Miesten jalkapallon Kakkonen: nousukarsinta

  • 13 039
  • 52

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
Olet sekaisin. IFK:n ei tule mennä Pitkänsillan toiselle puolelle minnekään Brahen kentälle pelaamaan. Se on ihan saletti. Jumakauta IFK ei ole työväen seura. Sen pitää pelata Töölössä ja antaa Ponnareiden sekä muiden kommariseurojen mennä Kallioon.

Yritätkö ujuttaa kommariaatetta IFK:hon vai miksei Pitkäsilta merkkaa mitään?

Höpsis, mä olen vain nykyaikainen dynaaminen maailmankansalainen. Sukuni nousi kansalaissodan poteroista sen verran kauan sitten, että viimeksi kun kuulin jonkun kiihkoilevan noista jutuista, se oli isoisoäitini. Eikä sitäkään kukaan ottanut enää niihin aikoihin tosissaan.

Parkkitilaa tuonne Brakulle tuskin tarvitaan, koska ei kai kukaan ole niin masokisti että saapuisi autolla? Ja Jäähallin parkkikselle on kilsa, jos on pakottava tarve. Itäpuolelle mahtuisi ihan hyvin katsomo, ne kopit yms ovat aika kaukana kentästä ja jäisivät katsomon alle. Päädyissä on hyvin tilaa.

Jos seuraisin kotimaista potkupalloa laatufutiksen sijaan, mulla todnäk lukisi suosikkina HJK. Selitys on ihan simppeli, mulle HIFK on lätkäjengi ja Klubi futisjengi. Onhan Nordiksenkin katossa HJK:n mestaruusviirejä, mutta ei kukaan niiden lätkästä ole kiinnostunut.
 

kamrat

Jäsen
Suosikkijoukkue
urheiluseura HIFK
Parkkitilaa tuonne Brakulle tuskin tarvitaan, koska ei kai kukaan ole niin masokisti että saapuisi autolla? Ja Jäähallin parkkikselle on kilsa, jos on pakottava tarve. Itäpuolelle mahtuisi ihan hyvin katsomo, ne kopit yms ovat aika kaukana kentästä ja jäisivät katsomon alle. Päädyissä on hyvin tilaa.

Nykyisellä pari vuotta sitten rakennetulla länsisivun katsomolla on mittaa ehkä kolmannes kentän pituudesta. Lisäksi kumpaankin päätyyn mahtuisi helposti koko kentän levyinen katsomo. Tällä istumapaikat viisinkertaistuisivat...olisiko niitä sitten jo joku 3500?!

Minusta Bragu olisi hieno kenttä ykköseen, miksei jopa liigaan, kaupungin sydämessä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös