Mainos

Mielipide: Paras radio-station

• 7 567
  • 76

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Viestin lähetti Mzt_t

YleX saa pienen erikoismaininan sen vuoksi, että sieltä ainakin tuli aiemmin (ehkä jopa vielä?) kerran viikossa kunnon musaa: Hard Rock Club tai joku vastaava sunnuntai-iltaisin. Muuten koko kanava on kyllä sieltä ja syvältä.

Eipä tule Hard Rock Clubia enään. Saattaa pyöriä YleQ:lla nykyisin, muttei enää YleX:llä. Mahtava ohjelma toki.

Byvajet

Jäsen
En käsitä, kuinka ihminen voi valvoa kaksi yötä peräkkäin, eikä uni tule senkään jälkeen. Aivot ovat kumma elin.

Tällä unettomuuspöhnäisellä alustuksella itse asiaan. Jokisen Ile iloitsi Novalta potkut saatuaan uudesta työpaikastaan. Sehän on Helmiradio.

Helmiradiota kuunneltuani olen taipunut käsitykseen, että ennen pitkää tulee loppu koko kanavalle. Siinä missä monien kaupallisten kanavien sisältö on yhtä mainospommitusta, Helmiradio on mainonnassaan niukka. Biisiä biisin perään, höpinä väliin, mutta ei mainoksia. Juontaminenkin loppuu aikaisin illalla.

Eräänä päivänä Ile, se Jokisen Ile, suorastaan maanitteli ihmisiä soittamaan ohjelmaan. Puuttuvat siis sekä mainokset että kiinnostuneet ihmiset.

Jos pitäisi perustaa radiokanava, en osaisi arvata, mitä sinne pitäisi työntää, jotta suosiota saisi. Ovatko keskiössä juontajat vai musiikki? Monet kanavat yrittävät kilpailuilla. Arvaa ääni, arvaa mistä biisistä on lyhyen lyhyt pätkä.

Minulle kaupallinen puoli merkitsee paskaa. Odotan siltä biisejä, joista saan energiaa, mutta turhanpäiväistä lätinää en jaksaisi kuunnella. Hämmästyttävän paljon noita mainoksiin perustuvia kanavia kuitenkin on.

Ovatkohan mainostajat kuinka tarkasti perillä mainostensa vaikuttavuudesta? Minä katkaisen säännönmukaisesti äänivirran mainosten alkaessa kaikua.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy