyö vasten kasvoja joka päivä, kun oman parin neliön toimistonnurkkauksen sermejä tuijottaa.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Rehellisyys

Minulle on tärkeintä, että pystyn katsomaan peiliin. Ja tarkoitan tällä sitä henkistä peiliä, kiiltokuvia saa kaupastakin. Siihen peiliin katsomista helpottaa se, että on rehellinen, myös itselleen. Onhan minulla muitakin tärkeitä arvoja, mutta tavalla tai toisella ne aina kulminoituvat tuohon yhteen ja samaan.

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Mitä vittua sitä turhia kiertelemään. Mun elämässä tärkeintä on se että kehityn kaikilla osa-alueilla täydelliseksi. Olen syntynyt voittajaksi. Haluan olla paras.

Oikeasti tärkein asia on perhe, minkä usein tajuaa liian myöhään

EDIT: kielioppi kuntoon

Viimeksi muokattu:

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Hieno aihe, joka pysäyttää hetkeksi miettiämään.

Helppo vastata tähän että tärkeintä on perhe. Miksi sitten vietän aikaani iltaisin töissä tai esim. nyt kirjoitan tässä enkä leiki lasten kanssa? Sanon siis että tärkeintä on perhe, mutta toimin niinkuin tärkeintä olisin minä. Lievässä itsepetoksessa elän.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tärkeintä on liikkua paljon, ja nähdä ja kokea mahdollisimman paljon. En ole silti tulossa ulos kaapista, ei niin pitkälle. Välttää se "what if"-tunne - siksi pitää uskaltaa kysyä ja kokeilla kaikkea...kahdesti.

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Terveys, oma ja läheisten. Alunperäisillä kotikonnuillani vaikutti muuten sellainen sälli, joka oli tatuoinut olkapäähänsä Times New Roman- fontilla karut kirjaimet TPS. Ei siis mitään logoa tai muuta koristetta. Aika vahvaa sitoutumista aatteeseen.

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Eiköhän oma ja perheen terveys tärkemmät on, pienen pojan terveyttä toivon kuitenkin eniten. Kun vaan poikani saa pysyä terveenä niin kaikki on hyvin. Ehkäpä terveyttä osaa arvostaa sitten vasta kun on sairas. Kuulostaa aika kliseeltä mutta näin olen kuullut niiltä jotka ovat sairastuneet.

Työ, kaverit, harrastukset, raha, jatkoaika ;) ovat myös tärkeitä mutta jos saan onnellisena niin nämä eivät niin tärkeitä ole...Tosin näistähän onnellisuus tulee.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Lisäisin toki edellisiin mainiten sen tosiasian että kun yleensä puhutaan mikä on tärkeintä ja parasta maailmassa...puhutaan että "la-illan mahtava kiekkomatsi on parasta" jne...luonnollisesti läheisten hyvinvointi, terveys ja onnellisuus on tärkeintä, mutta sitä ei mielestäni tarvitse mainita...eli kun sitten hehkutetaan, hehkutetaan luonnostaan sitä mikä on toiseksi parasta maailmassa...he he.

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minulle tärkeintä on onnellisuus. Se koostuu monesta asiasta, joiden täytyy olla kunnossa, jotta on onnellinen. Terveys, perhe, tyttöystävä, tyytyväisyys itseensä ja siihen mitä tekee jne. Jokainen voi tehdä mitä haluaa, kunhan on onnellinen ja samalla tietenkin yrittää tehdä muut onnelliseksi. Jotkut asiat ovat tärkeempiä kuin toiset, esimerkiksi terveys merkitsee paljon enemmän kuin vaikkapa koulumenestys. Kaiken kaikkiaan kuitenkin pienistä ojista kertyy iso joki.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Oma pieni perheeni, henkilökohtainen uskoni ja sopusointu itseni ja tekemisteni kanssa sekä terveys, niin läheisten kuin itsenikin, siinä kai ne tärkeimmät.

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Tärkeimmät asiat elämässäni ovat usko Jumalaan, läheiset ihmiset(vanhemmat ja sisarukset), ystävät ja sukulaiset sekä tasapaino oman itsensä kanssa.

K

kiwipilot

Hieno aihe. Kyllähän se on tuo terveys; sen tajuaa vasta kun omalle kohdalle kolahtaa. Kun kuulee sanan syöpä, mikään muu kuin parantuminen ei merkkaa mitään. Sitä on niin yksin kuin olla vaan voi, vaikka kaikki läheiset ovat tukena ja turvana. Varmaan suurin ristiriita minkä olen elämässä joutunut kokemaan. Siitä montusta kun ylös nousee ja tuntee selviävänsä, sitä tunnetta ei voita mikään; taivas tosiaan on sinisempi kuin ennen. Ja aina ennen kontrollia pelko iskee, mutta kun kuulee ne hyvät uutiset, se on parasta. Ja tottakai läheisten terveys ja hyvinvointi. Siinä kai ne tärkeimmät.

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Nimenomaan terveys on eräs niistä seikoista, minkä arvon täysin ymmärtää vasta, kun sitä ei enää ole. Itse en harrasta tupakkaa enkä alkoholia, mutta muuten kyllä tiedostan, etteivät elämäntapani ehkä ole maailman terveellisimmät. Äitiltäni, joka on lääkäri, saan tästä toistuvaa muistutusta, ja tosiasia on, että jos saan jonkun perimätaudeistamme tyyliin diabetes, peilistä löytyy syyllinen. Silti tuntuu, että saada itseään niskasta kiinni - edes vertauskuvallisesti - on äärettömän vaikeaa.

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Elää siten, että elämän loppuessa voi sanoa eläneensä vaikka siitä ei muistaisi päivääkään. Sinulla on vain yksi elämä joten käytä se fiksusti.

Bandana

Jäsen
Pakko antaa se normi hmv-vastaus elikkä terveys, vaikkakin ihan tosissaan se on tärkeintä. En polta, juon harvoin, ja ruokavaliokin on ihan kelvollinen.

Kyllä sitä saa olla niin helvetin tyytyväinen, että sattuu olemaan niin onnekas, että omaa terveen kehon. Lähes vuosittain on omasta koulusta itseni kanssa samaan ikäluokkaan kuuluvia ihmisiä nukkunut pois. Se säikäyttää joka kerta, mutta laittaa aina vaan enemmän arvostamaan sitä omaa terveyttä.

Oon tosi kiitollinen siitä, että olen terve. Pystyn juoksemaan, pystyn ajattelemaaan tulevaisuutta, pystyn elämään.

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
Tärkeintä minulle on

Selkeästi lähimmät ihmiset... eli perhe,sukulaiset ja ystävät. Näiden jälkeen tulee sitten nämä muut perus asiat,eli:

- Rehellisyys
- Terveys
- jne...

nufc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä,Newcastle United
Tähän vois lainata Juice Leskistä:"Tärkeintä ei ole se onko ihminen ylipainoinen vai alipainoinen vaan se että on tasapainoinen".

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
seeyou@jäähalli kirjoitti:

Tottahan tuo, mutta tässä tapauksessa minä määrittelisin terveyden sillä, että pystyn kävelemään,juoksemaan jne..

Eli:

1. Terveys
2. Perhe/ystävät
3. Raha

Tää on niin kallista.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minulle tärkeintä on nauttia elämästä. Eikä se minun kohdallani tarkoita välttämättä huikentelemista ja yletöntä syöpöttelyä, juopottelua ja naiskentelua. Joka tapauksessa elämä ei ole minkään arvoista, jos siitä ja sen tarjoamista eri puolista ei pääse nauttimaan ja kokemaan.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ted Raikas kirjoitti:
Minulle tärkeintä on nauttia elämästä. Eikä se minun kohdallani tarkoita välttämättä huikentelemista ja yletöntä syöpöttelyä, juopottelua ja naiskentelua. Joka tapauksessa elämä ei ole minkään arvoista, jos siitä ja sen tarjoamista eri puolista ei pääse nauttimaan ja kokemaan.

Minulle on tärkeintä nauttia Jatkoajasta. Eikä se minun kohdallani tarkoita välttämättä huikentelmista ja yletöntä spämmäilyä, ervatsalon arvostelua ja naiskentelua. Joka tapauksessa elämä ei ole minkään arvoista, jos ei tiedä googlettamatta yhtään oikeata vastausta Evertonin visoihin, eikä ymmärrä sitä faktaa, että loppujen lopuksi The Original Jags on ihan siedettävä tyyppi silloin kun se nukkuu.

Niin ja kyllä mä kans diggaan kybällä terveyttä ja kaikenlaisia naisia.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niin se terveys? Kaipa se on tärkeätä, koska muuten tätä oman ruumiin pahoinpitelyä ei voisi enää jatkaa.

Rakas vaimo, rakkaat kissanpennut ja sitten ne isommat, petokissat. IFK.

Frenditkin menee tohon johonkin väliin. Ja äiti.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
pernaveikko kirjoitti:
Frenditkin menee tohon johonkin väliin.

Kuka niistä - Rachel, Monica, Phoebe, Ross, Joey vai Chandler?

Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Hyvä elämä on sitä, että onnistuu hyödyntämään omia lahjojaan mahdollisimman hyvin. Tosin vielä paremmin on todennäköisesti mennyt jos onnistuu asioissa joihin ei ole annettu lahjoja ollenkaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy