pelikielto kirjoitti:
Hihihi... Kaikkien muiden joukkueiden faneilta voisi odottaa jotain tuollaista mutta ei ifk:n. Meillähän tunnetusti ei minkäänlaisia rottia tahi pelkureita ole pelannut. Jere "kyynärpäät ylhäällä" Karalahti sekä Jarkko "osallistun jokaiseen provosoimaani tappeluun" Ruutu. Hesus sentään mitä poraamista!
Pakko puuttua tuohon aika ajoin näissä ketjuissa esiintyvään yleistämiseen, se kun hämmentää minua suuresti.
Lokeroiko HIFK:n kannattaminen ihmisen välittömästi arvostamaan esim. Karalahden kyynärpäätaklauksia tai Jarkko Ruudun provosoimia, mutta sitten väliinjättämiä tappeluita? Eikö nimimerkki Bloogi saa arvostella Nickersonia joidenkin IFK-pelaajien pelityylin vuoksi? En ole koskaan oikein ymmärtänyt, miten tuollaiset asiat ylipäätänsä liittyvät toisiinsa.
Sinun logiikallasi esim. kukaan Canucks-fani ei voi ikinä kritisoida mitään kaukaloissa nähtäviä sikailutemppuja, koska se olisi "aika kovaa puhetta Canucks-fanilta, Bertuzzihan ei ikinä tehnyt törkeyksiä" jne.. Ja toisena esimerkkinä: Olenko minä jäävi tuomitsemaan huumeidenkäytön, suosikkijoukkueeni kapteenin menneisyden vuoksi?
Itse tykkään Karalahdesta ja Jarkko Ruudusta, mutta ei kai jokainen HIFK-fani ole sitoutunut arvostamaan kaikkia heidän tekemisiään vain suosikkijoukkueensa vuoksi.