Mihin olisit itse tyytyväinen?

  • 37 023
  • 259

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
JYP-KooKoo: Voitto (2 tai 3 pistettä; vaikka KooKoo onkin saanut peliä kuntoon niin KooKoolla on vain yksi vierasvoitto ja on myös tehoton vieraspeleissä)
SaiPa-JYP: Voitto (2 tai 3 pistettä; kertaakaan en enää halua nähdä tappiota SaiPalle, vaikka se ehkä onkin se todennäköisin vaihtoehto)

OIKEASTI hyvien pelien jälkeen (vaikka esim lauantaina pelattiin hyvin niin en voi pitää sitä hyvänä esityksenä viiden päästetyn maalin sekä tehottomuuden takia) voin ehkä olla tyytyväinen jo kolmeen pisteeseen (tältä viikolta).
 
Viimeksi muokattu:

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Tältä viikolta, jos saadaan kaksi pistettä (EI ja/vl-tappioita!) niin oon tyytyväinen. Mulle on tärkeintä ettei tappioputki veny viiteen otteluun.
 

Mighty Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, SaPKo, Los Blancos
Tällä viikolla olisin tyytyväinen mikäli pystytään uskottavasti kamppailemaan näitä kovempia vastaan. Pisteet ei olisi pahitteeksi, mutta en päätä laittaisi pensaaseen 0 pisteen jälkeen mikäli ollaan edes ”samassa pelissä”.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pudotuspelihaaveiden kannalta olisi hyvä pysyä siinä 1.4-1.5 pisteen vauhdissa. Viikon peleistä kolme ois kiva, joskin haaste iso. Kääntäen, kahta pistettä vähempään en olisi tyytyväinen, mutten laittaisi päätä pensaaseenkaan.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Tältä viikolta, jos saadaan kaksi pistettä (EI ja/vl-tappioita!) niin oon tyytyväinen. Mulle on tärkeintä ettei tappioputki veny viiteen otteluun.
Ja venyihän se eikä loppua näy… Ensi viikolla olisi kiva, jos ei päästettäis jokaisessa pelissä väh. kolmea maalia! Tappioputki on saatava poikki, mitään muuta vaihtoehtoa ei ole.
 

Mighty Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, SaPKo, Los Blancos
Pitkästä aikaa kolmen pelin viikko:
Ke JYP - Ilves
Pe JYP - Ässät
La HPK - JYP

Koska viikkoon lähdetään viiden ottelun tappioputkessa, niin tällä viikolla olisin tyytyväinen kuuteen pisteeseen. Helppojahan ei ole yksikään näistä matseista. Enkä tiedä vaikuttaako nuorten leijonien ottelut loppuviikon peleihin jo?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Enkä tiedä vaikuttaako nuorten leijonien ottelut loppuviikon peleihin jo?
Tuskin sentään, kun eikös ne U20 matsit ala ensi viikon perjantaina? Aika kohtuutonta olisi, jos vietäisiin viikkoa aiemmin pelaajia liigajoukkueista tuon takia.

Enemmän mietityttää Kemellin kunto. Ilmeisesti suurta pelkoa ei pitäisi olla, mutta onko silti pois ainakin keskiviikon matsista?
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Kemell lienee sivussa kaikista tämän viikon peleistä.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Klisheen "otetaan hyvät asiat mukaan" voisi nyt kääntää toisin päin: "pidetään huonot asiat mielessä (ja lopetetaan niiden tekeminen)".

Loppuviikon peleissä olisin tyytyväinen, jos pakit ei ajele itseään pihalle ja tyhmät virheet karsitaan pois.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Ihan rehellisesti sanottuna nykyisellä suorituskyvyllä olen tyytyväinen jos ei jäädä viimeiseksi. Karua on nähdä kuinka murhaavalla prosentilla jengit rankoo noista junnumokista, mitkä on sävyttäneet menneitä pelejä. Eilen Ruusu seisoi parissa tilanteessa päällään, jolla vältettiin välitön 2-4 kuitti. Mutta tosiaan pelaajat eivät enää ole Jari Jääskeläisiä ja tai Ossi Louhivaaroja järjestään, vaan kiekot painetaan todella kovalla prosentilla paineettomista paikoista sisään. Oli siellä JYPilläkin eilen niitä ihan a-luokan paikkoja esmes Scotkalla ja Siikasella, mutta kädet jäätyivät toisin kun vastustajilla viime peleissä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen tyytyväinen, jos viikonlopun peleistä otetaan 3 pistettä. Täysi pistepottikin on realismia ja sen myötä voisi unohtaa tämän heikon jakson kertalaakista.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Voitto
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Perustuen mihin? Jos tänään tutkitaan, eikä tutkimuksissa ole mitään huolestuttavaa, niin tuskin nyt huvikseen pidetään peleistä sivussa. Olettaen, että Jokke itse tuntee olonsa hyväksi.
Huvikseen ei tarvitse ja kannata tietystikään sivussa pitää, mutta jo ennen viime maanantain tarkempia tutkimuksia arveltiin että marraskuun ensimmäisen viikon pelit jäävät väliin. En vaan muista oliko asia ilmaistu Ahvenjärven vai Viitasen suulla. Onneksi nyt alkaneella viikolla ei Liigaa pelata, ja seuraavallakin viikolla vasta torstaina matsi. Toivotaan kovasti että Kemell olisi kehissä jo Kärppiä vastaan.

Siihenkö olet tyytyväinen?
Jälkikäteen ajatellen olisin ollut oikein tyytyväinen, jos poissaolo olisi kestänyt vain viikon.
Olisin myös tyytyväinen, jos en olisi vahingossa poistanut lainausta Nelforin viestistä tai olisin edes hoksannut käyttää esikatselua :D
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Olen tyytyväinen jos JYP voittaa edes yhden pelin tämän vuoden puolella, sen verran haasteelliselta loppuvuoden ohjelma on. plussaa on jos ei lähdetä ensi vuoden puolelle jumboina.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Ensi viikolla oon tyytyväinen, jos ollaan opeteltu puolustamaan (eli päästetään max 7 maalia yhteensä) ja katkaistaan tappioputki tavalla tai toisella.
 

Mighty Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, SaPKo, Los Blancos
Tällä viikolla on saatava tuo tappioputki poikki. Mielellään heti Kärppiä vastaan ja sitä kautta Ilveksen kaatoon, joka saisi palautettua kunnolla uskoa joukkueeseen.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Olen tyytyväinen, jos tällä viikolla taistellaan pisteestäkin ja päästetään alle 4 maalia/peli.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Voitto ja tappioputken katkaiseminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös