Mikä jankutus maistuu jo puulta IFK-keskustelussa?

  • 1 081
  • 3

Mikä alkaa jo olla tyhjää jankutusta

  • Voittava maalivahti/pelaaja

    Ääniä: 13 25,0%
  • Huipun veljekset (tätä löytyy myös naapurista)

    Ääniä: 1 1,9%
  • Stuntti

    Ääniä: 6 11,5%
  • YLILYÖNTEJÄ!

    Ääniä: 10 19,2%
  • Tää on mun IFK

    Ääniä: 18 34,6%
  • Joku muu, mikä?

    Ääniä: 4 7,7%

  • Äänestäjiä
    52

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli mikä näistä on mielestäsi jo lähellä Jutilan HN-hössötystä.

Minun mielipiteeni on "voittava maalivahti/pelaaja". Mielestäni tällaista atribuuttia ei ole yhdelläkään pelaajalla, voittava maalivahti on huippuveska, ja "ei voittava" on keskinkertaisuus, joka hyvillä jaksoillaan hämää luulemaan häntä hyväksi.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Äänestin stunttia. Bednar, Calounin, Rafalskin, Santalan ja Tuomon stuntteja on etsitty jo vuosikaudet. Paras lienee silti se (surullisen)kuuluisa "Huomenna tapahtuu"-ketju joka keräsi yli 1000 viestiä ja taisi elää yli kuukauden. Klassikko.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Äänestin joku muu mikä-vaihtoehtoa.

Ilmeisesti joidenkin mielestä kausi on jo HIFK:n osalta täysin menetetty. Kukaan ei osaa enää pelata, kaikki viime kauden pronssimiehet pitäisi heivata ulos ja vaihtaa toisiin, ei osata tehdä maaleja jne. Minkä ihmeen takia porukka, joka pelasi viime kaudella varsinkin loppukaudesta loistavasti olisi pitänyt hajoittaa ja ottaa uusia tilalle. Työsulun mahdollisesti kestäessä koko kauden markkinoilla alkaa olemaan liikettä ja tästä hyötyvät ne, jotka eivät ole vielä rosteriaan täyteen tunkeneet.

Kummastuttaa tämä "nyt mulle kaikki heti"-asenne kun liiga ei ole edes vielä joulutauolla. Fanit vaativat viime keväänä Araa lopettamaan itkemisen ja häpesivät, kun seura lähetti videon Hulkkosen taklauksesta. Silti HIFK:n ketjuissa muutamat IFK:n "näköiset" fanit jaksavat valittaa aivan joka asiasta, mikään ei ole onnistunut ja tää kausi on hävitty. Toki sitä asiasta saa sanoa, mutta jos ei mitään muuta kuin negatiivista näe joukkueen toiminnassa, niin tarvitseeko ollenkaan purkaa pahaa oloaan täällä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös