raisu kirjoitti:2. Aaamutuimaan lepäilen, illan tullen hiippailen baariin.
Popeda - Siankorvaa ja raanavettä
raisu kirjoitti:2. Aaamutuimaan lepäilen, illan tullen hiippailen baariin.
Oikein! Vastaukseksi olisi kelpuutettu myös Johnny Cash..creep. kirjoitti:Nine Inch Nails - Hurt
Lapinlahden linnut - Kohta joku kärsiiRomppanen kirjoitti:"Jumalauta me ei niellä mitä vaan,
lonkeroon ja keppanaan me luotetaan,
jumalauta me ei niellä mitä vaan..."
Sir von Aulis kirjoitti:Viiltävä tuska perseessäsi on sen hullun miehen seiväs
Radiopuhelimet: Seiväsmiehen paluu?
V-man kirjoitti:CMX - Nahkaparturi
Everton kirjoitti:CMX: Kuolemattomuuden ääni (erinomaiselta Kolmikärjeltä!)
Juurikin tuo kyseinen rivi aiheutti muuten puulaakikoriksessa mukavasti hämmennystä, kun hoimme sitä joukkueemme hengennostatuksena...
Marilyn Manson - The Beautiful People.Sir von Aulis kirjoitti:You can't see the forest for the trees and you can't smell your own shit on your knees....
fastasashark kirjoitti:3. If theres a God then why has he let me die?
fastasashark kirjoitti:2. He had no money, oooh no good at home.
He walked the streets a soldier and he fought the world alone
fastasashark kirjoitti:2. He had no money, oooh no good at home.
He walked the streets a soldier and he fought the world alone
Hanoi Rocks - Ice cream summerfastasashark kirjoitti:1. You said I was a born loser
'Cos losing is all I've ever done
Lawless kirjoitti:1) "Out on the road today, I saw a deadhead sticker on a Cadillac"
jerry kirjoitti:2."Mun sisälläni on joki jossa virtaa verta joka kuohuu kun hän koskettaa mua. Kun mun sielussani polttaa kohti vilvoittavaa verta, aallot rakkauden keinuttaa mua."
Tuon aion laittaa kunnes totesin että se on liian helppo ;)Shayne kirjoitti:Hanoi Rocks - Ice cream summer
Hämäännyin ensin, kun tuli tuosta mieleen vain "You said I´ve always been a dreamer ´cos dreaming is all I´ve ever done", kunnes päähäni laskeutui oivallus.