Mielipiteenne DIDOsta

  • 1 339
  • 22

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Kiinnostaisi tietää mitä muut ihmiset ajattelee DIDOsta. Tai lähinnä musiikillisista lahjoista, jos niitä edes on?

Suurin (musiikillinen lahja) mielestäni on se, että hän on Faithless:in ROLLOn systa.
Mimmi laulaa nuotin vierestä, uskomattoman värittömällä äänellä.
Ääniskaala on aivan olematon.

Ja toiseksi, ilman EMINEMiä ei DIDOsta olisi ikinä tullut mitään.2 vuotta vanha plätty julkaistiin EMINEMin sämpläyksen ansiosta.
Esim. Thank You on ollut jo aikoja sitten Sliding Doors- nimisen leffan soundtrackillä.

Kertokaa näkemyksenne...
 
Ihan kiva tunnelmahan Didon biiseissä on.

Ja tekeehän Dido sentään laulunsa itse, toisin kun useimmat suurilla musiikkikanavilla soittoaikaa saavat neitoset.

Kyllä Dido pieksee kaikki helevetin britneyt ja christinat 100-0. Vähintään.
 

Huuhaa

Jäsen
Noh, noh!....

Dido on mielestäni aivan uskomattoman kaunis, ja lisäksi hänellä on aivan uskomattoman kaunis (laulu)ääni, että sitä mieltä olen, joten mielestäni mollaamisesi on aivan perusteetonta ja turhaa....
 

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Ihan kiva tunnelmahan Didon biiseissä on.

Ja tekeehän Dido sentään laulunsa itse, toisin kun useimmat suurilla musiikkikanavilla soittoaikaa saavat neitoset.

Kyllä Dido pieksee kaikki helevetin britneyt ja christinat 100-0. Vähintään.

Aivan. Varsinkin Britney Spears on TODELLA, siis TODELLA paljon keinotekoisempi=TUOTE.
 
Viimeksi muokattu:

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Kyseessähän on oma mielipiteeni. Ja se perustuu pelkästään musiikillisiin avuihin, en ota kantaa ulkomusiikillisiin. Sen enempää
Didon, Britneyn, Christinan tai kenenkään muunkaan.

Puhtaasti musa puhuu mulle puolestaan.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Dido on loistava!

Dido häikäisee aitoudellaan ja rehellisyydellään. Musiikki ja sanoitukset ovat LOISTAVIA! ;) Pienenä hän harrasti muun muassa nyrkkeilyä sisarustensa kanssa. Voidaan todeta, että Dido oli yksi musiikkimaailman vuoden tulokkaista! :o
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Dildo

Viestin lähetti Huuhaa
Dido on mielestäni aivan uskomattoman kaunis, ja lisäksi hänellä on aivan uskomattoman kaunis (laulu)ääni, että sitä mieltä olen, joten mielestäni mollaamisesi on aivan perusteetonta ja turhaa....

Siinä olen huuhaan kanssa samaa mieltä, että Dido on uskomattoman kaunis nainen, mutta musiikista en erityisemmin pidä....
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Hmm...

Eipä mielestäni ole kummoisenkaan näköinen tuo Di(l)do, enkä laulunlahjoistaan voisi vähempää välittää, ei ole lainkaan minun makuuni. Ja Britney pesee Didon 100-0. Christina Aquilera taasen on hirvittävän näköinen korppikotka.
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Kokonaisuudessaan mitäänsanomaton. Musiikki ei ole kummoista, sellaista joka ei häiritse korvaa jos sitä taustalla sattuu jossain soimaan mutta myös sellaista jota ei itse pistä soimaan jos saa valita. Ulkonäkökään ei ole mitenkään erikoinen.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Puhelinnumero Didolle

Niin, itse suunnittelin tässä taannoin lähettää ko. laulajalle puhelinnumeroni että saapi sitten Dido soitella kun alkaa rinnat kasvaa...

Eli joku saattoi jo rivien välistä lukea että mielestäni Dido on suurinpiirtein nolla.

Täältä tähän
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Mielestäni Dido on laulajana tsiljardimiljoona kertaa parempi kuin taiteilijanimet kokonaisuudessaan kapitaaliaakkosilla kirjoittava keskustelijana.

Dido iskee melankolisvetoiseen suomalaissydämeeni kuin miljoona volttia. Kaunis omankaltaisensa ääni, mukavan näköinen ja musiikillisesti lahjakas. Tuskin mikään punkkiorkesterin basisti löytää tietänsä kuusivuotiaana Guildhallin musiikkikouluun jossa teini-ikäisenä jo hallitsee mm. pianon ja viulun. Mielestäni Didon esikoisalbumilla näkyy Rollon kädenjälki, ja onhan Dido ollut suoralta kädeltä sanottuna ainakin kolmessa Faithlessin kipaleessa (Postcards, My Life sekä One Step Too Far) solistina.

Se, että suuri yleisö ei tiedä artistista/yhtyeestä mitään ei tarkoita sitä, etteikö hän olisi hyvä muusikko. Suuri yleisö ei tiedä esimerkiksi Hooverphonicista yhtään mitään mutta jokainen kenelle olen yhtyettä esitellyt on siitä pitänyt. Suuri yleisö sen sijaan tietää Britnit ja Rikimarttiinit ja vastaavat paskat koska niitä markkinoidaan ja niiden kuuntelu tehdään hyväksyttävän oloiseksi. Vaihtoehtoja ei valtavirran seuraaminen tarjoa.

"Only dead fish follow the stream"

Didokin on nykyään tunnettu, mutta varmasti enemmän hyvän musiikkinsa kuin menevän ulkonäkönsä ansiosta vaikka silläkin on osansa jokaisen artistin menestykseen. Räjähtäneen mursun näköinen artisti tuskin vetäisi suurta massaa puolelleen, ellei ottaisi nimekseen Seal.
Pointti yritti olla se, että nuorilla artisteilla joilla ei ole suuren levy-yhtiön tukea takanaan kestää jonkin aikaa iskeä itsensä läpi ja Didolle esiintyminen Eminemin kanssa hittikipaleessa sekä Roswellin tunnarissa jne edesauttoi varmasti uraa.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Viestin lähetti vilpertti

Suuri yleisö ei tiedä esimerkiksi Hooverphonicista yhtään mitään mutta jokainen kenelle olen yhtyettä esitellyt on siitä pitänyt. Suuri yleisö sen sijaan tietää Britnit ja Rikimarttiinit ja vastaavat paskat koska niitä markkinoidaan ja niiden kuuntelu tehdään hyväksyttävän oloiseksi.

Livetään hieman Didosta sivuun...(tosin Deep Dish ja Francois K Remixit ovat hyviä)

Kyseinen Belgialainen akti on todistettu livenä Saksassa Bizarre-festareilla viime kesänä. Homma toimii. Onhan Mad About You saanut soittoaikaa Mafialla jonkin verran.

Eihän Alien Ant Farm:kaan ollut kenenkään tietoisuudessa ennen
massiivisessa rotaatiossa ollutta Smooth Criminal-coveria. Nyt se myy Suomessa kuin leipä, vaikkei kukaan ole muita biisejä varmaan koskaan kuullutkaan. Itse tilasin ko. levyn jenkeistä heti se ilmestyttyä,joskus Maalis-huhtikuussa. Euroopan julkaisu oli vasta elokuussa. Samaan kastiin kuuluu Staind.

Kyllä porukka tietää Didot, Ricky Martinit, N-Syncit ja Linkin Parkit!!

Se mitä radiot soittaa ja lehdet/TV mainostaa, myy!! Oli se hyvää tai huonoa.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Mutta Dido on huono muusikko koska "ei päässyt omilla avuillaan hittilistalle"?

Dido sai itsensä soittolistoille Eminemin mukana. Minä itse löysin hänet Faithlessin Postcards -kipaleen sekä Napsterin avulla ja kuuntelinkin kuun, pari ennen kuin Suomessa alettiin riehumaan...

Makuasiat ovat ainoita asioita joista voi kiistellä, sillä muut asiat ovat faktoja. -vilpertti
 

Evil Elvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
The Who?

Kuka tai mikä on Dido?
Jos se on päässyt listoille ja saanut paljon radiosoittoja, voin jo kuulematta kertoa, etten pidä siitä.
Ja nainen? Levyhyllystä ei löydy yhtään naisartistia- You need a cock to rock!
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Minäkin voin näkemättä suosikkijoukkuetta kertoa noin sulkeutuneen kuulentakannan omistavan henkilön olevan ehdottomasti HIFK -fani :)
 

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
Viestin lähetti leivoja
Ja toiseksi, ilman EMINEMiä ei DIDOsta olisi ikinä tullut mitään.2 vuotta vanha plätty julkaistiin EMINEMin sämpläyksen ansiosta.

joo, ei oo didossa eikä eminemissä kummassakaan hurraamista.
todellakaan.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika mitäänsanomaton ja biisit tylsiä, taustamusana siedettävää.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Suurimmat hitit "Here With Me" ja "Thank You" ovat ne parhaat viisut Didolta. Muuten kaikki kappaleet ovat sitä samaa remputusta. Ja kaikki kunnia tosiaan miehelle nimeltään Marshall Matthers III:lle, joka nosti Didon esille.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti Arnold
Suurimmat hitit "Here With Me" ja "Thank You" ovat ne parhaat viisut Didolta. Muuten kaikki kappaleet ovat sitä samaa remputusta. Ja kaikki kunnia tosiaan miehelle nimeltään Marshall Matthers III:lle, joka nosti Didon esille.

Eminem saa kiittää DR. DRE:tä omasta urastaan! Pata kattilaa soimaan!:o
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onhan Dido aika poppista kaikin puolin, mutta oikein nautittavaa sellaista. Kyllä minun musiikkimakuuni muutama levy tuollaista tyylikästä poppistakin aina mahtuu kaiken muun sekaan. Eniten ehkä tuossa Didon poppiudessa häiritsee nuo sanoitukset. Käy vähän puuduttamaan, kun levyn jokainen kappale pyörii oikeastaan kahden miehen ympärillä. Tosin sehän kai poppismusiikissa on aika normaalia.

Noin muuten aika mukavan melankolisvivahteinen levy. Ehkä ironisesti levyn huonoin biisi onkin tämä Eminemin avulla Didon listoille nostanut Thank You, jonka ylipositiivusuus käy lähinnä rasittamaan.

Ei kyllä minuakaan aluksi Dido kiinnostanut yhtään, kun olin kuullut massasoitossa ollutta Here With Me -biisiä. Sittemmin jonkun mainostuksesta ihan huvikseni kokeilin muitakin biisejä, ja kas, sehän alkoikin maistumaan oikein hyvältä. Varsinkin biisit Hunter, My Lover's Gone ja Isabel ovat aika mainiota poppista.
Hyvä levy kaikenkaikkiaan, ja taitaa olla nykyään jo midpriceäkin.

Ja Didoko muka ei kaunis?
http://www.didopics.com/didopics09.htm
Sanoisin, että nimenomaan kaunis nainen, siinä missä jotkut britynet tai christinat ovat korkeintaan "hyvännäköisiä".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös