Mieluisin limonaadi

  • 30 071
  • 175

Mikäs on parasta?


  • Äänestäjiä
    412

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Niin elikkä kun nyt on kesä tuloillaan ja nesteen nauttimisesta pitää huolehtia niin mikä limu kolahtaa parhaiten.

Tuossa tänään huomasin, että kokis taitaapi olla aika suosittua kun aika monesta kaupasta täällä Hyvinkäällä oli melkein loppu.

Näin tylsänä hetkenä on mukava luoda turhia äänestyksiä. (:
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Mulli kirjoitti:
Niin elikkä kun nyt on kesä tuloillaan ja nesteen nauttimisesta pitää huolehtia niin mikä limu kolahtaa parhaiten.

Tuossa tänään huomasin, että kokis taitaapi olla aika suosittua kun aika monesta kaupasta täällä Hyvinkäällä oli melkein loppu.

Näin tylsänä hetkenä on mukava luoda turhia äänestyksiä. (:

Kokis totta hitossa, mutta sit kun on köyhä opiskelija ja välillä rahat toooodella vähissä niin menee vaikka pirkka-cola, mutta kunhan se on kohtuu mustaa se juoma. Eli sanotaan, että Cola.
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Juu kokis on se mitä tulee juotua. Välillä liikaakin.

Taitaa olla aikalailla äijien juoma tuo kokis. Naiset tuppaa juomaan näitä kaikenmaailman uusia Fanta bunga bunga wää wää limuja joissa on joku uusi maku ja niin pois päin. Hirveätä paskaa suurin osa niistä.
 

Puster

Jäsen
Vastasin kolan ja jos olisi ollut tarkempia vaihtoehtoja, olisin valinnut Vanilja Colan.Turhan sattumanvaraista vaan niiden löytyminen nykyään. Amstedamin lentokentältä viimeksi pari pulloa ostin.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Mulli kirjoitti:
Juu kokis on se mitä tulee juotua. Välillä liikaakin.

Taitaa olla aikalailla äijien juoma tuo kokis. Naiset tuppaa juomaan näitä kaikenmaailman uusia Fanta bunga bunga wää wää limuja joissa on joku uusi maku ja niin pois päin. Hirveätä paskaa suurin osa niistä.

Jossain makukyselyssä muuten väitettiin, noista uusista wängäwängä-jutuista vaan mieleen, että se uusi Pepsin joku kahvilla maustettu? ois kuulemma hyvä uutuus joka toimii. Onko ihmisillä kokemuksia?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Perinteistä Jaffaa ei päihitä mikään. Fanta ja jotkut muut menee kyllä aina välillä, mutta Jaffaan palataan takaisin.
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Ted Raikas kirjoitti:
Perinteistä Jaffaa ei päihitä mikään. Fanta ja jotkut muut menee kyllä aina välillä, mutta Jaffaan palataan takaisin.

Tulipa Jaffasta mieleen kun olin kaupassa limuhyllyjen luona niin siinä jotku naiset kyseli myyjiltä kauhuissaan tästä bentseeni kohusta.

"saako tuosta Jaffasta nyt sitten sitä syöpää"
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Pjepsi

Light-mies kun olen ja Pepsi Max voittaa Soka Sola Lightin 11-0.

Blissiksi menee molemmat, mutta jos raakana vedetään niin Pepsi Max on juomani.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllä kokista tulee aina useimmin juotua, joten se lienee minun suosikkilimpsani.

Tosin nämä muutkin limpsat kyllä menee, esimerkiksi tämä päärynälimpsa on ihan vitun hyvää, tai mountain dew tai vaikkapa vadelmalimsa.

Itse ihmettelen, kun listassa ei ole äänestettävänä Friscoa. Friscollahan on myös useita hyviä makuja.

Ja onhan tavallinen, yleensä oksennustaudissa lääkkeenä käytettävä, fantakin hyvää.

Tärkeinä on kuitenkin se, että limonadi ei ole sokeritonta.

Tähänkin liittyy sellainen mukava yksityiskohta, että vaikka yleisesti luullaan, että sokeriton limsa olisi paljon terveellisempää kuin tavallinen limsa, niin tämä on täyttä puppua. Sokeroimattomissa limonadeissa on käytetty paljon enemmän lisäaineita, ennen kaikkea makeutusaineita, mikä tekee näistä epäterveellisimpiä.

Ja light-colan juominen on kuin joisi vettä, mihin on vähän lisätty colajuomaa.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Omat suosikkini puuttuvat noista vaihtoehdoista elikkä Dr. Pepper ja Mountain Dew.
 

Konnamuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se mikä johtaa.
Keltainen jaffa, varsinkin lauantai ja sunnuntai aamuisin.
Miksei muuten Dr.Pepperiä ei ollut listalla?Juoko sitä edes kukaan..
 

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllähän tuo kokis on ihan legendakamaa, mutta ei se siltikään ole paras mahdollinen noista vaihtoehdoista. Itselleni mieluisin limonaadi noista on kyllä muumilimppari, mutta kovin harvoin tulee sitäkin enää juotua. Harmi vaan, ettei muumilimpparia saa puolentoista litran pulloissa kun eihän noista puolen litran pulloista ole mihinkään..

Aiemmin tässä ketjussa avatar kyseli tuosta Pepsin uudesta kahvinmakuisesta kolajuomasta. Mikäli yhtään puhutaan samasta limpparista, se on maustettu cappucinolla ja mielestäni ei ole yhtään hassumpaa tavaraa, mutta ei sitä hirveäst viitsi kerralla juoda. Mielestäni tämä Pepsin uusin(?) limppari, Pepsi Max Gold tms. on parasta pepsiä mitä olen elämäni aikana juonut. Suosittelen ehdottomasti maistamaan!
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Komppaan Tediä, keltainen Jaffahan on todella paitsi maistuva ja virkistävä juoma niin myös erinomainen lääke darraan. Paljon parempaa kuin ylimakea Fanta. Joskus olen melkein ostanut automaatista colajuoman mutta mieleeni on viime hetkellä piirtynyt joku Hansonin veljeksistä kailottamassa "hedelmälimua, ei mitään vitun kasvisuutetta!"
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kaljaa näistä mieluiten. Limukoista otan tuon Muumi-limpan jota on tullut osteltua automaatista tässä viime kuukaudet. Sellainen pointti vielä, että jos jostain saisi aurinko-jaffaa, ostaisin elinikäisen varaston. Se oli todella hyvää!
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Juu itse tätä light juomien terveellisyyttä olen kysynyt monilta hammaslääkäreiltä ja heidän mielipiteensä ovat erittäin vaihtelevia.

7:ltä olen kysynyt ja 4 sanoi niin, että ei se light ole yhtään sen terveellisempää hampaille kuin tavallinen. Light voi olla vielä pahempaa.

Loput kolme sitten väittivät, että light juomat ovat hyvää kamaa ja niitä mieluummin.

Mutta mielipide eroista huomaa sen, että nuo jotka kertoivat tuon "oikean" totuuden eli sen, että light voi olla pahempaa ainetta olivat yksityisiä hammaslääkäreitä ja yleensä heiltä saa sen kunnon tiedon kuin päinvastoin yleisiltä hammashoitoloilta missä he vänkäävät jokainen eri stooriansa ja koittavat olla niin päteviä.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Pommac ja Dr. Pepper, Pepperiä tölkistä mieluiten. Kyllähän toki olutkin maittaa, taidanpa hakea kaapista Karhun, vaikka onkin Keravan versiota.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Kokis yleensä. Pepsikin menee. Näiden ulkopuolelta yleensä jotain Friscoa.

Dr. Pepper on siitä hieno aine, että se muuttuu paremmaksi, kun hieman lorauttaa kossua sekaan. Meneehän se toki ilmankin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
puuha-pete kirjoitti:
Sellainen pointti vielä, että jos jostain saisi aurinko-jaffaa, ostaisin elinikäisen varaston. Se oli todella hyvää!
Harmi tosiaan, että se katosi markkinoilta. Taisi olla hivenen makeampaa kuin Jaffat. Ilmeisesti päätyivät siihen, että markkinoilla ei ole sijaa kahdelle hyvin samantapaiselle tuotemerkille, joten toisen oli kadottava.

Toivotaan silti, että joskus tulevaisuudessa vielä tulisi Aurinko-jaffaa.
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Mitäs mieltä porukat ovat näistä Lidlin limukoista?

Itse olen joitakin maistanut ja eivät kovin hyvää ole. Tsyih.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Mountain Dew. Kokista tullut juotua jo liikaa, eli kyllästyminen puskenut eteen CocaColan kanssa.
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Lauri kirjoitti:
Mountain Dew. Kokista tullut juotua jo liikaa, eli kyllästyminen puskenut eteen CocaColan kanssa.

Älä perkele.

Itse tuli juotua tuota Mountain Dewiä liikaa silloin kun siitä tuli kuuminta hottia Suomen maalla ja nyt ei edes pysty pitämään pulloa kädessä kun tulee oksentamis refleksi.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Mulli kirjoitti:
Älä perkele.

Itse tuli juotua tuota Mountain Dewiä liikaa silloin kun siitä tuli kuuminta hottia Suomen maalla ja nyt ei edes pysty pitämään pulloa kädessä kun tulee oksentamis refleksi.
Jossain vaiheessa sama kävi täälläkin. Mutta sitten pienen tauon jälkeen kun ostin taas Dewiä, eihän siitä ole eroon päässytkään.
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Mutta kokiksessa on jokin hieno jippo keksitty, että siihen ei kyllästy kovinkaan helposti.

Tuntuu vain, että se maistuu joka kerta paremmalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös