Mainos

Miesten aviorikokset!

• 3 552
  • 29
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Koska allekirjoittaneen asiaa käsiteltiin, eri ketjussa päätin nostaa mirrin pöydälle,
olen sitä mieltä että aviorikokselle pitäisi lakiin merkitä myös vanhenemis aika, tämä nimenomaan miehille. Näin vältyttäisiin turhilta ja liian nopeilta ratkaisuilta. Suositeltavaa olisi myös kerran kuukaudessa ns, vapaa 4 tunnin intiimi vapaa aika. Mies on kuitenkin hieman herkempi altistumaan houkutuksille! Sanotaan että vaikka et olisi ns, kärähtänyt kolmeen vuoteen asia katsottaisiin vanhentuneeksi, laki antaisi tukevan selkänojan neuvotteluille kotona!

PS. Naisille en tälläistä kuitenkaan suosittele, nainen on fiksumpi, niin he ovat itsekkin sanoneet!

scholl

Jäsen
Mielestäni ainakaan Suomen laissa ei ole tarvetta käsitellä aviorikoksia. En ole varsinainen moraalinvartija, joten jokainen aviopari saa todellakin rauhassa keskenään tarkastella tarkemmin ajatusta siitä, että avioliiton on tarkoitus olla miehen ja naisen välinen sopimus. Eli jos osapuolet ovat hieman erilaisin mielin liikenteessä niin eikö sopimusta solmittaessa olisi syytä ottaa asia esille, jos haluaa vaikkapa tuollaisen neljän tunnin säännön tai vanhenemisajan. Olihan Uuno Turhapurollakin melko mittava avioehtokirjanen, jossa kerrotaan miten nakit tulee keittää ja muut hänelle tärkeät seikat. Kehotankin luomaan kunnollisen avioliiton käsikirjan ennen papin aamenta niin sieltä löytyy sitten erimielisyystilanteessa puolueettomasti vastaus kysymykseen.

Suosikkijoukkue
Kyllähän asioista aina sovitaan, esimerkiksi tälläinen 4 tunnin mahdollinen intiimi vapaa vähentäisi mirrillä kiristämistä joka on valitettavasti aika yleistä. Esim," jollet vie roska ämpäriä,mirriä ei illalla tipu". Täälläkin oli tälläinen tapaus kirjoitettuna, päänsärkyä tai jotakin tälläistä. En sano että sitä pitäisi käyttää, mikäli kaikki toimii niin hyvä! Samoin jos oluen juonti lipsahtaa parilla kolmella tunnilla pitkäksi,noin kerran kuukaudessa, olisi hyvä vedota intiimipykälään.

PS,Ennen avioliittoa tapahtuvat sopimukset on arvelluttavia!!

scholl

Jäsen
millä oluen juonti voi venähtää muutamalla tunnilla pitkäksi? Sehän tarkoittaisi, että tietäisit etukäteen, koska juominen loppuu.
Siis jos sanot kotona, että tänään lähdet kavereiden kanssa bilettää niin todennäköisesti tulet kotiin seuraavana aamuna baarien sulkeuduttua. Onko sinulla siis sääntö, että baarista pitää tulla suoraan kotiin eli jatkoille ei saa mennä kun voi mennä "pitkäksi"? Entä jos takseja ei saa ja jäät vain gägäilee ja vetää vaikka kebabia ja tulet esim. pari tuntia myöhemmin? Onko sinulla kellokortti käytössä aivan kuten työläisillä työpaikoillaan, joka estää sellaisen letkeän meiningin, että mennään tilanteen mukaan?

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti veinikretski
Kyllähän asioista aina sovitaan, esimerkiksi tälläinen 4 tunnin mahdollinen intiimi vapaa vähentäisi mirrillä kiristämistä joka on valitettavasti aika yleistä. Samoin jos oluen juonti lipsahtaa parilla kolmella tunnilla pitkäksi,noin kerran kuukaudessa, olisi hyvä vedota intiimipykälään.

No on se kumma että itsellesi soisit tuollaisen vapaan neljätuntisen paneskelun jonkun tuikituntematton misun kanssa, mutta kuitenkaan et samaa seksiherkkua soisi omalle naisellesi. Miksi ihmeessä? Vai onko sitä omaa naista sitten jotenkin vastenmielistä "käyttää" kun tietäisi että vaimon Riemuvakoa on kyntänyt välillä vieras kulli? Sillä vieraallahan on voinut olla jopa pitempi ja paksumpi kuin sinulla - ja se vieras on voinut osata käyttää sitä laitettaan huomattavasti sinua paremmin. Mitäs siihen sanot? Muijasi ainakin saattaisi sanoa, että ei ole tiennyt niin Totaalisen Taivaallista Seksiä olemassaolevankaan, joten lähdes äijä huitelemaan tästä kämpästä, nyt tuli ero!

Oletko muuten koskaan kuullut sellaisesta asiasta kuin ITSEKURI?

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti sopuli
Itsekuri on heikkoja varten. Vahvat uskaltavat olla sellaisia kuin ovat.

No just. Sehän on nimenomaan sitä itsekuria.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti veinikretski
Koska allekirjoittaneen asiaa käsiteltiin, eri ketjussa päätin nostaa mirrin pöydälle,
olen sitä mieltä että aviorikokselle pitäisi lakiin merkitä myös vanhenemis aika, tämä nimenomaan miehille.

Eestinmaasta en tiedä mutta veinikretskin kannattaisi päivittää tietonsa Suomen osalta, aviorikos on poistettu Suomenlaista jo aikapäivää (lue sukupolvia) sitten.

Vaikka kuviteltaisi, että kyseinen laki vielä olisikin olemassa niin tasapuolisuuden nimissä vanhenemisjan tulisi koskettaa molempia sukupuolia, ei yksin miehiä.

vlad.

Suosikkijoukkue
Vai ovat poistaneet kyseisen pykälän, mmm taidankin käväistä sukulaisissa. Avioirikos pykälä pitäisi tuoda takaisin, en niinkään pelkää Predatorin mainitsemia asioita, vaan sitä että vaimo ymmärtää todellisen tasoni ja en saa olla rauhassa ollenkaan. Naisille on nyt jo annettu liikaa vapauksia, sellainen vapauksien myöntely on uskomattoman lyhytnäköistä touhua, kohta kaikki johtajat ovat naisia, peruvat miesten saunaillat ym, ! Olen hieman huolissani nykyisistä asenteista, kaikki alkoi Koiviston presidentti kaudesta, kyllä tasa-arvollakin on rajansa!! Ja kyllähän se sillä tavalla on että kaljalle kun lähdet, pitää sitä vähän asiassa muutakin olla !

PS. Urhon aikana mies oli mies !!

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Viestin lähetti scholl
Tasa-arvon aikana pärjäävät parhaimmat miehet, kun naisetkin saavat valita.
Väärässä olet: nykyään vain naiset saavat valita. Siitä pitää sosiaalitanttalesbososialistifeministiarmeija huolen. Mies on nykyään vain kertakäyttöinen kulutushyödyke, jonka kuka tahansa nainen voi ottaa käyttöönsä, heittää pois, ja jäädä pois työelämästä elämään miehen maksamilla tuilla. Lisäksi naiset vie kaikki miesten työpaikat ja asunnot.

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Designer
Lisäksi naiset vie kaikki miesten työpaikat ja asunnot.

Ja melkein naisetkin. Pirun muotilespot..

K

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti Designer
Mies on nykyään vain kertakäyttöinen kulutushyödyke, jonka kuka tahansa nainen voi ottaa käyttöönsä, heittää pois, ja jäädä pois työelämästä elämään miehen maksamilla tuilla. Lisäksi naiset vie kaikki miesten työpaikat ja asunnot.

Älä unohda myöskään paljon puhuttua alemman sosiaaliluokan naisten yleistä harrastusta hankkiutua raskaaksi useamman miehen kanssa saadakseen muhkeat tuet yhteiskunnalta ja kottikärryllisen elatusmaksuja, jotka muuten ovat eräänkin tulkinnan mukaan vain naisten saamia tulosiirtoja.

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti msg
Älä unohda myöskään paljon puhuttua alemman sosiaaliluokan naisten yleistä harrastusta hankkiutua raskaaksi useamman miehen kanssa saadakseen muhkeat tuet yhteiskunnalta ja kottikärryllisen elatusmaksuja, jotka muuten ovat eräänkin tulkinnan mukaan vain naisten saamia tulosiirtoja.

Itse olen kuullut vain ulkomaisista juoruista, että useampi miljonääri on joutunut maksamaan kunnon elatusmaksut, kun oikeuden mukaan aviottomalle tenavalle pitää taata sama elintaso kuin aviolapsille.

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Realcowboy
Itse olen kuullut vain ulkomaisista juoruista, että useampi miljonääri on joutunut maksamaan kunnon elatusmaksut, kun oikeuden mukaan aviottomalle tenavalle pitää taata sama elintaso kuin aviolapsille.

En minä näistä julkkikista puhunut, vaan viittasin tähän laajalti tunnettuun väitteeseen:

Viestin lähetti The Original Jags
Elatusmaksut ovat tulonsiirto naisille, koska ne nostavat myös naisen elintasoa. Pitää olla aika naiivi, tai äitimyyttiuskovainen, jos uskoo äitien käyttävän näitä rahoja vain lapsiaan varten. Eräs varsinkin alhaisemman sosiaaliluokan naisten harrastus on nykypäivänä hankkia paljon lapsia ja eri miehille, jolloin heidän elintasonsa nousee merkittävästi, kun saa monelta mieheltä elatusmaksut ja yhteiskunnan tuet päälle.

Otsikon aihettahan on kristillisen kasvatuksen näkökulmasta pohdittu tässä ketjussa:

http://www.jatkoaika.com./keskustelu/showthread.php?s=&threadid=22798

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Joo, näitä paksuksi hankkiutumisia on alkanut ilmeneen "nykyään". Tiedän ihan suoralta kädeltä pari tapausta tuttava- ja työkaveripiiristä, joille on käynyt niin, että nykyisen tyttökaverin kanssa on alkanut homma kypsyttämään ja ollut bänxit lähellä, niin eiköhän tämä siipieläjä ole hommannut itsensä paksuksi. Siis todella törkeää, mutta toisaalta niin perinteisen ovelaa. Eiköhän tuota temppua ole osattu hyödyntää iät ja ajat. Siinä vaan on vähän huuli pyöreänä, kun muija onkin "suunnitellut" sulle lähes loppuelämän urakan kysymättä mitään.

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja ilmeisesti mies on sitten ollut niin tyhmä että heti kun haarakiila vilahtaa näköpiirissä, hypätään vällyjen väliin paljailtaan. Vetäis käteen ennemmin, jos kerran bänxit on lähellä ja emäntä kyrsii niin rajusti...

Eiköhän se asia ole niin että ei voi hirveästi huudella Karpoa apuun, jos oma pelisilmä pettää tuommoisissa tilanteissa?

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valittajien luvattu maa
Hieman ulkopuolista (otsikkoon hyvin sopivaa) maustetta tähän soppaan. En tiedä, onko Avionrikkojan kirjoittama blogi totta vai tarua, mutta siellä tätä teemaa on käsitelty laajasti (kommentit mukaan luettuna).

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Mikähän ihme se on ,että kaikinpuolinen kotona viihtyminen yleensä tuomitaan epänormaaliksi,saatana.
Mieluummin minä olen kotona vaimon ja lasten kanssa kuin kännissä kapakassa ´äijäilemässä´ ´pelimiehenä´.
Pelisilmä ja itsekuri,hyi saatana. Jättäkää perheet perustamatta jos ei laji kiinnosta.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti ELÄKELÄINEN
Pelisilmä ja itsekuri,hyi saatana. Jättäkää perheet perustamatta jos ei laji kiinnosta.

Nii-in. Tähähän minä tarkoitin, että mikä se sellainen itsekuri tässä tapauksessa oikein on? Onko itsekuri sitä, että elää yhtä elämää, mutta haaveilee koko ajan toisesta? En minä itse ainakaan ole sitä mieltä, että kotona viihtyminen olisi huono tai varsinkaan epänormaali asia.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä raskaaksi "hankkiutuminen" onkin ilmeisen jännä toimenpide. Joku asiasta enemmän ymmärtävä voisi ehkä selittää miten se käytännössä tapahtuu. Lypsämällä miehestä siemen tämän nukkuessa, vai miten? Ei oma vaimoni ainakaan mitenkään viekkaudella "hankkiutunut" raskaaksi. Kyllä minä olin touhussa mukana ihan aktiivisena toimijana.

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Snakster
Tämä raskaaksi "hankkiutuminen" onkin ilmeisen jännä toimenpide. Joku asiasta enemmän ymmärtävä voisi ehkä selittää miten se käytännössä tapahtuu. Lypsämällä miehestä siemen tämän nukkuessa, vai miten?

Jos sosiaalifeministitanttojen armeija kiertää huumaamassa miehiä ja imemässä siemenet miehen tietämättä?
Feministien hallitsema media vain vaikenee tästä ja feministen hallitsemat poliisilaitos, oikeuslaitos ja eduskunta salaavat koko asian?

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Itse tiedän yhden tapauksen, jossa e-pillerit kuulemma 'unohtuivat ottaa n. viikon ajalta'. En minä halua yleistää, mutta kyllä raskaaksi pystyy hankkiutumaan esim. tuolla tavalla ilman ilman yhteistä suostumusta. Kuten ikivanha sananlasku sanoo, viimeisenä parisuhteesta loppuu seksi. On se hyvä, että kaikki tänne kirjoittelevat miehet pistävät pippelin käyttökieltoon, kun suhteessa alkaa loppu häämöttämään:)

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Taitaa se yleinen probleemi olla, että kun kalju kostaja nykii innoissaan niin veri pakenee korvien välistä ja ajatus loppuu siihen paikkaan. Silloin ei vain ole hirveästi varaa syytellä pelkästään toista osapuolta.

Onhan näitä toki juttuina kuullut ikiajat, että pilleri on jätetty ottamatta ja lopputulemana on miehen kannalta ei-toivottu raskaus. Vaan kannattaako kaikissa tapauksissa ehkäisyä jättää toisen osapuolen varaan? Komsii komsaa...

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Snakster
Tämä raskaaksi "hankkiutuminen" onkin ilmeisen jännä toimenpide. Joku asiasta enemmän ymmärtävä voisi ehkä selittää miten se käytännössä tapahtuu.

Olisiko mahdollista sellaisella taktiikalla, että väittää syövänsä e-pillereitä tai on kierukka mutta todellisuudessa onkin lopettanut kyseisten pillereiden syönnin tai poistanut kierukan avio-/avosiipan ollessa onnellisen tietämätön asian todellisesta tilasta. En nyt kuitenkaan väitä, että tämä kovin yleistä olisi mutta aivan mahdollista kuitenkin.

vlad.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy