mikä on/oli pelipaikkasi jääkiekossa

  • 3 457
  • 38

mikä on pelipaikkasi jääkiekossa.

  • maalivahti

    Ääniä: 21 14,0%
  • vasen pakki

    Ääniä: 22 14,7%
  • oikea pakki

    Ääniä: 20 13,3%
  • keskushyökkääjä

    Ääniä: 26 17,3%
  • vasen laita

    Ääniä: 23 15,3%
  • oikea laita

    Ääniä: 26 17,3%
  • en ole koskaan käyttänyt luistimia

    Ääniä: 12 8,0%

  • Äänestäjiä
    150
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Maalissa on aina pelattu ja tullaan pelaamaan siihen saakka kun vielä osuu liikkuvaan pelivälineeseen. Senjälkeen ruvetaan pelaamaan golfia (hieno laji sekin jota harjoittelen jo nyt).

Kätisyyteen sellainen välihuomautus, että luonnostani olen rightin pelaaja, mutta silloin kun junnuna pelasin ei rightin kamoja ollut saatavissa joten opettelin väkisin pelaamaan maalissa leftinä. Tästä on seurannut, että mailapeli on aina ollut melko surkeaa. Kokeilla sopii lähteä pelaamaan kiekkoa vääränkätisellä mailalla niin huomaa eron.

Nyt olen ensi kaudelle hankkinut rightin releet koska haluan kokeilla, millaista pelaaminen "oikealta" puolelta tuntuu, ennenkuin lopetan pelaamisen tykkänään.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ne muutamat kerrat kun olen "tosissani" jääkiekkoa pelannut, on pelipaikka ollut oikea laituri. Olin melko kädetön kiekon kanssa, mutta minulla oli hyvä lämäri suorasta luistelusta.

Nyt on kyllä kulunut jo viisi vuotta, kun olen hokkarit jalkoihini vetänyt.

Salibandyssä - jos tätä mikkihiirilajia tässä saa mainita - pelasin vitosdivarissa sekä oikeana että vasempana laiturina ja oikeana pakkina. Kätisyys on left, mutta rightinkin puolelta pelaaminen onnistuu. Selässä on ollut aina numero 7.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Kätisyyteen sellainen välihuomautus, että luonnostani olen rightin pelaaja, mutta silloin kun junnuna pelasin ei rightin kamoja ollut saatavissa joten opettelin väkisin pelaamaan maalissa leftinä. Tästä on seurannut, että mailapeli on aina ollut melko surkeaa. Kokeilla sopii lähteä pelaamaan kiekkoa vääränkätisellä mailalla niin huomaa eron.

Itekin olen rightin pelaaja mutta kun maalissa joskus olen niin pakko pelata leftin kamoilla. En tiedä mikä siinä on mutta ei saa rantapalloakaan kiinni jos on räpsä oikeassa kädessä. Sama homma pesiksessä sun muissa..
 

Simba

Jäsen
Pelasin koko 'urani' puolustajana eli 6-vuotiaasta 17-vuotiaaksi. Oikealla pelasin viimeisinä vuosina. Hyökkääjänä olen tainnut pelata yhteensä 2 erää.
 

Messi#10

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, FC Barcelona, St. Louis Blues
Maalivahtina 3 vuotta ja sentterinä loput 4 vuotta. Keskushyökkääjänä olin hyökkäävässä roolissa.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Raitapaita.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Niin

Ensin 6 vuotiaana oikea laitahyökkääjä, ja 9-17 vee hidas, kankea ja surkea pakki. Ainoa mitä osasin oli persetaklaus. :)
 

Zdeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Hyökkääjä kunhan olen niin täytyy olla tyytyväinen. Yleensä olen oikea laita, mutta välillä myös vasen. Itse haluaisin pelata sentterinä, koska mielestäni olen ihan hyvä alottamaan, mutta ei ole vapaita sentterin tontteja joukkueessa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mielelläni olisin pelannut vasenta laitaa, mutta jostain syystä aina jouduin puolustajaksi maalinedustaa siivoamaan. "Vasenta pakkia" tietysti äänestin vaikkei puolella niin väliä ollutkaan.
 

Rocco

Jäsen
Kätisyyteen sellainen välihuomautus, että luonnostani olen rightin pelaaja, mutta silloin kun junnuna pelasin ei rightin kamoja ollut saatavissa joten opettelin väkisin pelaamaan maalissa leftinä. Tästä on seurannut, että mailapeli on aina ollut melko surkeaa. Kokeilla sopii lähteä pelaamaan kiekkoa vääränkätisellä mailalla niin huomaa eron.
Tee kuten Curtis Joseph. Kun hän pelaa kiekkoa, hän vaihtaa mailan toisinpäin, eli kilpikädellä pidetään edelleen alhaalta kiinni, mutta räpylällä tupesta kiinni. Tosin jos pelaa käyrällä mailalla, sitten tuo on aika hankalaa koska kiekko olisi sitten rystypuolella jatkuvasti.


Itse olen pelannut kiekossa jokaista paikkaa. Maalivahti tuli vasta myöhemmällä iällä mukaan, kun tuli eteen tilanne että olis pakko jonkun mennä. Muuten olen ollut pääasiassa pakki tai laituri.
 

scholl

Jäsen
Ei ennen ollut mitään pelipaikkoja. Jokainen yritti luistella ympäri urheilukenttää ja pysyä itse pystyssä tökkien samalla mailalla toisten luistinten väliin, jotta muut kaatuisivat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös