Mikä on kuvassa vaiko sittenkin puuhöylä?

  • 7 275
  • 108

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Oletan että kyseessä on ns. 69-asennossa oleva pariskunta.
 

redpecka

Jäsen
Virallisen show'n gerlanderina ja stringijuontajana sanon, että oikea vastaus on kirjekuoressa ja se on tallennettu kirjainmerkkeihini.

Tähän mennessä tulleet kuumottavat arvaukset ovat:

- nainen

Mutta tästä pitäisi pystyä määrittelemään paremmin jotta mikä tai minkälainen. Tää on kaikille BB-talon ulkopuolisille ihmisille tuttu ja jos olet joskus heinätöitä tehnyt niin luultavasti olet törmännyt tähän termiin. Ei liity heinähommiin mutta sen ajan skenaarioihin.

E: tai voi olla vieläkin mustavalkoisempaa suomiromantiikkaa, joku saa sitten täsmentää.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Ansa Ikonen
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Joku beibe pesee hiuksia lammessa, ja näkee Juhannuksena tulevan sulhonsa.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Anneli Sauli alasti elokuvassa "Hilja - maitotyttö."
 

redpecka

Jäsen
Hyviä donateita kaikilta, kiitos.

Paljastetaan yksi ruutu taas. Mutta jos ette ala arvailemaan oikein niin mä lähden jokatapauksessa kattoo kohta Suomen futinpeliä. Yö tsättiin saattaa tulla jenni tai mirka, että voitte niiltä sitten tivata mikä höylä ja missä.

Ai niin se kuva:
 

Liitteet

  • kuva6.png
    kuva6.png
    21,9 KB · kertaa luettu: 350

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Peltotyöläinen.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Neiti Julie
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Muurahaiskarhu sniffaa satiaisia tuksun tussusta. Ketju lukkoon.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Ensimmäisenä kuvaan syntynyt koukero on ainakin ihan selvästi Jan Latvalan mailan lapa, eli veikkaan, että tässä on Pelicansin aamutreenit jostain 2000 -luvun ensimmäisiltä vuosilta.
 

redpecka

Jäsen
Mutta tosiaan, nyt meillä vaihtuu juontovuoro ja Jenni-Maarit jatkaa tästä eteenpäin. Hän voi näyttää ehkä tissit, en tiedä mutta kysykää ihmeessä.

Mun puolesta meidän tuotantoyhtiö pitää nää massit ja lähtee ens viikolla Kanarialle.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mutta tosiaan, nyt meillä vaihtuu juontovuoro ja Jenni-Maarit jatkaa tästä eteenpäin. Hän voi näyttää ehkä tissit, en tiedä mutta kysykää ihmeessä.

Mun puolesta meidän tuotantoyhtiö pitää nää massit ja lähtee ens viikolla Kanarialle.
Tästä tulee oikeusjuttu perkele! Sää et tunne mua! Dickpic niin saatan antaa armon käydä Johnnyydesta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Moi vaan kaikille. Moon Jenni ja nyt ottakaa pojat se käsi pois taskusta ja antakaa kännyn laulaa. Kaikki nyt pellaamaan vaan, ei oo oikeeta vastausta vielä tullut.
Mää oon muuten pannu kolmee eri Jenniä. Kivaa oli kaikkien kans. Jos en olsi elinkautisessa niin olis aika kiihottavaa vetää foursomet niitten kans... Ensin Jennit vähän tutustus toisiinsa vaapukkamehun avulla ja sitten meikäsulttaani tulis ja sanos notta nyt Jenput opetellaan vähä yhteisöllisyyttä. Grrau.

Pitäsköhän mun mennä vaimon viekkuun ja maate...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mun Maiamin bestikset sanoo mua Tseniksi, mä luulen et se on niinku joku sellanen jingjangjuttu tai jottai.
Näy nöy... Joku kysy siä joltain geemäniltä että kenen kaa sää pyllyttelit siä partsilla? Se siihen notta kai sää ny muistat, Tsen kaa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Paljo viive? Juontaja näytä tissit. tjtjtjtjtjtjtjtjtjtjtj
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös