Mainos

Mihin ammattiliittoon jatkoaikalaiset kuuluvat?

• 2 185
  • 26

ÄÄNESTYS: Mihin ammattiliittoon kuulut? vai kuulutko mihinkään?

• SAK

Ääniä: 12 12,6%
  • AKAVA

Ääniä: 14 14,7%
  • STTK

Ääniä: 2 2,1%
  • PARDIA

Ääniä: 3 3,2%
  • KUULUN AINOASTAAN TYÖTTÖMYYSKASSAAN

Ääniä: 10 10,5%
  • EN TOSIAANKAAN KUULU MIHINKÄÄN LIITTOON

Ääniä: 42 44,2%
  • JOKU MUU; MIKÄ?

Ääniä: 12 12,6%

• Äänestäjiä
    95

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Äänestys: Mihin ammattiliittoon jatkoaikalaiset kuuluvat vai kuuluvatko he mihinkään?

Viimeksi muokattu:

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Kuuluin ennen Akavaan. Lampaita koko sakki. Erosin ja olin jokusen vuoden työttömyyskassan jäsen. Nyt en ole enää sitäkään.

Ammattiyhdistysliike on ehkäpä suurin kehityksen jarru Suomessa tällä hetkellä.

Ike

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
TEK joka tosin on Akavan alainen... Mutta TEKiin kuulun.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sefe, opiskelijajäsen;)

Viimeksi muokattu:

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
SJL:on, joka luojan kiitos on isoista keskusjärjestöistä riippumaton itsenäinen toimija.

EDIT: Niin, opiskelijajäsen minäkin vain olen, kuten näköjään M@rko77:kin... Maan matosia ammattilaisten rinnalla...

Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
TEKin opiskelijajäsen.

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Kohta..

Viestin lähetti Viikate
SJL:on, joka luojan kiitos on isoista keskusjärjestöistä riippumaton itsenäinen toimija.

SJL:n opiskelijajäsen myös..:)

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
TEK, Akavan alainen kuitenkin.

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
En minä näistä niin tiedä,mutta olen metalliliiton jäsen,joten eikö se kuulu SAK:n piiriin?Näin olen ainakin aina luullut!:D

Olisi ehkä pitänyt jättää sanomatta etten nolaa itseäni,jos olenkin väärässä..

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
ERTO (ertyisalojen toimihenkilöliitto), STTK:n alainen. Viime keväänä liityin, ja oli oikeastaan ihan hyvä. Nämä ajat kun muuttuivat yllättävän nopeasti epävakaiksi. Onneksi toistaiseksi on töitä riittänyt, eikä muustakaan syystä ole liittoon tarvinnut puhelua ottaa.

juntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eisenhower, My words exactly.

Ja paperiliitto on kaikista perkeleistä pahin.

Niin ja täällä parikin ihmistä kuuluu SJL:n (Suomen Jääkiekkoliitto) siihen kuulumisen minä vielä ymmärrän.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Avioliittoon...ei oo yrittäjällä oikein muita liittoja.

Ja nyt Suhosen tulon myötä liityn tietenkin Rauhanliittoon:(

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Sefen opiskelijajäseniä ollaan, vaikka eivät tällä hetkellä tiedä missä asun, kun olen unohtanut sen heille ilmoittaa. Avoliitossakin olen ollut, mutta koska uskon vapaaseen markkinatalouteen, niin siirryin vapaille markkinoille ;).
Vältän itse viimeiseen asti kuulumasta mihinkään liittoon, mutta voi tulla sekin aika jolloin kannattaa kuulua johonkin liittoon. Tämä siis koskee sekä ammatti- että ihmissuhdeliittoja...

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Toimihenkilöunioni

Niin, itse kuulun toimihenkilöuniooniin. Samapa tuo kai mihin sitä kuuluu, kunhan vaan pääsee tarvittaessa ansiosidonnaiselle.

Täältä tähän

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ja paperiliitto on kaikista perkeleistä pahin.

Vai niin. Aika ontuvat perustelut sulla. Mä olen ainakin ollut ihan tyytyväinen vaikka en mikään ay-aktiivi ole enkä tule koskaan olemaan. Sinä ilmeisesti kuulut tähän aktiivien joukkoon asenteestasi päätellen.

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Itselleni...

...riittää monivuotinen jäsenyys SMKJ:ssa. Tarkoittaa siis, Suomen Myyntimiesten KeskusJärjestö. Kallis, mutta hyvät edut...

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
En kuulu mihinkään, vielä. Mietin asiaa vasta sitten kun olen valmistunut. Pitäisi muuten aloittaa gradu tässä piakkoin. Sitä kun väkertää töiden ohessa, niin ei ole riemukkaasta puuhastelusta pulaa. Voisikin jossain välissä avata ketjun, jossa gradua tekevät tai sen tehneet - dippatyökin hyväksytään - pääsevät purkamaan tuntojaan ja tukemaan/ilkkumaan toisiaan.

Suosikkijoukkue
Tappara
SEFE:n eli Ekonomiliiton jäsen olin pari vuotta, mutta eduista ei ollut (minulle) mitään iloa, joten nyttemmin olen vain työttömyyskassan jäsen.

SAK:sta sanoisin mielelläni mielipiteeni, mutta valitettavasti itsesensuuri estää sen julkaisun.

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
SIF

Elikkä Sveriges Industritjänstemanna Förbund.

Ammattiliitto on välttämätön paha - niinkauan kun sitä ei tarvitse!

Niin sanoi vanha kamukin. Hän ampui käteensä korkeapainemaaliruiskulla. Kädestä tuli osittain toimintakyvytön eikä hän enää pystynyt jatkamaan työtään, joten johtaja alkoi osoittamaan ovea..

Kaveri oli ammattiliiton jäsen. Hän sai vakuutuksia yhteensä 830.000 Skr. Lisäksi ammattiliiton edustaja neuvotteli miehelle uuden työn alta aikayksikön.

Maailmassa on paljon maita joissa ei ole ammattiliittoja. Se on usein pieni lohtu että on nuori ja riski kun jehu näyttää ovea tyhjyyteen...

JiiGeePee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Pallo & Raha
RIA (AKAVA)
Eli rakennus insinöörit ja argeologit:D

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
LAL (Luonnontieteen akateemisten liitto) kuuluu AKAVAan.

juntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti pasil

Vai niin. Aika ontuvat perustelut sulla. Mä olen ainakin ollut ihan tyytyväinen vaikka en mikään ay-aktiivi ole enkä tule koskaan olemaan. Sinä ilmeisesti kuulut tähän aktiivien joukkoon asenteestasi päätellen.

Kuten varmasti huomasit ei minulla ollut yhtään perustelua, joten miten ne voi ontua. POerusteluja tosin on, mutta tämä nyt ei ole se foorumi jolla niitä kannattaa läpi tueta käymään. Sanonpahan vaan, että omaa oksaansa se sahaa.

En ole ammattiliike aktiivi, vaan tapellut monta kertaa näiden puhkihemmoteltujen paperiliittolaisten kanssa uusista työtavoista etc.

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En ole ammattiliike aktiivi, vaan tapellut monta kertaa näiden puhkihemmoteltujen paperiliittolaisten kanssa uusista työtavoista etc.

No voihan sitä tietysti noinkin käydä :D Itse en ole työssäni kohdannut tuollaista "tappelua". Liekkö sitten luottamusmiehestä riipuvaista tms. :o

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy