Mikä on isoin yksittäinen asia, jonka olet kokenut Jatkoajan keskustelupalstalla?

  • Viestiketjun aloittaja Kiekkokatsoja
  • Alkaa
  • 3 728
  • 49
K

Kiekkokatsoja

Kokeillaan tällaista. Kun kerran tuli ajatuksiini.
Niin, olet kirjoitellut jatkoaikaan monenlaista. Mutta mikä on yksittäinen isoin asia, mitä olet kokenut, jatkoaikaan kirjoittelusi yhteydessä?
Liittyykö se vapaa-ajan keskusteluihin, vai jääkiekkoon? Onko se jokin Suomen mm voitto? Onko se jokin muu positiivinen kokemus vapaa-ajan ketjussa? Vai onko se jokin negatiivinen kokemus, joka on jäänyt mieleesi? Jokin paha provosointi, tai jokin muu?
Vai onko se palstan mahdollisuus kirjoittella jääkiekkoon, taikka muihin asioihin?
Ehkäpä se, että palstalla voi löytää samanhenkisiä kirjoittajia?
Vai tyytyväisyys siihen, että tällainen hyvä kirjoitusalusta on olemassa, ja se että siellä saa olla?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mita vittua?
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viimeisen hieman reilun vuoden aikana isoin yksittäinen asia. Vaihtoehdot rajautuu kolmeen: 18-vuotta täyttäminen ja sen sivussa ajokortin saaminen, isäni kuolema ja Suomen MM-voitto. Eiköhän se tuo keskimmäinen ole se suurin.

edit. ja siis siihen tullut yllättävä reaktio täällä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ei täällä ole tapahtunut mitään oikeasti merkittävää, mikä on vähän surullista käytettyyn aikaan nähden. Preveli-gate on varmaan ikimuistoisin, missä olen ollut mukana kokemassa. Se karitynittäjätyttö69kin oli ekalla kertaa hauska, mutta doublemoderator-vaiheessa oli vähän maku mennyt.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
No muutamia hyviä juttuja on jäänyt mieleen. Jotenkin näin.

Suomi on nykyään rappiovaltio, mutta olosuhteet ja perinteet hiihtämiseen ovat paremmat kuin Norjassa, koska täällä on löydetty luolamaalauksesta sana suksi.

Lisäksi muistaakseni Tero Pitkämäen keihään lähtönopeutta laskettiin joskus suoraan tv-hidastuksesta ja todettiin se täysin riittämättömäksi.

Ja aina on hauskaa kun joku ottaa palstalla tosissaan ja suuttuu.
 
K

Kiekkokatsoja

Tuoksuuko täällä kannabis...?
Jos minuun ketjun avaajana viittaat, niin empä oo koskenut vielä huumeisiin, ja alkoholia pyrin pitämään vähällä käytöllä.
Mut katotaan ny hetki vielä, meneekö ketju vittuiluksi, pelleilyksi, vaiko kohtuu ookooksi kierrätyskeskuksen kirjoitusalustaksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos minuun ketjun avaajana viittaat, niin empä oo koskenut vielä huumeisiin
Jos multa tai hyvältä ystävältäni Randyltä kysytään niin kannabis ei ole huume. Itsehän en tosin sauhuttele vaan olen puhtaasti viinamäen miehiä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Onkohan muuten HIFKin Inttikaverilla yhtä iso chram (copyright Borat) kun @Vanha Len :llä?

Kyllähän tässä odotan, että joku ilmoittaa kokeneensa Vanha Lenin. Ehdottomasti isoin yksittäinen asia, josta olen Jatkoajassa lukenut.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Siis yksittäin täällä, vai täällä olevien seurana? Milloinkohan aloitin täällä kirjoittamisen? 2015? Sinä aikanahan on valittu Trump, Brexit äänestys tapahtui ja Suomi on voittanut MM-kultaa. Noita on nautittu muiden kirjoittajien seurassa.

Ennen kirjoitusuraa oli toki tämä 2011 tapahtunut puhdistus kun jonkun moden nicki paljastui useille eri kirjoittajille. Sitten tuo tieto levisi ja banaania tuli monille kirjoittajille. Pelikieltojakin useammille. Kirjoitusuralta en muista mitään erikoista.
 
K

Kiekkokatsoja

Mulle isoinjuttu täällä oli valitettavasti negatiivinen. Se oli ajanjakso, jolloin jouduin pohtimaan kirjoittamisen lopettamista. Silloinen henkilö, jonka kanssa seurustelin, selvitti nimimerkkini jolla kirjoitan. Hän sai sen selville siten, kun kysyin täällä neuvoa matkailuketjussa, ja kerroin kuulleeni joltakulta hyviä vinkkejä siinä ketjussa. Tämänjälkeen hän tonki läpi kaikki kirjoitukseni, ja löysi sieltä jotain, josta ei pitänyt. Yksi oli ainakin se, että olin kirjoittanut jotain ketjuun jossa oli juttua naisten pepuista. Sitä ei voimakkaan mustasukkainen kestänyt, ja sain kohdalleni suuttumusta. Sitä "pään aukomista ja vihaista olotilaa" tuli niskaan aivan liikaa.
Ryhdyin pohtimaan, että josko lopetan kirjoitukseni. Neuvottelin myös moderaattorien kanssa nimimerkin vaihdosta, viestien kokonaan poispyyhkimisestä, ja kirjoituksen lopettamisesta.
Sitten totesin itsekseni.. että paskat. Täällä olen, ja omana itsenä. No pian oli silloinen seurusteluhenkilö, entinen tyttöystävä, ja se vahvisti sen, että täällä pysyn. Mulla ei oo tietoa, että lukeeko hän edelleen kirjoituksiani. Jos lukee, niin lukekoot. Mutta mielummin ei lukisi, jos nyt saisin sen todeta.

Tästä voi kääntää tämän toisinpäin. Paras juttuni on se, että jatkan täällä kirjoittamista!
Tää on hyvä kirjoitusalusta!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Eiköhän se oo tää mulle omistettu ketju by @Hera80 . Ei tuollasta olisi vaan millään osannut oottaa vaikka viime vuosina on tullut höpistyä täällä omasta elämästä yhtä sun toista.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mensan jäsenyyteni sekä kolme kertaa putkeen voittamani Vuoden Jatkoaikalainen -titteli. Sekä jossain lehdessä julkaistu artikkeli SaiPa-TPS pelin ennustuksestani mikä osui aika hyvin kohdilleen.

Niin joo oon mä naimisiinkin mennyt ja lapsen saanut ja talon rakennuttanut, ja penkkiurheilun saralla jotain jääkiekon maailmanmestaruuksia ja hiihdon olympiakultamitaleita tässä on palstaurani aikana Suomeen tullut kun on kisoja täältä käsin seuraillut, ja vissiin nyt vielä Suomi pääsee jalkapallonkin arvokisoihin, mutta turhiahan tommoset on siihen verrattuna että olen Mensan jäsen ja kolminkertainen Vuoden Jatkoaikalainen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ja tsori siitä ketjusta, se lähti hyvästä tarkoituksesta huolimatta ampumaan itseään nilkkaan.
Olihan siellä etenkin alkuun paljon enimmäkseen hyvähenkistä ja humoristista settiä jolle tuli itsekin repeiltyä vedet silmissä. Mutta siinä kohtaa kun yksi jatkiksen tunnetuimmista ja taitavimmista provoajista päätti ottaa asiakseen korostaa, että minun elämäni roikkuu joidenkin pilvilinnahattaroiden varassa ja etten pääpiirteittäin tiedä mistään mitään, niin kieltämättä tuli itsellenikin semmonen fiilis että tämä keskustelu on lähtemässä ihan pikkasen väärille raiteille. Eikä ollut kaukana että olisin pyytänyt modeja pistämään koko ketju lukkoon.

No päätin etten anna yhden idiootin pilata tuota ketjua joten olkoot hän ignorella niin kauan kun muut tuolla osaa kuitenkin ilmaista asiansa ilman vittuilun sävyttämää sarkasmia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olihan siellä etenkin alkuun paljon enimmäkseen hyvähenkistä ja humoristista settiä jolle tuli itsekin repeiltyä vedet silmissä. Mutta siinä kohtaa kun yksi jatkiksen tunnetuimmista ja taitavimmista provoajista päätti ottaa asiakseen korostaa, että minun elämäni roikkuu joidenkin pilvilinnahattaroiden varassa ja etten pääpiirteittäin tiedä mistään mitään, niin kieltämättä tuli itsellenikin semmonen fiilis että tämä keskustelu on lähtemässä ihan pikkasen väärille raiteille. Eikä ollut kaukana että olisin pyytänyt modeja pistämään koko ketju lukkoon.

No päätin etten anna yhden idiootin pilata tuota ketjua joten olkoot hän ignorella niin kauan kun muut tuolla osaa kuitenkin ilmaista asiansa ilman vittuilun sävyttämää sarkasmia.

Vaikka ootkin herkkä jätkä, niin älä kuitenkaan nimittele ihmisiä idiooteiksi ja mulkuiksi. Semmoisesta voi tulla penalttiakin.

Sitten asiaan.

Tuon Pitkämäen riuhtaisunopeuden olin jo unohtanut, se oli hieno hetki. Vanha Len on jäänyt kokematta. En mä tiedä. Kieltämättä tämän viikon puheenaihe, liveseuranta, jota taisin vitsillä ehdottaa, on ollut enemmän ja vähemmän hienoa katseltavaa. Ilmeisesti se sitten otettiin tosissaan, tai en mä tiedä, ei kai sentään. Vanhaksi tässä itsensä tuntee. Mun nuoruudessa oli Pahkasika, enää ei ole.


EDIT. Brother Rogerin yllä olevan viestin innoittamana sanon, että ikuinen ketjunavauskieltoni on isoin yksittäinen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Brother Roger
Pitäsköhän kehitellä joku sellainen joulupukkia muistuttava hahmo nimeltä Brother Roger ja alkaa tehdä jotain hyväntekeväisyyttä, samalla vois vetää rahaa välistä itselleen. En kyl usko että kukaan oikeesti sellasta tekis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös