Mihin olisit tyytyväinen?

• 20 423
  • 131

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä olen nyt tyytyväinen. Hyvä runkosarja nostatti vaatimustasoa ja putoaminen ensimmäisellä pudotuspelikierroksella olisi ollut lopulta pettymys. Hetken aikaa näytti jo pahalta, mutta joukkue näytti luonnetta ja selkärankaa nousemalla kuilun partaalta riemukkaaseen voittoon.

Eilen peliä seuratessa kolmas erä ja jatkoerä tuntuivat kidutukselta ja jokainen omien pikkuvirhe katastrofilta, mutta nyt jälkeenpäin ajateltuna joukkuehan piti loistavasti paketin kasassa ja jatkoi pelottomasti jauhamista loppuun asti. Ratkaisu oli jotenkin erityisen katarttinen, kun verrattain vaikeaa kevättä pelannut V. Petman kesti paineet ja onnistui kevään tähän mennessä tärkeimmällä hetkellä. Tuossa putosi varmasti iso henkinen taakka hartioilta, ja tuntuu siltä että tämä sarja puristi nyt tuon joukkueen lopullisesti parhaimpaan formuunsa.

HIFK:ta vastaan voidaan lähteä täysin ilman paineita aiheuttamaan harmaita hiuksia stadilaisille. Siihen voidaan luottaa että omat jättävät varmasti kaikkensa kentälle, mihin asti se sitten riittääkään. Kiitos meidän pojille jo nyt!

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ollaan puolivälierissä, ihan ok tyytyväinen. Nälkä kasvaa toki syödessä ja vaikka TPS-sarja venyi niin toivon ja uskon että SaiPa tulee tarjoamaan IFK:lle päänvaivaa. Välieriin ja mitalipeleihin!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
En mä vielä ole kyllä tyytyväinen.

Jos näen 4-7 peliä missä SaiPa jättää kaiken kentälle ifk:ta vastaan olen tyytyväinen.

Ja jos voitetaan sarja, en edelleenkään ole tyytyväinen, koska sitten olisi jokin toinen sarja voitettavana.

Jotkut saa mun puolesta tyytyä seiska- tai nelossijaan.

Aina olen SaiPaa kannattanut ja ainoa asia mikä urheilussa mulle kelpaa on voitto.

Voitte sitten miettiä miten mielitautisen älytöntä touhua tää on allekirjoittaneella ollut viimeiset 30 vuotta mitä olen pelejä katsellut.

Tulta päin!

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Karvaaseen pettymykseen päättyneen runkosarjan jälkeen ajattelin, että ensimmäiseltä pudotuspelikierrokselta pitää mennä jatkoon, muuten kausi olisi päättynyt, loistavan runkosarjan jälkeen, pahaan lässähdykseen. Joten tuo vähimmäistavoite on sitten täytetty.

Nyt kun puolivälieräpaikka on saavutettu niin toivotaan, että virtaa riittää vielä kaataa myös Isot Pahat Punaiset Kissat. Jos näin tapahtuu, niin sitten kausi on jo lähes täydellinen. Toki jos SaiPa välieriin pääsee, niin sitten, samalla vauhdilla, voisi joukkue myös päättää tämä kannattajien vuosikymmeniä jatkunut odotus ja ottaa sille vuoden 1966 pronssille kaveri palkintokaappiin.

Viimeksi muokattu:

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Olen jo todella tyytyväinen kauteen kävi nyt miten kävi.

Mutta haluan silti lisää! Uskonkin, että HIFK on lyötävissä varsinkin kun otteluohjelma on suht löysä lukuun ottamatta matseja 2 ja 3. Eli ehkä se TPS-sarjan rasitus ei nousekaan ratkaisevaksi. Kunhan ei anneta stadilaisille kolmea voittoa eteen.

Sitten tulisi se Lukon mörkö vastaan...

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS, sympatiat HIFK
Olen ja en ole tyytyväinen. Sääleihin ei olis enää pitänyt tuollaisen runkosarjan jälkeen joutua, siinä petyin. Nyt olen tyytyväinen, miten upea nousu oli ja pelit jatkuu. En olisi myöskään ollut tyytyväinen suorasta puolivälieräpaikasta, jos siellä olisi läpsytelty 4-1 lomille. Tykkään kun näitä pelejä on, nyt totisesti jo oli. Haluan jatkoon toki, mutta jos seuraava sarja on hyvä ja silti tappio tulisi, niin en olisi kovin pettynyt.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy