Mihin merkkipäivänä?

  • 1 556
  • 45

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti mauri
Täytyyhän sitä nyt välillä vähän pelleillä...:p

Ei niin suurta leikkiä, ettei osa totta ;)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Tatzka


Ei niin suurta leikkiä, ettei osa totta ;)

Saattaa olla...;) (...mutta tällä yritin hieman selitellä tsättäilytyyliä). Girlzillan kera on hauska rupatella...tyttö tuo raikkautta tänne usein niin ummehtuneeseen "minä olen oikeassa" -palstalle (piikki myös omaan nilkkaan!). Kun saa välillä "kuljailla" - niin jaksaa taas puurtaa elämää suurempien kysymysten parissa.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti mauri


Saattaa olla...;) (...mutta tällä yritin hieman selitellä tsättäilytyyliä). Girlzillan kera on hauska rupatella...tyttö tuo raikkautta tänne usein niin ummehtuneeseen "minä olen oikeassa" -palstalle (piikki myös omaan nilkkaan!). Kun saa välillä "kuljailla" - niin jaksaa taas puurtaa elämää suurempien kysymysten parissa.

Jep jep huumorillahan minä ;) Välillä kyllä tuntuu meno olevan kuoleman vakavaa. Nauru pidentää ikää ja huumori piristää.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti mauri


Siispä; malja Girlzillalle! :D

Tarkoittanet Kandamaljaa? Ei kai sentään sitä lienee painavakin ;)
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti mauri


Siispä; malja Girlzillalle! :D

Mun täytyy katos vaan turvautua tänne Vapaaseen keskusteluun, koska verbaalinen lahjakkuus ei riitä vielä SM-liigaan...:)

Toki, jos saan päättömillä ja tyhmillä jutuillani jonkun nauramaan, niin hyvä. Teen sitä oikeassa elämässäkin kokoajan.

Ja täällä jatkoajassa kyllä oppii aivan liikaakin miehen ajatusmaailmasta...:)
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Chip


En sanois, että liikaa... tommosia ne kai on oikeestikin ;)

Joo, mutta tiettyjä asioita lukiessaan kyllä miettii että "Auts, en olisi halunnut tuotakaan tietää..."...:)
Chip, ihaniahan nuo ovat, mutta joskus niin outoja...
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti girlzilla15


Mun täytyy katos vaan turvautua tänne Vapaaseen keskusteluun, koska verbaalinen lahjakkuus ei riitä vielä SM-liigaan...:)

Toki, jos saan päättömillä ja tyhmillä jutuillani jonkun nauramaan, niin hyvä. Teen sitä oikeassa elämässäkin kokoajan.

Ja täällä jatkoajassa kyllä oppii aivan liikaakin miehen ajatusmaailmasta...:)

Kuka moukka on moittinut, etteivät verbaaliset kykysi riittäisi SM-liigaan?? Anna palaa vaan; pitäähän jokaiselle tilaa löytyä! Sitä paitsi, me miehet yritämme liian usein antaa itsestämme turhan viisaan kuvan, mikä voi kuitenkin olla vain silmänlumetta. Älä anna sen hämätä. Kannanottoja kehiin! Ja jos jotakin et tiedä, niin laita kyselyä; kyllä täällä selvittäjiä löytyy, Sinulle!
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti mauri


Kuka moukka on moittinut, etteivät verbaaliset kykysi riittäisi SM-liigaan?? Anna palaa vaan; pitäähän jokaiselle tilaa löytyä! Sitä paitsi, me miehet yritämme liian usein antaa itsestämme turhan viisaan kuvan, mikä voi kuitenkin olla vain silmänlumetta. Älä anna sen hämätä. Kannanottoja kehiin! Ja jos jotakin et tiedä, niin laita kyselyä; kyllä täällä selvittäjiä löytyy, Sinulle!

Olen ajan mittaan huomannut itse puutteet verbaalisessa puolessani...:D
Kyllähän mä sinnekin kirjoittelen, mutta faktatietojakin, siis varsinaista historiatietoa on kovin vähän.
Mutta matseista on aina kiva kirjotella kun käy katsomassa.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti girlzilla15


Kyllähän mä sinnekin kirjoittelen, mutta faktatietojakin, siis varsinaista historiatietoa on kovin vähän.

Sama juttu täällä. Sitten kun yrittää esittää mielipiteitä, ne teilataan alta aikayksikön. Mutta kaipa tää kouluttaa mua :rolleyes:
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Chip


Sama juttu täällä. Sitten kun yrittää esittää mielipiteitä, ne teilataan alta aikayksikön. Mutta kaipa tää kouluttaa mua :rolleyes:

Nimenomaan...Täällä teilataan aika nopeasti, jos omaa kantaansa esittää, joko sen takia että olen nainen, ja en tietenkään voi ymmärtää mitään lätkästä, tai sitten sen takia että olen nuori, ja kolmanneksi ja suurin syy on tietysti se että olen Hjallis-aikainen jokerifani. En voi syntymävuodelleni mitään....?:(
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti girlzilla15


Olen ajan mittaan huomannut itse puutteet verbaalisessa puolessani...:D
Kyllähän mä sinnekin kirjoittelen, mutta faktatietojakin, siis varsinaista historiatietoa on kovin vähän.
Mutta matseista on aina kiva kirjotella kun käy katsomassa.

Se on miehen itsetunnon puutetta, jos pitää nippelitiedoilla "prassailla" - älä piittaa. Ei kai täällä tarvitse mikään alan professori olla, ennen kuin uskaltaa näppistä käyttää?! Jos joku vähättelee - napauta takaisin! Eikö lätkän seuraamisessa on n i m e n o m a a kyse otteluiden seuraamisesta - kun se juuri on hauskaa, mielenkiintoista, tunteita nostattavaa...?! Tätä samaa moni muukin nainen on valitellut; että kun ei tule vakavasti otetuksi. Olen pahoillani, jos koet niin. :(
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti girlzilla15


Nimenomaan...Täällä teilataan aika nopeasti, jos omaa kantaansa esittää, joko sen takia että olen nainen, ja en tietenkään voi ymmärtää mitään lätkästä, tai sitten sen takia että olen nuori, ja kolmanneksi ja suurin syy on tietysti se että olen Hjallis-aikainen jokerifani. En voi syntymävuodelleni mitään....?:(

No no, eipäs masennuta ;)

Kaikki täällä teilataan, pitää vaan pysyä mielipiteissään jos kokee olevansa oikeassa, toki turha väitellä vastaa jos on selkeästi huomannut olevansa väärässä. Tietyillä kirjoittajilla on pakon omainen tarve voittaa väittelynsä, mutta sehän vain lisää mielenkiintoa.

Teilataan täällä ,miehiäkin, vanhempia ja mikä kummallisinta, jopa Hifkin kannattajia omien toimesta, kuka on tämän kieron salajuonen takana? ;)

Jatketaan kirjoittelua iästä, sukupuolesta, suosikkijoukkueesta huolimatta.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Chip


Sama juttu täällä. Sitten kun yrittää esittää mielipiteitä, ne teilataan alta aikayksikön. Mutta kaipa tää kouluttaa mua :rolleyes:

Naiset hei - älkää antako miesten jyrätä! Pistäkää hanttiin! Niin meistä jokainen täällä tekee...:)
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti mauri


Naiset hei - älkää antako miesten jyrätä! Pistäkää hanttiin! Niin meistä jokainen täällä tekee...:)

Ai ette anna miesten jyrätä ;) ? Kyllä mä näin tosielämässä pistänkin hanttiin. Kukaan mies ei oo ainakaan vielä päässyt jyräämään, paitsi isi :).
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Chip


Ai ette anna miesten jyrätä ;) ? Kyllä mä näin tosielämässä pistänkin hanttiin. Kukaan mies ei oo ainakaan vielä päässyt jyräämään, paitsi isi :).

Ota tuo sama asenne tännekin! Sitä paitsi, kyllä täällä miehet teilaa toisaankin...
Avasin aiheesta juuri oman ketjun!
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti girlzilla15


Ja nyt myös sinulle, mauri...:)

Jaaha, nyt se sitten unohtaa Varpusen aivan täysin, kun pojat täällä yltyy hurmaaja-päälle. :( (:D)

Anyway, Parkhurst: naiset sulavat todellakin kauniisiin sanoihin, näin voin sanoa. Tämän lisäksi kaikenlainen hellyys on valttia, mutta ei ikinä, IKINÄ, pidä yrittää olla jotain muuta kuin on. Sekin on todistettua, että omana rehellisenä itsenään saa tehtyä naiset hulluiksi, ja jos siihen "omaan itseensä" sisältyy luonnollista charmia, voilá!

Itse veisin naiseni syömään tyylikkääseen ja romanttiseen ravintolaan, hinnalla ei ole siinä kohtaa väliä (mutta onhan sitä kukkaroakin kuunneltava silloin tällöin, opiskelijana). Kuten joku jo totesi, mikään ei ole palkitsevampaa kuin se aidosti tyytyväinen ja rakastava hymy sen oman kullan kasvoilla. Se juuri olisikin tärkein asia meikäläiselle kyseisessä illassa.

Ennen kaikkea, Parkhurst, ole oma itsesi ja näytä rohkeasti tunteesi, mihin sitten vietkin/veitkin naisesi. Sitä arvostetaan. Mutta..tämänhän sinä jo tiesitkin?

Kuten toisessa ketjussa totesin, naiset ovat miehen elämän suola, joita ilman täällä olis niin paljon kylmempää ja tylsempää. Vaikka naisten kanssa tuleekin välillä hulluksi, ei sitä niiden tuomaa lämpöä ja rakkautta voita mikään. Ei mikään.

Sparrow on puhunut.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Sparrow


Jaaha, nyt se sitten unohtaa Varpusen aivan täysin, kun pojat täällä yltyy hurmaaja-päälle. :( (:D)

Anyway, Parkhurst: naiset sulavat todellakin kauniisiin sanoihin, näin voin sanoa. Tämän lisäksi kaikenlainen hellyys on valttia, mutta ei ikinä, IKINÄ, pidä yrittää olla jotain muuta kuin on. Sekin on todistettua, että omana rehellisenä itsenään saa tehtyä naiset hulluiksi, ja jos siihen "omaan itseensä" sisältyy luonnollista charmia, voilá!

Itse veisin naiseni syömään tyylikkääseen ja romanttiseen ravintolaan, hinnalla ei ole siinä kohtaa väliä (mutta onhan sitä kukkaroakin kuunneltava silloin tällöin, opiskelijana). Kuten joku jo totesi, mikään ei ole palkitsevampaa kuin se aidosti tyytyväinen ja rakastava hymy sen oman kullan kasvoilla. Se juuri olisikin tärkein asia meikäläiselle kyseisessä illassa.

Ennen kaikkea, Parkhurst, ole oma itsesi ja näytä rohkeasti tunteesi, mihin sitten vietkin/veitkin naisesi. Sitä arvostetaan. Mutta..tämänhän sinä jo tiesitkin?

Kuten toisessa ketjussa totesin, naiset ovat miehen elämän suola, joita ilman täällä olis niin paljon kylmempää ja tylsempää. Vaikka naisten kanssa tuleekin välillä hulluksi, ei sitä niiden tuomaa lämpöä ja rakkautta voita mikään. Ei mikään.

Sparrow on puhunut.

Äläs ny...:)
Mun sydämeni JATKOAJASSA on ehkä nuo kolme miekkosta vieneet, mutta tosielämästähän tässä ei puhuttu mitään...
Tuskin kukaan muu täällä oikeassa elämässä on mun sydäntä vienyt kuin sä.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tiesinhän minä sen, piti vain osoittaa mieltä. ;)
No, se siitä, jatketaas muihin aiheisiin, ettei tästä vahingossakaan tule chattailua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös