Mikä Jatkoajan keskusteluosioista nappaa eniten?

  • 2 640
  • 46

Mitä keskustelua seuraat eniten?

  • SM-liiga

    Ääniä: 73 39,2%
  • Mestis

    Ääniä: 14 7,5%
  • Maajoukkue

    Ääniä: 2 1,1%
  • NHL

    Ääniä: 19 10,2%
  • Keskustelua muista kiekkosarjoista

    Ääniä: 4 2,2%
  • Vapaa keskustelu

    Ääniä: 70 37,6%
  • Testialue

    Ääniä: 4 2,2%

  • Äänestäjiä
    186

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Yksinkertainen äänestys aiheesta, joka on vähän aikaa jo kiinnostanut allekirjottanutta.

Viestimääriä kun katselee, lähes ylivoimainen ykkönen on yllättäen SM-liiga. Viestejä tällä hetkellä 330430. Hyvänä kakkosena tulee Vapaa keskustelu 216775 viestillä.

Näiden kahden suosituimman osion jälkeen on hieman hiljaisempaa, NHL-osio 3:s (34088). Mestis 4:s (23591). Maajoukkue 5:s (22299). Keskustelua muista kiekkosarjoista 6:s (6736) ja viimeisenä Testialue (3587).

Tietenkin mielenkiintoon vaikuttaa monet asiat, esimerkiksi MM-kisojen kynnyksellä maajoukkue-osio kiinnostaa varmasti monia enemmän kuin esim. Mestiksen keskustelu.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Äänestin Vapaata. Vaikka liigakausi olisi käynnissä niin kyllä Vapaa ainakin minun silmissä vie voiton.
 

krobbe

Jäsen
Äänestin SM-liigaa, vaikka nyt kun sarja on tauolla ja MM-kisat ovat menossa on ykkönen tuo Maajoukkueosio.

Ps. Vapaallakin tulee vierailtua usein.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Kauden ollessa käynnissä ehdottomasti SM-liiga osasto. Muuten vapaa, paitsi nyt tietenkin tällä hetkellä myös maajoukkueosasto. Vastasin kuitenkin SM-liiga
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sm-liiga osio ehdottomasti. Vapaankin keskustelun puolella tulee käytyä aika usein, mutta sm-liigan keskusteluosio kiinnostaa selvästi enemmän.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kai se sm-liiga on. Vaikka Vapaa keskusteluun on mennyt ehkä enemmän viestejä. Näinä aikoina vuodesta tietenkin maajoukkue.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Lätkä on sen verran loppuunjauhettua noissa sille omistetuissa osioissa, eli vastaan Vapaa keskustelu.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
SM-liiga ja Vapaa, näistä kahdesta ennemmin SM-liiga. Jännä katsoa kun väki jakautuu aika radikaalisti näiden kesken. Jotkut kirjoittelevat miltei vain Vapaalla ja toiset taas miltei vain SM-liigan sivuilla.

Vapaa on hieno juttu, missään muualla et voi keskustella yhtä asiallisesti miltei mistä vaan. Täällä on myös niin lahjakkaita ja humoristisia kirjoittelijoita ettei tule tylsää vaikka 6 tuntia päivässä koneen ääreellä viettäisi.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
SM-liiga ja vapaa keskustelu menevät aika tasan, tosin kirjoittelen enemmän tänne vapaan puolelle, liigaa tulee enemmän vain luettua.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Vapaa keskustelu on minun ykkösalueeni, ainakin jos miettii mihin kirjoitan eniten. SM-liigaa luen ja MM-kisojen aikaan tulee selattua maajoukkue osiotakin, mutta muuten jää kyllä aika vähiin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Siellä ollaan missä tapahtuu

Kotimaan kiekkokauden aikana SM-liigapuoli, kesällä vapaa keskustelu ja toukokuun tuntumassa maajoukkuepuoli. Näillä mennään ja tasaisesti sinne minne tuntuu asiaa olevan.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Se vähän riippuu.

Kauden aikana enemmän sm-liiga mutta näin kauden jälkeen olen kirjoitellut tänne vapaaseen. Vaikea valinta, pistän kuitenkin sm-liiga.

Wewe
 

Sachl

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SM-Liiga tulee seurattua eniten ja Vapaata keskusteluakin kattelen silloin tällöin ja kirjoittelenkin nykyään tänne enemmän.
 

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
NHL

NHL-osioo olen jo vuosia lukenut joka päivä, mutta nyt vapaa keskustelukin on saanut oman osansa. Käyn kyllä kaudella varmaankin 15-20 Ilveksen peliä paikan päällä katsomassa, mutta en jotenkin jaksa lukea keskustelua SM-liigasta.
Muista kiekkosarjoista (NHL:n ja SM-liigan lisäksi) en tiedä mitään niin en myöskään aktiivisesti seuraa.
-NHL-
 

Lint

Jäsen
Vapaata eniten, liigan ollessa käynnissä myös SM-liiga osiota, pääasiassa HIFK:n kuulumisia. Pudotuspelien ollessa käynnissä, myös NHL kiinnostaa. Ja näin kisojen aikaan, Jellona-spekulointeja tullut seurailtua.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Se on vapaa keskustelu kun ajatellaan kokonaisuutta. Liigaosastolla ei tule kesän aikana kovin paljon käytyä, ja maajoukkue-osio on seurannan alla vain sen yhden kuukauden vuodessa.

Vapaasta keskustelusta löytyy todellakin paljon luettavaa, ja Jatkoajan vapaa hakkaa mennen tullen kaikki muut keskustelupalstat mitä olen netistä löytänyt. Välillä luettavaa on liiankin paljon, ja jonkun mielenkiintoisen ketjun huomaakin vasta kuukausien päästä siitä kun se on avattu.

Testialueella käyn keskimäärin 2 kertaa vuodessa kun ei ole yhtään mitään muuta tekemistä.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Käytännössä vain SM-liiga. Vapaan ketjuihin osallistuminen ei erityisemmin yleensä nykyisin kiinnosta. Ennen paljonkin. Muilla palstoilla en oikeastaan edes käy.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Keskusteluja tulee seurattua all the way, lähinnä uusien viestien listauksen kautta. Muu sisältö Jatkiksesta voisi kieltämättä olla aktiivisemmassakin käytössä meikäläisellä.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mestis-, Maajoukkue- ja NHL-palstat jäävät jostain syystä vähemmälle seuraamiselle, muita tulee selailtua tasaisesti. Vapaaosio ja SM-liiga kärjessä.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kyllä se on NHL osio mitä tulee eniten seurattua ja mihin tulee eniten kirjoiteltua. Vapaassa käyn aina silloin tällöin lukemassa mielenkiintoisimmat jutut mutta harvoin sinne mitään tulee kirjoitettua. Sm-Liiga puolella en käy oikeastaan koskaan.

Joten vastaus on NHL.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Jääkiekon takia tänne aikoinaan tulin.

Tämä on ERITTÄIN HIENO yleisinformatiivinen saitti lätkästä, niin SM-liigan kuin ulkomaisten sarjojenkin suhteen. Täällä on niin paljon upeita asiantuntijoita itse lajista, että ainakin minä pysyttelen omien kirjoitelmieni suhteen melko tarkkaan vain Vapaan osion puolella, siis sen takia koska itse asiasta, eli jääkiekosta täällä tietävät monet paljon minua enemmän.
Vastaus on siis Vapaa osio... yritän siellä antaa jonkinlaisen "oman osuuteni" tälle palstalle.

Ai nii, hifki muuten rules!
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Predator
Jääkiekon takia tänne aikoinaan tulin.

SM-liiga -osiota luen paljon, mutta kirjoitan sinne vähemmän, koska en viitsi jatkuvasti naputella viestejä siitä, kuinka olen kulloisenkin (yleensä HIFK-ketjuun) kirjoittavan kanssa samaa mieltä. Yleensäkin siirryn aktiivisen näppäimistön puolelle vain ollessani a) jyrkästi eri mieltä b) hieman eri mieltä tai c) sopivasti eri mieltä.

NHL-keskustelussa pyrin (lähinnä Leafs-ketjuissa) jakamaan asioita, jotka käyn joka tapauksessa poimimassa sekä heikäläisten lehdistä että omien kanadalaiskavereideni viesteistä. Vapaassa keskustelussa haluan päteä ylivertaisella älyllisyydelläni, jolle vetää vertoja ainoastaan vastaansanomaton fyysisyyteni, jolla on mahdollisuuksia yltää samalle viivalle mykistävän seksikkyyteni kanssa. Ehkä.
 
Suosikkijoukkue
HPK, Chunnichi Dragons
Vapaata tulee seurattua ympäri vuoden, ja Liigan ollessa tauolla se osio jää vähän hiljaisemmalle, mutta kun kiekko kopsahtaa taasen Suomessa jäähän tulee liiga osiolle lisää huomiota. Ääni vaparille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös