Miettiselle kenkää

• 39 512
  • 379

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Miksei voisi pitkästä aikaa kokeilla ulkomaista valmentajaa, Tompalla kun on nuo kontaktit kunnossa tuonne Ruotsiin niin vaikka joku sieltä? Toki voihan sieltä tulla joku Pennerborn Grönborgin sijaan.

Tätä olen puhunut jo useasti. Olisi todella mielenkiintoinen kokeilu. Aina se ei onnistu, mutta potentiaali on huima.

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Tuo JYPin Pennerborn saa itseni vähän varovaiseksi ulkomaalaisvalmentajan kanssa. Grönborg on jo sellainen nimi, että aika käsittämätöntä että edes tuli Suomeen. Mun mielestä luo vähän vääristynyttä kuvaa ulkkarikoutsien tasosta.

Samalla sanottava, että jos vaihtoehdot Toman jälkeen ovat Härkälä, Tiilikainen tai ulkkari, niin vittu tuhat kertaa tuhannesta se ulkkari sisään.

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Maso Lehtonen
Jere Härkälä
Jukka Rautakorpi
Marko Virtanen
Karri Kivi
Pekka Virta
Matti Tiilikainen
Jari Kauppila
Tero Lehterä

+Lämsä

Ajatella jotta kuka tahansa näistä saattaisi pallon lähtiessä pyörimään oikeaan suuntaan valmentaa meidät pleijjareihin. Mitä sieltä sitten tulee, on ylemmän käessä.

Me ei ehkä olla ihan siinä kärjessä kun huiput valmentajan paikkoja etsii. Sellaiselle haasteita etsivälle oltaisiin kova.

Ensi kauden joukkuekkin voi olla mitä tahansa. Rahatilanne on kuulemma auki jonkun verran mutta kasattava ois joukkuetta. Aika haastava tilanne kaikille.

Jos Miettinen poistuu niin en näkisi senkään nyt mikään katastrofi olevan, aina sitä joku Turakainen löytyy. Jatkosta ollut erilaisia puheita liikkeellä, toinen sanoo tätä ja toinen.jottei Miettinen ihan tyytyväinen ole palikoihin ja vähän toista olisi puhuttu sopimusta tehdessä..

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miettisellä on varmaan kenkiä ihan riittävästi joten ei se kenkää tarvitse. Mutta itse asiaan jos ja kun Miettinen ei jatka seurassa niin kuka tilalle. Itse toivoisin sellaista nimeä kun Kimmo Rintanen jos nyt joku sattuisi muistamaan hänet.

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kertokaa nyt tietäjät et miten pahasti se Grönbori vei meidän Miettistä noin niinku pelikirjalla. Itse en nähny koko peliä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy