Mikä on mielestäsi naurettavaa?

  • 3 135
  • 38

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Se, etta Icedancers-fanit viittaavat joukkueeseensa as "the only true hockey team in New York", saa aina suupielet nousemaan ylospain.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti jyp17
No kun joitain täällä nyppii nämä vaahtosammutinhopparit, niin minua taitaa ärsyttää sitten vuorostaan tämän saman sukupolven naispuoliset - anteeksi - tytöt.
Aiiivan liian pienet vaatteet, aiiivan liian paksupohjaiset kengät ja aiiivan liian meikkiä naamassa, että kokonaisuus näyttää lähinnä Fiorellan mainosnukelta - pienessä koossa siis. Sitten vielä kehtaavat esittää aikuista ja notkuvat kylän kulmilla rööki suupielessä.
Eläköön tulevat sukupolvet.

Kyllähän minuakin nuo lököpöksyt ja pissaliisat huvittavat. Mutta se vaan taitaa olla niin että olen tullut vanhaksi kuten sinä jyp17 ja moni muukin tällä palstalla. Ainahan itseään nuoremmille on naureskeltu. Kyllä meidänkin musiikkimaku ja pukeutumistyyli murkkuna on taatusti naurattanut silloisia parikymppisiä.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Naurettavaa on esim.

- Matti Nykänen, Jasmin Mäntylä ym. Seiska-lehden vakionaamat
- Kurapallochatti, joka harhaanjohtavasti on nimeltään FutisForum
- Hollywood-elokuvien "rakastelu"kohtaukset
- OstosTV:n mainokset
- Patongit kainaloissa kulkevat "punnukset"

Tässä nyt, mitä ensimmäisenä tuli mieleen.
 

El Samuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Nyt kun aletaan morkkaamaan tätä Hip-Hop tyyliä, niin eikö samalla voida haukkua kaikki hevarit! Musta paita ( mielellään Sentenced tai jotain ) Mustat farkut ja mustat kengät! Sitten vielä tukka silmille ja menoksi! JEE JEE... Keinänen on sairaan nopee...

Entäpä nämä karjala lippismiehet! Jumalauta että on juntin näköstä vetää joku paskanen olutmerkki lippalakki päässä kaupungilla, alla mahdollisesti Adidaksen tai jonkun muun merkin lenkkikengät ja farkut+college päällä!

Jokainen on mitä on. JOU MAN, KIIP IT RIIL
 

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Viestin lähetti Gellner

Mutta se vaan taitaa olla niin että olen tullut vanhaksi kuten sinä jyp17 ja moni muukin tällä palstalla. Ainahan itseään nuoremmille on naureskeltu. Kyllä meidänkin musiikkimaku ja pukeutumistyyli murkkuna on taatusti naurattanut silloisia parikymppisiä.

Aivan salettiin. Epäilemättä yhtään.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Naurettavaa/itkettävää

Jutta&Petteri
Hiuksiaan blondaavat räkänokat
Hinttikyykkä
Tökeröt tatuoinnit
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Matematiikan luokassa lukeva teksti: "Matikka on kala". Tuon hauskuutta ei voi ymmärtää kuin liian väsyneenä.

Oikeasti voisin sitten sanoa, että myös minusta juuri nämä paljon puhutut pissaliisat ovat naurettavuuden huippuja. Itse olen aina erittäin lähellä repeämistä, kun eräs tuttuni, joka kieltämättä on pissaliisa, tulee jauhamaan asioistaan. Kenenkään ongelmille ei tietenkään saisi nauraa, mutta kun...

"-ttu, kun se Alexi ei soittanu, mut Juhani kyl sano, et se oli aika -tun sekasin.... Mut hei siis, jos mä ostan nää housut, ni mulle jää viel 100egee, mut ku ne kengät on pakko saada, ja ne maksaa 112egee. Puuttuis sellanen 12 egee, no mutsi antaa ne. Sit se yks takkikin ois tosi kiva saada. Mitä mä teen? Periaatteessahan mulla kyllä on jo takki, mutta... hitto sitä alexii... ehkä mun perse on liian läski?"

:rolleyes:
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Jou jou style...

Viestin lähetti hörkkö
ps. miika 90 ethän vedä tästä minun kommentistani hernettä nenääsi? Peace my neager ;)


Enhän mä nyt tommosesta! ;)

Joo, onhan sitä itte oltu neljännellä ja viidennellä luokalla juuri tuollaisia, kun kuvailit hörkkö. Nyt olen kasvanut, ja tajunnut, kuinka naurettavaa se onkaan! Nyt on tavallisen kokoiset farkut, kivipestyt jotka juuri vähän roikotettuina tuovat rennon fiiliksen!

joo, oli tosiaan neljä kk vanha ketju, mut ajattelin vastata, kun eteen sattu.

ps. hörkkö, pistän privaa niistä peleistä!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä onko ollut jo, mutta Matikaisen Pentin scouttaustaidothan ne tuo hymyn huulille.
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Vitutuksen aihe tällä haavaa on Suomen valtion toiminta autoverojutussa.. Kaikki asiaan vähänkin vihkiyntyneet hiffasivat jo viimeistään 80-luvulla miten perseestä koko järjestelmä oli.

Jo ajat sitten EU:sta annettiin ohjeet kuinka ajoneuvoja tulisi verottaa ja siten selkeä ilmoitus Suomen vero ja tulli-maistereille mistä on kyse.

Ja paskat. Jääräpäisesti tullin hatusta vedetyistä hinnoista verottaja kehittelee ja jopa laskee tulevia saataviaan! Tsaari-puuhastelua parhaimmillaan.

Mikäkö mua tässä vituttaa? Kerrankin, edes kerran, saisin kuulla niiden suomalaisien virkamiesten nimiä jotka ovat sanoneet sen viimeisen sanan. Eihän nää hinnat ole syntyneet ilmasta? Jokuhan näistä vastaa? Korvausvaatimuksia kehiin ja päitä vadille.

Puhumattokoon siitä, miten maahantuojia vedettiin lokaan 90-luvulla käytettyjen ajopelien tuojista verottajan ja parin suurimman autotuojan toimesta. Papereita tiirailtiin tarkasti ja muuta kun ei keksitty, niin ei uskottu totuutta. Hyvä verovirkailijat! Nyt vaan rohkeasti framille selittelemään ajatuksennejuoksua. Tai, no ei teissä löydy munaa siihen, pysykää piilossanne ja kutokaa sukkaa sillävälin kun muut pelaa pelin. Runkkarit.
 

Carlos

Jäsen
Discovery -channelilta tuleva Discovery-for-kids, tjsp.

Jos siinä nyt vaikka aiheena on tähtitiede, niin sitä ei voi esittää muuten kuin että väliin hokee koko ajan joku neekeri "Yow, check this out..." ja "Cool" ja "Groovy" jne.. Eikö lapsille/nuorille voi enää syöttää mitään ilman että se pitää kääriä tähän yli-isot-housut -kulttuuriin?

Ja sitten vielä näistä kavereista joiden äidit eivät osaa ostaa oikean kokoisia vaatteita, katselin MTV:tä ja satuin näkemään livenä tämän neekeri-ryhmän joka laulaa sitä maailman 2. huonointa lällätystä "it's getting hot in here, so take off all your clothes..". Ihan oikeasti luulin että se oli parodioitu, koska he näyttivät niin jumalattoman tyhmiltä niissä ylisuurissa housuissa ja takeissa ja lippiksissä ja olivat niin kovaa poikaa että. Sitten vähitellen tajustin, että ei, kyllä nuo taitaa olla ihan tosissaan liikenteessä..

Loppu kuuluu vitutusketjuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös