Tää on kans ihan mahtava. Ja näin lahtelaisena junnuna mutta erittäin suurena Stadin rakastajana itselleni ihan kirjaimellinen. Mä tahdon joka ilta tuntea tunteita suuria.
- Mä tahdon joka päivä rakastaa
Vaihdan vastauksen tähän.
- Lähes kaikki chäntit, joissa vittuillaan julleille ja muille landejengeille.
Tästä pakko olla eri mieltä. Varmaan johtuu osin siitäkin, että itse on nykyinen lande. Viimeksi näitä taidettiin pyytää Keuruulla, mutta mielestäni fiksusti capo ilmoitti ettei näitä enää vedetä. Aika aikaansa kutakin.
- Lähes kaikki chäntit, joissa vittuillaan julleille ja muille landejengeille.
Se on kans hyvä ku saa jalat aivan hapoille ja loppua kohden alkaa tekemään vaikeeta saada ääntä ulos ku on niin hengästyny :DMun mielestä Peppi-chantti on helvetin kova varsinkin jos pääty suht täynnä. On komeen näköstä kun koko pääty hyppii ja "HELSINGIN JOKERIT" -lähtee törkeen kovaa.
Mitä helvettiä? Kai te menitte vielä vaihtamaan kaulahuiveja ja ottamaan selfieitä yhdessä? Ei helkkari sentään ME OLLAAN STADISTA ja meidän kuuluu vittuilla heinähatuille! Massiivinen alapeukku ”capolle.”Tästä pakko olla eri mieltä. Varmaan johtuu osin siitäkin, että itse on nykyinen lande. Viimeksi näitä taidettiin pyytää Keuruulla, mutta mielestäni fiksusti capo ilmoitti ettei näitä enää vedetä. Aika aikaansa kutakin.
Keuruu nyt olikin OC:n reissu.Mitä helvettiä? Kai te menitte vielä vaihtamaan kaulahuiveja ja ottamaan selfieitä yhdessä? Ei helkkari sentään ME OLLAAN STADISTA ja meidän kuuluu vittuilla heinähatuille! Massiivinen alapeukku ”capolle.”
Totta hellvetissä jatkossakin vittuillaan landeille. OC olkoon mitä mieltä sit tahansa. Jokerit, maalaisseurojen alistaja!Mitä helvettiä? Kai te menitte vielä vaihtamaan kaulahuiveja ja ottamaan selfieitä yhdessä? Ei helkkari sentään ME OLLAAN STADISTA ja meidän kuuluu vittuilla heinähatuille! Massiivinen alapeukku ”capolle.”
Sitten ketjuun:
-Mä tahdon jokapäivä rakastaa stadia..
-Helsinkii, Helsinkii, oi kaunis kotikaupunkii..
-Peppi pitkätossu
Lisänä:
Virsi #63: On pääty Areenalla
Kolahti junnuna todella isosti ja ymmärrettävistä syistä ei enää vedetä, mutta todella makea on.
Mitä helvettiä? Kai te menitte vielä vaihtamaan kaulahuiveja ja ottamaan selfieitä yhdessä? Ei helkkari sentään ME OLLAAN STADISTA ja meidän kuuluu vittuilla heinähatuille! Massiivinen alapeukku ”capolle.
Pakko vielä heittää erityistoive chäntteihin liittyen. Edelleenkin unelmoin että Horto Magiko vedettäisiin joskus vuoropuheluna sivukatsomon kanssa.
Ep: "OI JOKERIT
Sivukatsomo: "OI JOKERIT!"
EP: "MEIDÄN OMA!"
Sivut: "Meidän oma!"
Jne.
Olisi mahtavan kuulosta kun koko halli raikaisi.
Jep. Ja uskoisin kyseessä olevan hyvinkin tuttu chäntti (kuten tästä ketjusta huomaa), joten pitäisi sanatkin olla hallussa. Ja eihän siinä tarvii kuin toistaa chäntin viimeiset sanat.Tää vois jopa onnistua nyt, kun sivukatsomot on lähteneet viime aikoina aika hyvin messiin esimerkiksi tuohon "Vain yksi jengi Stadista!" -chanttiin.