Mies! Kummassa lahkeessa pidät lerssiäsi?

  • 9 886
  • 46

Kummassa lahkeessa pidät lerssiäsi?

  • Oikeassa

    Ääniä: 14 7,9%
  • Vasemmassa

    Ääniä: 74 41,8%
  • Lerssini on niin lyhyt, ettei se yllä lahkeeseen

    Ääniä: 89 50,3%

  • Äänestäjiä
    177
  • Poll closed .
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ei voi laittaa lahkeeseen koska ottaa eteen päivin ja öin. Koko kaksituumainen erektioni norsunkärsäilee uhmakkaasti yläviistoon. Talvella kerrospukeudun kahteen pikkuruiseen villasukkaan.

Ei vaiskaan. Pari kieppiä reiden ympäri ja pää persuksiin.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Minulla on niin vaatimattoman pieni lerssi, että se olla köllöttelee kivespussien päällä. Siinä sen on hyvä olla ja siinä se on hyvillä hollilla.

vlad.
 
Ensin ajattelin että pitääpä katsoa seuraavan vessareissun yhteydessä kumpaan lahkeeseen tulee laitettua. Hiukkasen punastuin kun huomasin että sehän on siellä koko ajan...keskikentän flegmaattisena takatukkana.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Vasemmalla. Johtuisikohan siitä, että vasen kives hengailee alempana tehden näin tilaa penikselle? Tämä on minun teoriani. Vasemmalla kiveksellä on selkeästi parempi pelisilmä kuin oikealla, tunnetusti hyökkäyspelistähän ei tule mitään jos kaikki hyökkääjät ovat samassa ryppäässä. Tai sitten oikea kives on viisaampana ja laiskempana huutanut vasemmalle, että mee sä tonne mä pysyn täällä, penis tulee siihen.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Vasemmallahan tuo yleensä norkoilee. Syytä tiedä en.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Kolmonen, mutta tämähän johtuu vain siitä että jannu tykkää vetäytyä lepäillessään.
 

Soolo

Jäsen
Vastasin tuloksia etukäteen tiiraamatta, että "vasemmassa", ja siellähän se näyttää monella muullakin lepäävän. Ihan kiinnostava tulos. Analysointi jätettäköön muille.
 

Maastomasto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No eihän se yletä, on lepotilassa niin mitätön. Jos nyt joskus jompaan kumpaan lahkeeseen tunkee, niin se on kyllä vasen. Aina. Jos menee oikeeseen, olo epämukava ja asia korjattava.

Vastasin siis kolmonen.
 

Rocco

Jäsen
Käytän sopivan kireitä boksereita, niin lerssi pysyy sopivasti keskellä, eikä heilu missä sattuu.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Käytän sopivan kireitä boksereita, niin lerssi pysyy sopivasti keskellä, eikä heilu missä sattuu.

Höpö höpö, myöntäisit nyt vaan miehekkäästi pienimunaisuutesi... ;-)

Mulla aivojeni uloke lepää yleensä oikealla pallonpuoliskolla, silloin harvoin kun lepää!
 

Joppe K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Tarkistuksen jälkeen todettuna, että ainakin tällä hetkellä vasemmassa. Taitaa kyllä olla sillä puolella muutoinkin, kun joutaa lepäilemään lahkeessa.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Aivan loistava gallup. Tätä asiaa ei onneksi tarvitse löysänä (painotus edellisellä sanalla) miettiä. Lepotilassa tuntuu tuo kurja keho kovin pihtaavan verta miehuuden kustannuksella.

Kolmonen, mutta tämähän johtuu vain siitä että jannu tykkää vetäytyä lepäillessään.

Kohta vaihtuu taas bokserit pitkiin kalsareihin ja pääsee pikkuvelikin talvipakkasten tullen vetäytymään munakarvoista lämpöä hakemaan.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Olen koittanut mahdollisuuksien mukaan pitää vaginassa, mutta ei se ihan 24/7 onnistu, vaikka välillä olen oikein työnnellytkin siihen suuntaan. Muina aikoina se pysyy pitämättäkin.
 

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Itse suosin takapero-tyyliä, eli asetellaan lerssi välilihaa myötäillen pakaroiden väliin. Miinuksena kivuliaat stondikset ja paskalle haiseva kulli.
 
Suosikkijoukkue
Hartford Whalers 92-93
Oikeakätisenä oikeaoppisesti vasempaan lahkeeseen. Jos se nyt lahkeeseen asti edes yltää.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Vasemmalle Hän vaistomaisesti luiskahtaapi. Alasuojissa Hän pysyy keskellä kivien kanssa.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Ääni Petra Mannerille.

Nyt musta Sauli tuntuu, että sä olet asian ytimessä. Lähetään siitä että pidät tosta kiinni.

En tiedä pysyykö mulla edes kaidalla keskitiellä, kun tuntuu että jopa paisuvaisen ollessa turvonneena, en tahdo oikein nähdä koko veitikkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös