Mikä arvosana Harkimolle?

  • 725
  • 4

Mikä arvosana Harkimolle liigan puheenjohtajana?

  • 4

    Ääniä: 13 22,8%
  • 5

    Ääniä: 3 5,3%
  • 6

    Ääniä: 6 10,5%
  • 7

    Ääniä: 6 10,5%
  • 8

    Ääniä: 12 21,1%
  • 9

    Ääniä: 5 8,8%
  • 10

    Ääniä: 12 21,1%

  • Äänestäjiä
    57

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
SM-Liiga on vielä kesken, mutta suurempaa keskustelua käydään kabinetipäätöksistä kuin itse pelistä. Valokeilassa on viimeisen vuorokauden aikana ollut Harry harkimo. Mikä on sinun arvosanasi Harkimon toiminnasta liigan puheenjohtajana. Anna arvioisi koko kaudesta eikä vain viime päivien tapahtumista.

Mielestäni Harkimolla alkoi "lipsua" siinä vaiheessa kun Jokeri johtaja Harkimo oli ensimmäisenä ostamassa pelaajaa (Nemirovsky) ja samaan aikaan liigapuheenjohtaja Harkimo paheksuu seuroja jotka myyvät pelaajia kesken kauden ja ilmoittaa että asialle on tehtävä jotain.

Yhteistyö elitserienin kanssa on ilmeisesti myös karahtanut kiville...? Ainakaan kukaan ei ole asiasta puhunut pitkään aikaan.

Viime päivien härdellisssä Harkimo on yrittänyt tehdä kaikkensa liigan uskottavuuden pelastamiseksi. Moberg muutti miettisen rangaistusta vastoin sääntöjä ja Harkimolle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin erotta Moberg.

edit: Itse annan arvosanaksi 7.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti HABS #11
Mielestäni Harkimolla alkoi "lipsua" siinä vaiheessa kun Jokeri johtaja Harkimo oli ensimmäisenä ostamassa pelaajaa (Nemirovsky) ja samaan aikaan liigapuheenjohtaja Harkimo paheksuu seuroja jotka myyvät pelaajia kesken kauden ja ilmoittaa että asialle on tehtävä jotain.

Tämä pisti silmääni myös minulla, muutoin en ole niin tarkkaan seurannut hänen toimiansa. Erikoinen tilanne nimenomaan siinä suhteessa, että seurana Jokerit eivät toimineet sen kummemmin yleistä meininkiä vastaan kun Nenäroiskeen hommasivat. Tästä toisesta näkövinkkelistä katsottuna sitten lausunnot menettivät merkitystään - vaikkakin ongelman esilletuonti oli paikallaan. Seiska voisi olla hihasta ravistettuna sopiva luku.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Viestin lähetti theref
No eipä mennyt pitkään ennen kuin tällainenkin äänestys sitten pärähti tänne.

8.

No miksi ei? Eikö tämä ole keskustelupalsta?
Sen lisäksi taitaa Harko olla enemmän esillä kuin itse peli. Toivottavasti asiasta tulee asiallista kommenttia ja mielipiteitä.

Jos moderaattorit katsovat että aiheesta on jo useampi keskusteluja tämä on turha niin lukkoon vaan.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kasin antaisin minä. Yleisesti ei ole tehnyt mitään, kuten ei muutkaan urheilujohtajat. Eli neutraalia toimintaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös