Mikä joukkue voitta Marski Cupin 13.-14.8.2004

  • 957
  • 11

Mikä joukkue voitta Marski Cupin 13.-14.8.2004

  • Jokerit

    Ääniä: 12 21,1%
  • HIFK

    Ääniä: 23 40,4%
  • SaiPa

    Ääniä: 16 28,1%
  • TPS

    Ääniä: 6 10,5%

  • Äänestäjiä
    57
  • Poll closed .

GameOver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU ja Ducks
Niin kysytään nyt Marskin kynnyksellä kuka vie kyseisen Cupin. Jokerit on viennyt muistaakseni 4 kertaa peräkkäinen, mites käy nyt?
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Luottoa näyttää IFKille irtoavan vaikkei ole ykköskenttää eikä maalivahtia. Myös täältä.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Kuvernööri
Toisin sanottuna, mitä joukkuetta kannustat näistä neljästä.

No, en minä ainakaan Tepsiä äänestänyt. Tepsi nyt sai turpaansa Pitsissä Ässiltäkin, joka on niin säälittävä esitys, ettei sitä häpeää pyyhi seuraava mestaruuskaan - kokonaan. Kyllä tämän pitäisi olla aikalailla Jokereiden heiniä, jos joukkueet pelaavat parhailla kokoonpanoillaan. Eri asia on tietenkin se, jos kaikilla on vain vuoden -85 junnuista kerätty porukka...
 

Horizontal

Jäsen
Suosikkijoukkue
KahVa - KalPa
Mulle on ihan yks ja paskan hailee kuka ton paskaturnéen voittaa. Jukurit ei nääs ole mukana kiitos paskapää Kähöselle!

Äänestin kuitenkin HIFK:ta. Se miellyttää noista eniten.
 

Horizontal

Jäsen
Suosikkijoukkue
KahVa - KalPa
Viestin lähetti Horizontal
Mulle on ihan yks ja paskan hailee kuka ton paskaturnéen voittaa. Jukurit ei nääs ole mukana kiitos paskapää Kähöselle!

Äänestin kuitenkin HIFK:ta. Se miellyttää noista eniten.

Pyydän täten anteeksi tätä kannanottoani. Olin eilen vain niin paskalla fiiliksellä liikenteessä, että tuli kirjoitettua mitä sattuu (KalPa-ketjuun tosin olin ihan tosissani).

Marski-Cup ei mikään paskaturnaus ole, mutta olisi hyvä jos Jukurit pääsisi joskus ottamaan kyseisessä turnauksessa mittaa liigajoukkueista ja nähtäisiin se kauan odotettu peli Jokerit-Jukurit...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös