Mikä on lempichänttisi?

• 2 882
  • 62

M1ssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tää ei ehkä suoraan mene fanitoiminta- ja matkat- ketjuun niin avasin uuden.

Mitkä on palstalaisten lempichänttejä laulaa päädyssä/kuunnella muualla katsomossa?

Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, JFC
  • Mä tahdon joka päivä rakastaa
  • Horto Magiko
  • On pääty areenalla
  • Suomen suurin, Suomen kaunein
  • Lähes kaikki chäntit, joissa vittuillaan julleille ja muille landejengeille.

M1ssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itselläni varmaan suht tuore "Aina tullaan takaisin..."
Se JOKERIT kajahtaa niin helvetin lujaa, että aina kylmät väreet.

Myös se, kun ollaan hyökkäyspäässä pidemmän aikaa ja tulee energinen ja nopea JOKERIT, JOKERIT, JOKERIT! Siitä syttyy aina tosi paljon.

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
  • Lähes kaikki chäntit, joissa vittuillaan julleille ja muille landejengeille.
Tästä pakko olla eri mieltä. Varmaan johtuu osin siitäkin, että itse on nykyinen lande. Viimeksi näitä taidettiin pyytää Keuruulla, mutta mielestäni fiksusti capo ilmoitti ettei näitä enää vedetä. Aika aikaansa kutakin.

Mutta aasinsiltana tähän

Virsi #22

Kotona, vieraissa, ollaan aina tukena.

Tätä jengii, me seurataan, etelästä pohjoiseen.

Alealee, alealee, alealeeaaleeaalee

M1ssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mun mielestä Peppi-chantti on helvetin kova varsinkin jos pääty suht täynnä. On komeen näköstä kun koko pääty hyppii ja "HELSINGIN JOKERIT" -lähtee törkeen kovaa.
Se on kans hyvä ku saa jalat aivan hapoille ja loppua kohden alkaa tekemään vaikeeta saada ääntä ulos ku on niin hengästyny :D

Jester67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tästä pakko olla eri mieltä. Varmaan johtuu osin siitäkin, että itse on nykyinen lande. Viimeksi näitä taidettiin pyytää Keuruulla, mutta mielestäni fiksusti capo ilmoitti ettei näitä enää vedetä. Aika aikaansa kutakin.
Mitä helvettiä? Kai te menitte vielä vaihtamaan kaulahuiveja ja ottamaan selfieitä yhdessä? Ei helkkari sentään ME OLLAAN STADISTA ja meidän kuuluu vittuilla heinähatuille! Massiivinen alapeukku ”capolle.”

Sitten ketjuun:

-Mä tahdon jokapäivä rakastaa stadia..

-Helsinkii, Helsinkii, oi kaunis kotikaupunkii..

-Peppi pitkätossu

Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Mitä helvettiä? Kai te menitte vielä vaihtamaan kaulahuiveja ja ottamaan selfieitä yhdessä? Ei helkkari sentään ME OLLAAN STADISTA ja meidän kuuluu vittuilla heinähatuille! Massiivinen alapeukku ”capolle.”
Keuruu nyt olikin OC:n reissu.

Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, JFC

Sitten ketjuun:

-Mä tahdon jokapäivä rakastaa stadia..

-Helsinkii, Helsinkii, oi kaunis kotikaupunkii..

-Peppi pitkätossu
Totta hellvetissä jatkossakin vittuillaan landeille. OC olkoon mitä mieltä sit tahansa. Jokerit, maalaisseurojen alistaja!

Kiekkonarri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, New Jersey Devils
Top-3:
Virsi #62: Minä-Me-Jokerit
Virsi #69: Aina tullaan takaisin
Virsi #71: Peppi

Lisänä:
Virsi #63: On pääty Areenalla
Kolahti junnuna todella isosti ja ymmärrettävistä syistä ei enää vedetä, mutta todella makea on.

-Hnö-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Se missä uhkaillaan tuomaria väkivallalla.
Vakavammin, klassikko "Minä-Me-Jokerit" sytyttää aina.

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Horto, isolla osallistumisella aivan maaginen.

Muistoissa ainakin Turun valtaus, Hämeenlinna ja talviklassikko. Vieläkin kylmiä väreitä.

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mitä helvettiä? Kai te menitte vielä vaihtamaan kaulahuiveja ja ottamaan selfieitä yhdessä? Ei helkkari sentään ME OLLAAN STADISTA ja meidän kuuluu vittuilla heinähatuille! Massiivinen alapeukku ”capolle.

Asioista voi olla asiallisestikin eri mieltä menemättä henkilökohtaisuuksiin.
Asenteet ja mielipiteet voivat muuttua, kun ikää tulee mittariin tai sitten ei.
Tsemii sulle!

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
1. Horto Magiko, selvällä erolla seuraaviin.

2. Aina tullaan takaisin...
3. Ole ole ola
4. Mä tahdon joka päivä rakastaa
5. Peppi pitkätossu

rabsterr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mun mielestä chanteissa yksinkertaisuus on kaunista. Näihin on myös EP:n ulkopuolisten helppo lähteä messiin ja saa halliin hyvää pöhinää.

Kaikkien aikojen lemppari on jäänyt omilta lapsuusvuosilta eli 2000-luvun liiga-ajoilta.
Alkuperäinen JII-OO-KOO-EE-ÄR-I-T, JOKERIT! (taptaptap) JOKERIT! (taptaptap) jne.
Tästä nykyinen versio ei toimi itelle ollenkaan.

Nykyisistä suosikit ovat heittämällä:
- Vain yksi jengi stadista
- Minä, Me - JOKERIT!
- Etenkin YV pyörityksissä ja myllyissä kuultu JOKERIT, JOKERIT..., jossa taputetaan samaan aikaan.*
- Taistele Jokerit!

Kunniamaininta: Se jokin vuoropuhelu EP:n sisällä, jossa vedetään 'me voitetaan tai hävitään' jne.

Huomiona: Monissa ihan laulu chanteissa (tod.näk uusimmissa), joissa monet eivät välttämättä tiedä sanoja tai rytmiä täysin, niin esimerkiksi pitkille sivuille ei oikein kuulu kunnolla mitään tai sellaista jotain muminan kaltaista ja sanoja saa poimittua sieltä täältä.

Toive: Lisää pelaajachantteja, jotka mun mielestä loistaa poissaolollaan. Viime kaudella pari kertaa kuulin vedettävän "KUUSLA, EMIL KUUSLA...".

* tätä rytmiä voisi hyödyntää about jokaisen pelaajan sukunimen osalta, niinkuin Risikolle viime matsissa kuultiin. En tiedä miten on linjattu halutaanko näitä vetää edes pelaajille yhtään useemmin esim. maalien jälkeen tms.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pakko vielä heittää erityistoive chäntteihin liittyen. Edelleenkin unelmoin että Horto Magiko vedettäisiin joskus vuoropuheluna sivukatsomon kanssa.
Ep: "OI JOKERIT
Sivukatsomo: "OI JOKERIT!"
EP: "MEIDÄN OMA!"
Sivut: "Meidän oma!"
Jne.

Olisi mahtavan kuulosta kun koko halli raikaisi.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Pakko vielä heittää erityistoive chäntteihin liittyen. Edelleenkin unelmoin että Horto Magiko vedettäisiin joskus vuoropuheluna sivukatsomon kanssa.
Ep: "OI JOKERIT
Sivukatsomo: "OI JOKERIT!"
EP: "MEIDÄN OMA!"
Sivut: "Meidän oma!"
Jne.

Olisi mahtavan kuulosta kun koko halli raikaisi.

Tää vois jopa onnistua nyt, kun sivukatsomot on lähteneet viime aikoina aika hyvin messiin esimerkiksi tuohon "Vain yksi jengi Stadista!" -chanttiin.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tää vois jopa onnistua nyt, kun sivukatsomot on lähteneet viime aikoina aika hyvin messiin esimerkiksi tuohon "Vain yksi jengi Stadista!" -chanttiin.
Jep. Ja uskoisin kyseessä olevan hyvinkin tuttu chäntti (kuten tästä ketjusta huomaa), joten pitäisi sanatkin olla hallussa. Ja eihän siinä tarvii kuin toistaa chäntin viimeiset sanat.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy