Mikä on kuvassa vaiko sittenkin puuhöylä?

  • 7 275
  • 108
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jännitys saa nyt tiivistyä kuukauden verran kun visailuisäntä @redpecka lähti kuukaudeksi huilimaan.
Oon jo pidemmän aikaa ollut sitä mieltä että suuri(n) osa näistä pelikielloista nykyään on aivan naurettavia mutta nyt kyllä modet jopa ylittivät itsensä. Ei herrajumala mitä touhua... Kuukausi kakkua tosta BB hassuttelusta. En todellakaan tiedä enää pitäskö itkeä vai nauraa. Mulla alkaa itseasiassa meneen miälenkiinto koko palstaa kohtaan tämän vitun sisäoppilaitosmeiningin takia...
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Jännitys saa nyt tiivistyä kuukauden verran kun visailuisäntä @redpecka lähti kuukaudeksi huilimaan.

Pahus, ja minä kun jäin pidättelemään hengitystä oikeaa vastausta odotellessa. Täytynee suorittaa ulospuhallus.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Oon jo pidemmän aikaa ollut sitä mieltä että suuri(n) osa näistä pelikielloista nykyään on aivan naurettavia mutta nyt kyllä modet jopa ylittivät itsensä. Ei herrajumala mitä touhua... Kuukausi kakkua tosta BB hassuttelusta. En todellakaan tiedä enää pitäskö itkeä vai nauraa. Mulla alkaa itseasiassa meneen miälenkiinto koko palstaa kohtaan tämän vitun sisäoppilaitosmeiningin takia...
Samaa mieltä, hyvin selvästi tuosta kyllä ymmärtää että kyseessä on vitsi.

Onhan nämä meidän kanavajohtajat totaalisen pihalla kun hyllyttivät mainion visailuisäntämme.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Samaa mieltä, hyvin selvästi tuosta kyllä ymmärtää että kyseessä on vitsi.

Onhan nämä meidän kanavajohtajat totaalisen pihalla kun hyllyttivät mainion visailuisäntämme.

Kyllähän tämä nyt meni tosiaan pantomiimin puolelle. Odotin että Jorma olisi tullut ysiluukusta.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV

redpecka

Jäsen
Ohjelma kohtasi lähes osapuilleen tasan kuukausi taaksepäin ikäviä teknisiä hankaluuksia, kun juontajalle annettiin väliaikaisesti potkut. Me kiihkeästi mukana olleet katsojat emme ehtineet saada lopullista oikeaa vastausta kutkuttavaan kysymykseen, joten pian voisi olla aika. Eikös vaan, @redpecka? Kansa haluaa tietää, onko kuvassa nimenomaan puuhöylä vai jotain paljon suurempaa.
Dulces bolsas vaan! Terveisiä Banarian Saarilta. Meitä oli @Hottentottis, @Väinö_Klementti, muutama @Moderrattori ja @Paradais Cocktailin jätkät. Mut sit loppu visailufyffet ni tultii takas.

Oikea vastaus ei ollut siltikään pyllyttäjä (kvg) eikä puuhöylä vaan murrosikäisten eli murkkujen lato-orgiat 1900-luvun alkupuolelta:



 

redpecka

Jäsen
Tervetuloa vaan takaisin sieltä Karibian lämmöstä. Hyvä että kuva-arvoitus ratkesi. Mahtaako tulla enää toista vai pistääkö ohjelma pillit pussiin...

No tepä saitte soittajilta kahmalokaupalla riihikuivaa, kun pärjäsitte kokonaisen kuukauden lomilla meidän varoillamme. Viekkaat veijarit.
Jaa-a. Ollaan nyt jo pahasti verottajan ja hjottiksen ahnaan silmän alla joten en uskalla jatkoa luvata. Lisäksi nää naapuri(viron)kanavan heebot taitaa viedä meidän mass.. öö ohjelmapaikan.



 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös