Case Matikainen
Olen samoilla linjoilla kun hiili,enpä minäkään jaksa vielä "turhaan"pelihousuja repiä.Jaksan odotella vielä uusia diilejä,mutta nämä Stepanekin ja yhden toisen huhutut siirrot toteutuessaan saavat kyllä minutkin jo vitutuksen puolelle.
Pentti oli myöhässä liikenteessä kotimaisten vahvistuksien kanssa,mielestäni tahän osaltaan vaikuttivat hänen valmennus hommelinsa juuri silloin kun olisi pitänyt olla jo verkot vedessä.Yksi mies ei pysty hoitamaan samaan aikaan valmennusta,sponsori soppareita sun muita organisaation eteen tulevia tehtäviä.
Nyt maksetaan osaltaan juuri näistä johtuvia oppirahoja,kyllä Fööninkin olisi pitänyt ymmärtää,että aika ei yksinkertaisesti riitä,vai onko hän sellainen ihminen joka haluaa pitää kaikki langat käsissään.
Muutenkin olen saannut Föönistä hieman ylimielisen kuvan,onko tälläinen mielikuva oikea sitä en tiedä,mutta joukkueen sisällä näköjään tapahtuu koko ajan sellaista mikä mielestäni vahvistaa tätä kuvaa.Toivottavasti tilanne rauhoittuu,sillä tälläinen "kuohunta"ei lupaa hyvää.(Tarkoitan tällä lähinnä tsekkejä,mutta muistakin olen kuullut huhuja)
Toivotaan että tästä vielä hyvä tulee,mutta pelkään kyllä pahinta.