Mihin on kadonnut sarjataulukko?

  • 1 796
  • 9

kapusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ry
Kadonneen sarjataulukon arvoitus

Mihin on on kadonnut vanhasta valotaulupäädystä sarjataulukko? Sieltä olisi narrifanien kiva kuikuilla ensi lauantaina montako pistettä sitä ollaan kerhoa jäljessä. Sarjataulukkoa ei taida muissa halleissa esillä olla, paitsi Hippoksen olut-ravintolan seinällä. Olenko oikeassa?
 

Kraztog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Ac Milan,ManU,KuPS, Penguins
kapusta kirjoitti:
Mihin on on kadonnut vanhasta valotaulupäädystä sarjataulukko? Sieltä olisi narrifanien kiva kuikuilla ensi lauantaina montako pistettä sitä ollaan kerhoa jäljessä. Sarjataulukkoa ei taida muissa halleissa esillä olla, paitsi Hippoksen olut-ravintolan seinällä. Olenko oikeassa?

Kuopiosta löytyy,mutta ainakin Tappara ottelussa oli vielä 1 kierroksen sarja tilanne(?).Ei sillä tosin ole väliä kun se jää niin pahasti syrjään ettei sitä joka paikasta näe.
 

Pörö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
kapusta kirjoitti:
Mihin on on kadonnut vanhasta valotaulupäädystä sarjataulukko? Sieltä olisi narrifanien kiva kuikuilla ensi lauantaina montako pistettä sitä ollaan kerhoa jäljessä. Sarjataulukkoa ei taida muissa halleissa esillä olla, paitsi Hippoksen olut-ravintolan seinällä. Olenko oikeassa?

Taulukko oli jo aivan liian lyhyt kun tuli yksi joukkue vielä lisääkin, ei sopinut enää hännänhuipuksi. Ja toisaalta leveyskään ei enää riittänyt kun tuli yli 100 pisteen ylityksiä.
Olihan se kiva olla siellä näkyvillä mutta toisaalta ei sitä enää kaipaa kun tilanteen saa tarkastettua käden käänteessä kännykästä.
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hallipäällikön mukaan sarjataulukkoa ei enää hallin päätyyn tule. Perusteluina "kun ei muuallakaan enää ole."

Itse jään kaipaamaan, kun minun pallilleni taulukko näkyi oikein mainiosti. Sarjataulukko oli mukava erätaukojen spekulointiväline varsinkin kevväämmällä.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Dante kirjoitti:
Hallipäällikön mukaan sarjataulukkoa ei enää hallin päätyyn tule. Perusteluina "kun ei muuallakaan enää ole."
Kyllä Hassinen osaa, paras perustelu ikinä. Mitenkäs sen ry-muodon kanssa olikaan?
 

Pörö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Dante kirjoitti:
Hallipäällikön mukaan sarjataulukkoa ei enää hallin päätyyn tule. Perusteluina "kun ei muuallakaan enää ole."

Itse jään kaipaamaan, kun minun pallilleni taulukko näkyi oikein mainiosti. Sarjataulukko oli mukava erätaukojen spekulointiväline varsinkin kevväämmällä.

Ai niinkö se toisaalla sanoi. Sinä päivänä kun se taulukko kävelemään lähti niin Hassinen (Jorma ei edelleenkään Jani) sanoi, että otetaan sitten asia harkintaan jos yleisönosastolla sitä vaaditaan.
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Professori McGarmiwa kirjoitti:
Ai niinkö se toisaalla sanoi. Sinä päivänä kun se taulukko kävelemään lähti niin Hassinen (Jorma ei edelleenkään Jani) sanoi, että otetaan sitten asia harkintaan jos yleisönosastolla sitä vaaditaan.
Sikäli, kun kuulin oikein niin näin jutteli. Kunnon demarina Hassinen on tietysti jättänyt pienen takaportin, mutta ei aio kuiteskaan taulukkoa palauttaa, jollei sitä nyt ihan mielenosoituksin ja mellakoin takaisin vaadita.
 
Viimeksi muokattu:
F

Flonaldo

No niin, ei muuta kuin mellakkaa sitten vain pystyyn. Vai lasketaanko nämä yleisönosastokirjoituksiksi?

Tällä kaudella olen ehtinyt jo varmasti kymmeniä kertoja yrittää tarkastaa tilanteita sarjataulukosta, turhaan. Vuosikymmenten aikana harjoitettu rutiini on menty rikkomaan, ihan vain piruuttaan.

Sarjataulukko takaisin ja vähän hätäseen, nih!
 

Spenroos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, JanPa
ifota kirjoitti:
Ja miksi nää ketjut piti pilkkoa näin naurettavan pieniksi?

Tätäpä en minäkään ymmärrä.

Mutta itse sarjataulukosta sen verran, että itsekin jyppipelissä huomasin sen kadonneen ja hätäpäissäni luulin hetken tulleeni väärään paikkaan. Kyllähän se taulukko sinne kuuluu eli jos Jorma tai joku muu tätä palstaa lukee niin ei muuta kun ruuvaamaan sitä takasin sinne samaan paikkaan, jotta voin tuntea oloni kotoisaksi hallissa.
 

J.Petke

Jäsen
Nimenomaan tämmöiset pienet asiat pitävät sitä vanhaa hyvänajan tunnelmaa yllä. Siis en tarkoita kannustusta vaan yleistä ilmapiiriä. Vanhanajan Rinkelinmäelle kuuluu sarjataulukko, vanha kellotaulu, huono äänentoisto, seisomakatsomot ja "tarkat" järjestysmiehet. Eihän tuo nyt varmaan niin iso panostus Hpk:lta olisi että siihen ei raha riittäisi sarjataulukkoa teettämään.

Maailman huonoin perustelu tämä "No mutkun muillakaan ei oo"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös