Maple Leaf
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti hull16
...mutta Teemu vetää katsomoon taatusti enemmän kuin yksikään ns. teidän kasvatti...
Kiekkoja yrittäessään maalilaukausta?
Viestin lähetti hull16
...mutta Teemu vetää katsomoon taatusti enemmän kuin yksikään ns. teidän kasvatti...
Viestin lähetti mixu
On se hauskaa kun narri-fanit elävät vielä kautta 92-93.Se Teemu joka pelasi silloin oli kova mutta nyt se narisija ei todellakaan vedä enää katsomoita täyteen.
Viestin lähetti Turpeinen
Haluaisin nähdä sen poppamiehen, joka vetää Venäjän/Sveitsin liigan joukkueita nenästä vieden edestä herrat Kariya, Domi, Brashear ym. Luuletteko oikeasti, että Hjalliksella on jotain sanavaltaa Suomen ja Saksan ulkopuolella? Uskoisin, että Jokereihin tulee yksi Selänne, jos jatkaa. Jos ei, niin Väänäsen varaan jää.
Viestin lähetti cobol
...Kuka vielä epäilee, että FC ei liity mitenkään HC:n toimintaan eikä aiheuta HC:lle rasituksia? Ei liene ihme, että Jokerit HC joutui tyytymään Machuldaa halvempiin pelaajiin tammikuun siirroissa eikä rahaa löytynyt Niskalaankaan. Ja näistä pelaaja-asioista kuten Machuldan menettämisestä on muuten aivan turha syyttää Virmasta....
Jalkapalloseura FC Jokerien toiminta on IS Urheilun saamien tietojen mukaan siirtymässä saksalaisen omistajatahon hallintaan. ....
....FC Jokerien toiminnan siirtyessä uudelle saksalaisomistajalle, moni asia muuttuisi. Seuran nimi, värit ja logo vaihtuisivat.
Viestin lähetti kapa76
Asiaan on ilmeisesti tulossa ratkaisua jollain tavalla.
Edellinen lainaus oli Iltasanomien nettisivuilta.
Viestin lähetti flintstone
Valitettavaa tietenkin FC Jokerien kannattajille jos ja kun tuo nimi, logo ja värit muuttuu uuden omistajan myötä.
Viestin lähetti Carlos
Luulenpa että jokunen PK -fani saattaisi ainakin päästää ärräpään tai pari. "Kiitti että panitte meidän hiellä rakennetun liigaseuran vituiks" -voisi olla kommentti. Ja narrille nauretaan jälleen.
Jokereilla on yksi huoli vähemmän jos tuo Saksan kuvio toteutuu tuon FC Jokerien kanssa ja tuo pohjattomalta tuntuva rahariekä saadaan vihdoin tukittua.
Viestin lähetti cobol
TEnää pitäisi tietää se, miksi tuo saksalainen taho haluaisi ylipäätään pelata Veikkausliigaa Suomessa ja maksaa pelaajien ja pelaajien perheiden muutot, palkat, asunnot, huollon etc.
Itse en keksi ensimmäistäkään syytä.
Mutta en siis tiedä miksi näin olisi tapahtumassa mutta kun kuitenkin tällaista kertoillaan niin kai sillä ostajalla joku syy löytyy.
Viestin lähetti cobol
Itse en suoraan sanottuna usko yhdenkään saksalaisen rahoittajan olevan kiinnostúnut Veikkausliigan lisenssistä ja Veikkausliigan joukkueesta, joka koostuu viidestä aikuisesta ja useista B- ja A-junioreista. Mitä ihmettä ne niillä tekisivät - siis ihan oikeasti?
Viestin lähetti Mike
Note: Ei jokeriketjua ilman tiettävästi entisen Lukko- ja nykyisen tryffelicarloksen kommentointia. Sitä taitaa ihan oikeasti aika sairaalloisesti kiinnostaa meitin asiat.
Viestin lähetti Carlos
Sano nyt jo ihan oikeasti että milloin olen ilmoittanut olevani Lukko-fani??? Olen asunut Raumalla juu, olen käynyt katsomassa helvetisti Lukon pelejä juu, peleissä käydessäni olen jopa kannustanut Lukkoa, mutta suosikkijoukkueeni kohdalla ei ole ikinä lukenut mitään muuta kuin 'HIFK'.
En varmaankaan tule kyseistä luomusta ostamaan, mutta onko mitään tietoa hinnasta eli lähinnä kait siis veloista, jotka olisi otettava vastattavaksi ?Viestin lähetti cobol
Se toki on selvä, että FC:n voi ostaa kuka tahansa ja vaikka heti eli Hjalliksen luomus on avoimesti myynnissä. Kiinnostus ostajapuolella sen sijaan on hiljaista.
Viestin lähetti bozik
ja käyttämättä jäänyt stadion
Ja kuka tuon Saksan kuvion keksi jos se nyt muka olisikin tuulesta temmattu huuhaa juttu? Ja eikös siitä viikosta alettu puhua tiistaina, eli ens viikon maanantai tai tiistai olisi se jolloin olisi mahdollisesti jotain konkreettista kerrottavaa, vai?
Kyllähän Klubi samalla stadikalla pelaa, mutta ilmeisesti tässä on asiat laskettu ja suunniteltu niin, että vasta kahden joukkueen peleillä saadaan areenalle sellainen käyttöaste, että toimintaa voi pyörittää kannattavasti. Tämä on tosin puhdas olettamus, minulla ei ole minkään valtakunnan käsitystä Jokerien futispuolesta.Viestin lähetti flintstone
Sivistäkääpä vähän tyhmää eli eikös se HJK myös pelaa tuolla Finnair Stadionilla?
Se siitä sitten, itse en kyllä jää kaipaamaan mutta FC Jokereiden kannattajille pahoittelut että sen piti päättyä näin.