Mikä on kuvassa vaiko sittenkin puuhöylä?

  • 7 306
  • 108

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Höyrylaiva Tarjanne, hetkeä ennen kuin päästää höyryt ilmoille. Painekattila pullistuu jo.
 

redpecka

Jäsen
ToSSAHAan kumAATErretaan sleeksti MEEKAAn päin!!!!N"N!!! SUimi sUOMillaiisille!!!!!!!!111!1 TaAAkaisin
Olet väärillä jäljillä jos tarkoitat niitä Porvoon poliisimurhayrittäjiä. Mielestäni siinä niiden tienvarsijooga kuvassa katsovat kamerasta katsoen vasemmalle ja tässä ilmeisesti kumarretaan ihan toiseen suuntaan.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Alasinhan se selvästi on.
 

redpecka

Jäsen
Oikea vastaus ei kumminkaan ole Putin vaikka joku hyvin tuhmalla mielikuvituksella sellaista saattaisikin ehdottaa.

Ankat lammessa kehräävät... massia tulee ja varpuset kasvattavat vihreitä nuppuja oksistoon.
 

redpecka

Jäsen
Oikee hyvää iltaa sin studioo! Mä oon Punamusta Porist ja päätin et vois ottaa jotai osaa tähä. Jaha, tämmöne kuva sit... vähä paha kyl, mut sanotaas jotai... olisko vaik pyllistävä ihmine? Muodot tuo vähä mielee ihmise, toivo mukaa en oo vääräs.
Sää oot tosi lähel.

Edelleen etsimme kuitenkin sitä oikeaa termiä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@redpecka
Ha! Jätkä on se kallonkutistaja Uunosta! Vastaus on: "Nainen".
 

redpecka

Jäsen
Aha, et semmost pelii... oolrait, annas jätkä ku mä vähä mieti tätä... joku termi... onks känniläine oikee vastaus? Ilta alkaa lähenee ni aivot ei jaks pelittää nii kovaa, mut mä koitan parhaani.
Mä kysyisin sulta vastakysymyksen että onko känniläinen termi?

Muutenkin tuntuu että tänne meidän studiolinjoja tukitaan ihan tarpeettomilla puheiluilla jossa tarkoitus on vissiin vain häiritä meidän primetime-ohjelmaa.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Humalatilassa oleva ihminen
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Miessukupuolinen ihminen.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Alessandro Del Piero kerää itseään Ratinan nurmella tänään, kun Arajuuri on vetänyt sukille.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Pasi Nurminen
 

redpecka

Jäsen
No toi edellinen soittaja laitto luurin kiinni, mutta olin sanomassa että kun menin sinne Ankkarokkiin niin pettymys oli valtava kun siellä ei ollutkaan mitään ankkalinnalaisia vaan jotain ihme kingstonwalleja sun muita turhakkeita, luultavasti Hanhivaarasta tai jotain.
 

redpecka

Jäsen
Ei helvata jätkä, Hanhivaarastko ne oli? Jumankauti ne o hirveetä sakkii verrattun ankkalinnalaisii... eihä niil oo siel isoo rahasäiliöö, Roopen kaltast isoherraa tai maailma onnekkaint hanhee. Nii muute hei, mitä toi Hannu tekee Ankkalinnas ku se vois ol nimensä puolest Hanhivaara mestoil... pirulaine sitä tajuu ain kaikkee hianoo enne ku lähtee löylyihi, tiäks kato? Mul tuliki just ny yks juttu miälee hei, mut mä taida antaa ol kato, vois ol aika ikävää lapsil tai jotai hei, en mä tiiä mut mä vähä pelaan järkevämmi.

Sit puhelu kii, piip piip piip piip piip piip... no höhöö eeen mä ny oikeest hei, teil o siä studios muutenki nii hikist joskus ni pakko kato koittaa hiuka piristää teit. Koit pärjäil hei!
Onhan tuo nyt ihan sekavaa läppistä enkä yritäkään ymmärtää. Kiitos kumminkin donateista.
 

redpecka

Jäsen
Okei, laitetaas nyt vauhtia tähän show'un. Kohta alkaa Suomen futispeli ja munkin olis päästävä täältä kotiin.. tai siis telkkarin ääreen.

Nyt perkelleen jonnet alkakaa vastata oikeita vastauksia!!!
 

Liitteet

  • kuva5.png
    kuva5.png
    14,6 KB · kertaa luettu: 253

redpecka

Jäsen
Sanon vain, että tämänhän piti olla perheohjelma.
Toisaalta tuota ei ole yhtiömme sivuilla missään mainittu, mutta voin oikeaksivakuuttaa tämän, että kyseessä on koko perheen sunnuntaishow ja meille on hyvin tärkeää pitää tietty etiikkalinja ja ikinä emme julkaisisi edes suorissa lähetyksissä arvelluttavaa matskujuttua.

E: Kiitos palautteesta ja donatesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös