Mikä mies?

  • 869
  • 1

Kotkafani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mestikseen kai tämäkin liittyy.

Kysyisin forssalaisilta mikä mies tämä Mana on, joka toistuvasti kirjoittelee vähän mitä sattuu Jääkotkienkin palstalle? Olen ymmärtänyt, että hän on jonkinmoinen "kingi" teillä siellä Forssassa.

Aktiivinen kaveri tuntuu olevan myös FPS:n omilla sivuilla. Forssalaisten sivuilla oli muutenkin aika rasittavaa juttua.

Ei kai helvetinmoinen jonkun joukkueen kannattamisen tarvitse silti poikia turhanpäiväistä läpinää. Ilmeisesti kirjoittajat ovat aika nuoria, tai sillä tasolla henkisesti.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
No aika paljon väärin olet ymmärtänyt, mikäli Mana on jäänut mieleesi forssalaisten "kinginä".

Ainakin minulle Mana on yksi monesta päätään aukovasta häiriköistä, joita tuskin monikaan palsta tai halli kaipaa.

Joo, aktiivinen kaveri on. Vähän liiankin aktiivinen. Osaa kyllä olla, jos haluaa, mutta valitettavasti harvemmin haluaa osata olla. Ainakin näin minä asian näen, vaikka en nyt Manaa henkilökohtaisesti tunnekaan.

Minulla on vielä siitä aika hyvä käsitys, että Mana vaikuttaa myös Jatkoajassa, mutta eri nimimerkillä ja eri tyylillä. On sentään sen verran fiksu kaveri, ettei täällä ala mitä tahansa huutelemaan, kun moisella käytöksellä oikat lähtisivät alta aikayksikön, jos vähääkään moderaattoreita tunnen.

Ja FPS:n vieraskirjassa tosiaan on kohtuullisen rasittavaa juttua, mutta eihän sitä pakko tietenkään ole lukea. Minä en ainakaan hirveästi ole jaksanut siihen kiinnittää huomiota, kun järkeviä kommentteja saa hakea kissojen ja koirain kanssa, eikä siltikään välttämättä löydä.

Varsinkin FPS - KooKoo välinen henskeleiden paukuttelu puolin sun toisin on mennyt lievästi sanoen överiksi. Tässä "väittelyssä" Mana on tietenkin pääosissa, kuinkas muuten. Sitten ilmeisesti pari vähemmän fiksua kouvolalaista on myös ilmestynyt vieraskirjaan ja siitähän se soppa syntyi.

Omat kokemuksi kouvolalaisista ovat varsin positiiviset, vaikka pojat vähän jurrissa olivatkin. Omia kannustettiin, kotijoukkueen pelaajille kuten myös raitapaidoille huudeltiin alatyylin ilmauksia, mutta keskinäinen kanssakäyminen sujui erittäin hyvin vaikka muutakin oltiin nautittu kuin kansalaisluottamusta. Jopa ilmeisesti kännisen forssalaisen provotus jäi torsoksi, eivätkä pojat ottaneet liekkiä alleen kyseisestä hemmosta. Ei siinä mitään, oli kyllä niin huono yrityskin ettei mitään rajaa.

Forssalaisetkin, kun ovat reissussa, ovat varsin viihteliästä porukkaa. Sääli vaan, että se käyttäytyminen ei aina kulje standardien mukaisessa meiningissä.

Taisi mennä hieman ohi topicista, mutta menkööt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös