Miika Elomo – Palloseuran entinen luotsi

  • 232 475
  • 778

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Tamia kehiin nyt jo viimein. Siirtyisi oma ja muidenkin huomio joukkueen uskomattomasta surkeudesta Aurinkokuninkaan tekemisiin.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Minä se perkele jo ykkössivulla profetoin, että "mulla ei ole minkäänlaista luottamusta siihen, että tällä kaksikolla olisi eväitä Liigassa mihinkään. En tue typerää valintaa, enkä edes usko, että nämä heppulit koko kautta kahdestaan saavat vaihtopenkin takana hönöillä."

Nappiin taisi mennä. Molomolla ei ole mitään annettavaa, pelitapaa ei ole, mitään menestymisen mahdollisuuksia ei toistaitoisella valmennuksella ole, ja Saipa-pelin turhautuminen on merkki siitä, että pelaajat vaistoavat ihan saman.

Siellä ykkössivulla osa oli sitä mieltä, että ei nyt Molomon kanssa paskemmin voi mennä kuin Suikkasen. Tulokset näyttävät, että voi, vieläpä helposti. Yksi asia sentään on aika varmaa: jos taktiikkavelho Haapakoski pääsee joulutauolla näyttämään "osaamisensa", voi olla, että ainakaan Molomoa paskemmin ei voi mennä, vaikka mitä kiekuroita fläppiin piirtelisi.
 

peekay

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal Canadiens & #11
Minä nostan käteni ylös sen merkiksi että olin Suikkasen potkujen kannalla.Se ei tosin tarkoita että olen missään vaiheessa toivonut Elomoa puikkoihin. Siinä vaiheessa kun Suikkasen potkuista puhuttiin, silloin huhuiltiin Kiveä ja Jalosta joten oli helppoa hypätä siihen kelkkaan.
 

t.m.a.l

Jäsen
Suosikkijoukkue
SPORT
Tulis nyt se Tamminen vetämään kevään, sopis kuin nenä päähän. Mustan nahkasohvan kautta nimi pahviin ja tekemään kaikkien aikojen ylösnousu! Olisi viihdearvo ihan tapissa ja halli tiineenä.

TPS:n ainoa tie ylös, siis jos meinaa tällä kaudella, ja kyllä olis yleisöö!
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Kyllä Arse Vuori teki jälleen yhden megalomaanisen virheen, kun ehdotti Kai Suikkasen pois potkimista ilman, että olisi kartoittanut Suikkaselle ammattitaitoista vaihtoehtoa. Todella anteeksiantamaton virhe. Eihän ammattitaitoinen UTJ voi olla sitä mieltä, että liigajoukkueen valmennus annetaan työharjoittelijatason toimijoille. Jopa kakkosvalmentaja Kiprusoff ei tiennyt valinnastaan oman kertomansa mukaan mitään etukäteen. Oliko häneltä edes kysytty suostumusta, vaikka mies itse kuului hallitukseen, ja hänen ainakin olisi pitänyt tietää valmennuksen vaihtamishankkeista. Kertoo kummallista kieltä TPS:n hallituksen ja UTJ:n välisestä toiminnasta.
Vain TPS:ssä tällainen suhmurointi ja puuhastelu on mahdollista.
Nyt mitataan hallituksen puheenjohtaja Matti Perkonoja. Jos hän ei saa hallitustaan ryhtymään mihinkään näkyvään toimenpiteeseen, voidaan todeta, että hänenkin kohdallaan toteutuu vanha sanonta: "paljon puhetta, vahän tekoja".
 

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse liputtaisin Tammista myös loppukauden ajaksi, saataisiin edes porukkaa halliin. Tosin eipä taida klaaneille käydä tämä herra.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Vittu joo! Tami ruoriin saatana, tän päivän matsin jälkeen voidaan kyllä viel hehkuttaa et "ollaan aikataulussa" ja "keväällä päästetään pojat laitumelle" nimenomaan kun Aurinkokuningas vetäsee pelleasun päälle ja käy spedeilemässä kaukalonlaidalla.
 

peekay

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal Canadiens & #11
Mä tiedän että nämä Lion#79 on vaan heittoja. Mutta ei naurata yhtään - tosin mikä tässä enää on hauskaa?

Miten vitussa TPS #1922 on vajonut näin alas? Miten on mahdollista että tämän lisäksi annamme pilata sellaisten TPS-legendojen maineen kuin Kiprusoff, Norrena ja Nummelinin?
 

-TMA-

Jäsen
Jopa kakkosvalmentaja Kiprusoff ei tiennyt valinnastaan oman kertomansa mukaan mitään etukäteen. Oliko häneltä edes kysytty suostumusta, vaikka mies itse kuului hallitukseen, ja hänen ainakin olisi pitänyt tietää valmennuksen vaihtamishankkeista. Kertoo kummallista kieltä TPS:n hallituksen ja UTJ:n välisestä toiminnasta.
Tämä ei muuten pidä paikkaansa ja myös jutun kirjoittaja on tuon tietääkseni myöntänyt. Kiprusoff oli yllättynyt Nevöforget-matsin jälkeen, että asia oli juuri ottelun aikana tiedotettu. Jutun otsikko oli sopivasti klikkimyönteinen ja vihjasi valheellisesti tuohon suuntaan mikä kuva sinullekin oli muodostunut.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Älkää suuttuko, tämä voi olla täysi ankka mutta kuulin Suikkasen potkujen jälkeen noin pari viikkoa Elomon oltua kipparina että Kiprusoff ei ollut vielä edes näyttäytynyt joukkueelle kun kuulemma kippo maistui sen verran hyvin!
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Siis tuskin se mikään salaisuus on, että Kostajalle maistuu märkä, mutta tuo nyt kuulostaa jo vähän legendalta.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Unohtui edellisestä viestistä:

Lähde: turkulainen työ kollegani jonka paras kaveri pelaa TPS:ssa.

Asialle naureskeltu joukkueen sisällä ja huhun todenperäisyys, uskallan sanoa luokkaa 99,99 %
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Peli oli hyvää kunnes meni vituiks?

Ei se nyt kyllä hyvää ollut missään vaiheessa.
 

Fordél

Jäsen
https://www.youtube.com/watch?v=s4r2dDpoXl0

Tossa SaiPa-TPS pelin lehdistötilaisuus, en halua nyt vittuilla, mutta kyllä Elomon naama punottaa..

Linkki vie youtubeen.

E. Hidas

Elomon naaman punotuksen sijaan kannattaisi olla huolissaan miehen aivokapasiteetin riittävyydestä valmentamaan Liigajoukkuetta. Elomon mukaan korvien väli on seitsemän senttiä...Jos Turun Palloseuraa johtaa valmentaja, jolla korvien väli on seitsemän senttiä, en yhtään ihmettelekään, että TPS hävisi tänään 7-1.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aika uskomatonta selittämistä. Olisi sanonut suoraan että vituiks meni eikä jauhanu jostain luottamuksesta. Eikä muuten paljoa auta, jos valmentaja luottaa pelaajiin, kun pelaajat eivät selvästi luota valmennukseen. Kiitos ja näkemiin Molomo ja Don Turku penkin taakse.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä taitaa Will Ferrell olla kohtuu maistissa tai näkökyky olla Stevie Wonderin tasoa. Nyt on pakko kyseenalaistaa kaverin valmennusosaaminen kokonaan.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aivan vitun legendaarista settiä.

: D Mä olen myös aivan saatanan sanaton.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös