Mihin tämä kaikki onkaan menossa...

  • 900
  • 2

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
*huokaus*

Myönnän, että olen tullut vakavasti riippuvaiseksi tästä palstasta ja käyn täällä useita kertoja päivässä. Kädet alkavat täristä ja ajatus harhailla, jos en saa päivittäistä annostani Jatkoaikaa. Tämän vuoksi siis saatan nyt hieman ylireagoida.

Mihin tämä kaikki on menossa? Jatkoaika kertakaikkiaan pudotti meikäläisen penkiltä, kun ensimmäistä kertaa tulin tänne ihmettelemään. Kaikki vaikutti todella hienolta, uutisointi oli ripeää ja keskustelupalsta toimi mainiosti. Väliin mahtui hieman huonompi jakso, jonka jälkeen on jälleen palattu entistä ahkerampina ja kokeneempina alasimen ääreen. Keskustelupalsta muuttui ulkonäöllisesti ja mielestäni myös sisällöllisesti.

Viimeaikoina, olen joutunut usein pettymään; keskustelupalstan kirjoitukset kusevat ja pahasti. Niissä ei ole mitään sisältöä tai sisältö on suoraa herjaamista muita kirjoittajia tai joukkueita kohtaan. Muita kirjoittajia haukutaan suoraan idiooteiksi ja ties miksi muiksi. Toki muutamilta kirjoittajilta tulee aina taattua tavaraa, mutta suurimmalla osalla tai ainakin todella monella ei tunnu olevan mitään oikeaa sanottavaa. He vain heittävät perustelemattomia piikkejä muita kohtaan tai muita päättömiä kirjoituksia, milloin mistäkin aiheesta. Ei hyvä. Ei ollenkaan.

Ettei nyt menisi täysin itkuvirreksi, esitän pienen kehitysehdotuksen. Perustakaa tännekin konkaripalsta. Periaate suunnilleen sama, kuin Kiekkopesässä: ensin näytetään kyvyt yleisellä puolella ja sitten vasta päästään paikallisen kerman joukkoon. Tästähän oli puhetta jo aikaisemmin vai muistanko omiani?

Tällä muutoksella uskoisin keskustelun tason nousevan myös yleisellä puolella. Porkkanana olisi nimenomaan pääsy konkareiden valittuun joukkoon, mikä motivoisi kirjoittajia laatimaan pidempiä ja perustellumpia kirjoituksia; itse ainakin yrittäisin parhaani mukaan ansaita paikkani auringossa. Ehkä olen hieman ylioptimistinen, mutta toivoisin tätä ainakin kokeiltavan.

Siinäpä se lyhykäisyydessään. Kommentoikaa, mikäli tahdotte. Minä en ole niitä kuitenkaan täällä vähään aikaan lukemassa. Ajattelin yrittää viedä ajatukset hieman pois jääkiekosta joksikin aikaa ja palailla asiaan, kun MM-kisat alkavat lähestyä. Olisi noita kouluhommia vähän liiankin kanssa. (seliseli - en vain kestä putoamista) Tepsille, Tapparalle, Kärpille ja Ilvekselle tasapuolisesti onnea jatkopeleihin.

Tattis ja moro, sano turkulainen!
 
Viimeksi muokattu:

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pohdiskelin joku päivä tätä konkaripalstajuttua, ja omasta mielestäni toimivin ratkaisu olisi se, ettei kyseistä palstaa pääsisi edes lukemaan ilman kirjoitusoikeuksia sinne. Tällä vältettäisiin Kiekkopesästä tutut 'xxxx:lle konkareihin'-viestit, joita tulvisi muille alueille, sekä muiden palstojen, varsinkin SM-liigajuttujen tason jyrkkä lasku.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ei nyt ihan noinkaan...

Tämä konkaripalstahomma olisi täysin toimiva lisä Jatkoaikaan.Mutta mutta.Tämä FourFourtyn esittämä palstan lukemisen salliminen vain konkareille ei välttämättä saa yhtä suurta kannatusta.

Syy, miksi itse luen ja sillointällöin myös kirjoitan tänne on se, että tieto liikkuu todella hyvin ja suurimmaksi osaksi samojen henkilöiden kautta.Ja nämä kyseiset henkilöthän olisivat automaattisesti myös näitä "konkareita". Täten suurin osa siitä tiedosta/juoruista/mielipiteistä jäisi monelta lukematta.Ja kuka muu kuin nämä konkarit silloin enää palstaa käyttäisi (paitsi nuo häiriköt).

On totta että nämä sillejasille konkareihin kirjoitukset häiritsevät Pesässä mutta koska meillä täällä on valvonta joka toimii resursseihin nähden ilmeisen hyvin nämä tekstien kirjoittelijat eivät luultavimmin kauaa toimisi. Ja jos jollain niin tärkeää asiaa jollekkin konkarille olisi, niin onhan meillä täällä käytössä yksityisviestit.

Useat käyvät täällä vain lukemassa uusimmat juorut eivätkä ole jäseniä.Ja eiköhän tämä ole yksi palstan tarkoituksia. Kuka täällä enää kävisi, jos mitään luettavaa ei olisi.Tuskin kukaan.Ja sitähän kukaan ei halua vai haluaako...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös