Mielikuvia virtuaali Predatorista...

  • 4 085
  • 29

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitkä nimimerkit, mitkä seurat, ketjun vastauksista poiki tällainen ketju. Sain oikein luvan itseltään Predatorilta kertoa minkälainen oikea mies virtuaali Predan nimimerkin takana piileskelee.
Luonnollisesti mielikuvani on faktaa joten suhtautukaa siihen arvokkaasti. Mikään ei estä muitakin julkituomasta mielikuvaansa tästä miehestä joka ihmettelee miksi Hänet tunnetaan IFK:laisena. Itse asiassa se olisi suotavaa...

Hyvä Predator
En kirjoita Sinulle ensi kertaa ja tämäkin kirjoitelma on paukkunut jo kahdesti bittiavaruuteen, mutta sisukkaana ihmisenä yritän vielä tämän kerran.
Kun suljen silmäni näen Sinut kookkaana, vantterana miehenä kuljeskelemassa kutakuinkin määrätietosin askelin, pitkä popliinitakki päällä Helsingin keskustassa. Hiuksesi ovat tummat, hiukan taipuisat. Kasvosi hieman pyöreähköt ja käytät tummasankaisia silmälaseja. Jalassasi on siistit nauhakengät.
Olet menossa jonkinlaiseen kokoukseen tai eläintieteelliseen museoon. Silmiesi väriä en pysty erottamaan mutta oletan niiden olevan veden vihreät? Näytät ihan ok keski-ikäiseltä.

Horoskooppimerkiltäsi olet neitsyt. Pikkutarkka, taiteellinen ja itsepäinen. Muuten persoonallisuudeltasi olet neitsyen vastakohta, avoin ja hyvin ulospäinsuuntautunut.
Tähtimerkkisi piikkiin menee myös ns. hulluus joka on kohdallasi omiaan kompensoimaan perisuomalaisen miehen itsekeskeisyyttä. Näin ollen nimitän sitä impulsiivisuudeksi tai intellektuaalisuudeksi, en tarkoin muista kumpi tarkoittaa kumpaa.
Perheenisänä olet luotettava ja auttavainen aikuinen ja suhteessa vaimoosi olet se mukava sohvalla löhöilevä mies joka leikkii hämähäkeillä ja auttaa aina kun pyydetään. Lyön vaikka vetoa, että et käy lenkillä?
Työelämässä olet johtavassa asemassa oleva "persoona" joka ei ole unohtanut miten ruohonjuuritasolla toimitaan. Olet kylläkin vähän kyseenalaisessa johtavassa asemassa, ei mitään laitonta tai sellaista, mutta yhteiskunta ei ymmärtääkseni kovinkaan korkealle noteeraa kun tulokset ei ole "mitattavissa".
Olet kuitenkin kutsumusammatissasi ja olet siinä hyvä.

Nyt sumenee silmissä ja aivoissa en pysty näkemään enempää.
Jokin utuinen kuva kangastelee näkökentässäni: ei kai vaan Sinulla ole viiksiä? Ei en usko, se on näköharhaa.

Tämä on typistetty versio edellisistä hehkutuksista, mutta en minä nyt koko iltaa yhden miehen mielikuvia jaksa...

Terveisin ennustaja koo
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Voi koo, koo, koo, koo...

Ettei nyt vaan tulisi penalttia moderaattoreilta kun tällaisen YHTÄ TIETTYÄ nimimerkkiä ruotivan otsikon avasit? Tätä mallia noudattaen palsta kohta tulvii vastaavanlaisia ketjuja, vai? Minä käsitin siitä Sinun edellisestä kirjoituksesta siinä toisessa ketjussa, että laitat SIIHEN jatkoksi jotakin sepustusta minusta - mutta että ihan oma otsikko minulle? Nyt on jännää nähdä, miten tähän suhtaudutaan.

Mihin tämä ketju nyt sitten päätyykin, niin kirjoittelen Sinulle lisää vastauksia tähän TÄNÄ ILTANA paremmalla ajalla - just nyt pukkaa vähän kiirusta, kun pitää roudata pojan tyttöfrendiä lekuriin.

PS: Minulla EI ole viiksiä. Vaimo sanoo, että jos kasvatan parran, niin hän hankkii haulikon tai kotieläimeksi Saimaan norpan...

Palaillaan.

PSST: Minut livenä nähneet palstalaiset tietävät, että olen yhdistelmä Arnold Schwarzeneggeriä, Laila Kinnusta ja Benito Mussolinia. MOT.
 
Viimeksi muokattu:

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muutin mieleni. Lähetän kirjoitukseni ekaksi Predalle yv:nä ja ehkä myöhemmin hänen suostumuksellaan tänne.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti lintu
Muutin mieleni. Lähetän kirjoitukseni ekaksi Predalle yv:nä ja ehkä myöhemmin hänen suostumuksellaan tänne.

Viesti vastaanotettu. Anna palaa minun puolestani. Jätä kuitenkin se minun ammattini mainitsematta. Sen kuitenkin tietää täällä jo ihan tarpeeksi moni ja lisää minä en niitä "tietäjiä" kaipaa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Nimim. koo... taksi on keksitty, joten tytteli lähti sillä lasareettiin. Nyt on siis minulla aikaa vastailla Sinulle.

Olen kieltämättä ruumiinrakenteeltani "vankka", mutta lihava en suinkaan ole. Tarpeen vaatiessa muutun höyhenen kevyeksi, esim. tanssiessani Sinun kanssasi Nuoruustangoa... jos satun kaatumaan päällesi, niin huomaat vain kevyen, enkelimäisen, rankkitynnyriltä haisevan olion hipaisevan vartaloasi. If I said You have a Beautifull Body, Would You Hold It against Me in Court?
Hiukseni olivat aikoinaan yön mustat, mustemmat kuin lähimmällä spanielia hevosena kaupittelevalla mustalaisella. Nyt on jo hieman hopeaa ohimoilla ja Virosta ostettu Ranta-Rolex ranteessa. Tällä hetkellä ei ole päällä edes poliisin hakuja, joten sen puoleen olen vapaa mies.
Minä kieltämättä käytän myös tummasanakaisia silmälaseja... sangat tosin ovat erittäin ohuet ja tarvitsen rillejä ainoastaan autoa ajaessa, koska en enää näe KAUAS kovin hyvin.
Silmäni ovat kaksiväriset, toinen on vihreä ja toinen sininen (tämä ei ole vitsi). Niin, ja olen syntynyt kesäkuun viimeisenä päivänä, joten olen siis rapu. Menen tietyissä tilanteissa vaikka perse edellä puuhun... jos puun edustalla on hyvä ponnahdusalusta....
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Preda on kuitenkin ylpeä perusstadilainen. Predator on aivan selvästi huumorimiehiä ja hänen tilannekomiikkansa on aina kohdallaan. Predatorilla on laaja tuttavapiiri johon kuuluu muutama julkisuuden henkilö. Kaikki jotka Predatorin tuntevat pitävät häntä erinomaisena ja hauskana tyyppinä. Rauhallinen perheenisä ei ehkä ihan ole oika adjektiivi kuvaamaan hänen luonnettaan. Hän on sellainen josta poika on ylpeä ja kerskuu koulussa. Preda harrastaa tennistä (tai muuta vastaavaa) säännöllisesti, 2-3 kertaa viikossa kavereiden kanssa usein "bissepanoksella". Predator tottakai viettää iltaa aina silloin tällöin "kupin ääressä" ja seuraavana amuuna tulevan sivuvaikutuksen ehkäisemisessä tai parantamisessa hän haluaa mieluiten käydä kävelyllä, ei missään nimessä ainakaan saa jäädä kotiin homehtumaan, se on pääasia. Predator on aina rakastanut hyviä elokuvia yli kaiken, ja tämä on suuresti myös vaikuttanut hänen uravalintaansa joka on harkitusti tehty, toki siihen kului vuosia opiskellessa. Musiikin ystävänä hän käy aina katsomassa kun joku ulkomaalainen muusikko tulee suomeen keikalle. Nuorempana ei levysoittimessa paljon muuta kuin AC/DC:tä soinut. Nykyään hän kuitenkin on rauhoittnut ja kuuntelee enimmäkseen rauhallista mutta kaunista instrumentaalista musiikkia, suosikkibändeihin lukeutuu The Beatles, Jethro Tull, Kent ja U2. Predator tietää että elää vain kerran, mutta haluaa kuitenkin ottaa aika iisisti. Predator viihtyy vapaa-aikanaan nahkatakissa ja farkuissa, tottakai aina kauluspaidalla sovellettuna.

Siinä on se kuva jonka olen saanut Predatorista.

-lintu
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Mies, jolla on uskomaton mielikuvitus. Pitää Bacardin tuotteista ja kärsii ajoittain hirveästä kenosesta - heh. Hallussa sekä kynä, että sana.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Voi koo, koo, koo, koo...

Viestin lähetti Predator
Ettei nyt vaan tulisi penalttia moderaattoreilta kun tällaisen YHTÄ TIETTYÄ nimimerkkiä ruotivan otsikon avasit? Tätä mallia noudattaen palsta kohta tulvii vastaavanlaisia ketjuja, vai? Minä käsitin siitä Sinun edellisestä kirjoituksesta siinä toisessa ketjussa, että laitat SIIHEN jatkoksi jotakin sepustusta minusta - mutta että ihan oma otsikko minulle? Nyt on jännää nähdä, miten tähän suhtaudutaan.
Penaltista en tiedä, mutta ei tällaista otsikkoa enään saa avata muista nimimerkeistä, koska patentoin oman avaamani.

En kai minä nyt linnun ketjuun mene Sinusta analyysejä tekemään, sehän se vasta olisi sääntöjen vastaista. Minä pysyn aina ketjun puitteissa joten tähän on tyytyminen. Sitäpaitsi näin pääsevät muutkin kertomaan mielikuviaan.
Juu, enkä ajatellutkaan että olisit lihava, vanttera olet varreltasi. Höyhenenkeveät tanssit kaatumisineen voit suorittaa vaimosi kanssa, minulta saattaisi mennä selkäranka poikki, osteoporoosi, tiedäthän. Muistelen myös, että eikös teidän ensitapaamiseenkin liittynyt joku kaatumis-tai konttausvälikohtaus?

Vai että perse edellä puuhun, uskoiskohan...

Terveisin koo
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Voi koo, koo, koo, koo...

Viestin lähetti koo


En kai minä nyt linnun ketjuun mene Sinusta analyysejä tekemään, sehän se vasta olisi sääntöjen vastaista. Minä pysyn aina ketjun puitteissa joten tähän on tyytyminen.


Parahin kukkia ja miehiä rakastava koo.

Tuo kaatuilu tangon aikana oli vitsi. Vaimoni mielestä olen ERITTÄIN hyvä VIEJÄ tangossa ja valsissa. Joten jos Sinä minun kanssani vetäisisisisisisit esim. tuon edellä mainitun Nuoruustangon (Aulikki Oksasen laulamana... karsee leidi, mutta hyytävä ääni) käsivarsillani sensuellisti värähdellen, niin minä lupaan ostaa Sinulle varvaslaastareita vuodeksi eteenpäin. Is it ö diil?
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Allekirjoituksensa mukaisesti lienee imaissut klassikon ynnä poikansa, ja ehkä myös monikkonsa. Toisaalta mistäs näistä sedistä tietää. Yhtä kaikki, loistoukosta tuntuu olevan kyse. Oli kyse sitten hokista ja varsinkin siitä oleellisimmasta; kaikesta muusta.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Re: Voi koo, koo, koo, koo...

Viestin lähetti Predator
Parahin kukkia ja miehiä rakastava koo.
Tuo on jo liian paksua. Nyt kaikki pitävät minua omituisena kun menet tuollaisia näppikseltäsi päästämään. Nainen joka rakastaa kukkia ja miehiä, HUH HUH. Älkää hyvät ihmiset uskoko Predatoria,
valhetta kaikki alusta loppuun. Oikeasti rakastan ruosteisia rautanauloja, kaasukammioita ja pahalta haisevia vaatteita. Olen myös syvästi kiintynyt sisiliskoihin ja kuristajakäärmeisiin sekä limaisiin ojanpohjiin.
Puutarhan olen ajat sitten vaihtanut miestarhaksi. Koivukujan virkaa hoitaa 107 suoraryhtistä koripalloilijaa. Pohjoispuolen tuulensuojaistutuksena toimii parikymmentä painijaa kahdessa rivissä. Olen kylläkin harkinnut vaihtaa joka toisen Maailman vahvin mies kilpailun jälkeen. Köynnösmiehinä talon seinustalla kiipeilee telinevoimistelijoita ja perennapenkki kakkosessa lymyää, vielä osittain maan uumenissa jotain sekalaista seurakuntaa. Amppelimiehistä jouduin luopumaan kun hyö aina valittivat että veri menee päähän, ja valituksia minä en jaksa kuunnella. Pihakäytävän molemmin puolin on sellaiset tolpat joihinka en ole vielä sopivia miehiä löytänyt. Ajattelin jotain vaaleaa ja rönsyilevää, mutta kaikki sellaiset on mukulamiehiä jotka pitää talveksi viedä pimeään, viileeseen kellariin...
Huonemiehen purkki minulla on jo valmiina, mutta itse mies on häipynyt...minkäköhän takia...


Niin, että älä luule jotta kanssasi nuoruustangoa tannnnssssahhhtelisin

Terveisin koo
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mies, joka on maita ja mantuja nähnyt, tuulien mukana kulkenut - kuitenkin yhdistän nettipersoonan elämän samoilut enemmänkin eteläisiin maisemiin, ehkäpä myös merellisiin sellaisiin. Voisi käydä toisessa elämässä jonkun merellä seilaavan kuunarin kapteenista? Pohjoisen jänkien kulkijaksi en lähtisi veikkailemaan kuitenkaan.

Armoitettu kynämies, kielellisesti luova kaveri. Jos omistaisi sähkökitaran (en tiedä omistaako) niin se olisi Fenderin Telecaster ja väriltään joku vaalea puusävy valkoisella pleksillä varustettuna. Vahvistin Fenderin Twini ehdottomasti. Status Quo ja Hurriganes voisivat toimia soittannollisena vaikuttajina. Ei mikään efektien kanssa häärivä, vaan luottaa putkisoundin voimaan. Korkeintaan Cry-Baby wah wah voisi löytyä...

Pitää kromin kiillosta, hyvästä konjakista, kenties joskus sikaristakin. Mutta ei mitenkään säännöllisesti, vaan näitä nautitaan vain ja ainoastaan erityisissä tilanteissa. Ei ole ihan tumpelo perinteisten kädentaitojen suhteen, osaisi jonkinverran väkertää puuhommia yms. timpurin hommia. Ei välttämättä ole suoraan oppinut näihin hommiin, mutta tuo luovuuspuoli kielisi tästä.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Paljon on näitä virtuaaliystäviä tullut ihan livenäkin nähtyä, Predakin yhtenä niistä, joten näin jälkikäteen on vaikea listata asioita.

Sen voin kuitenkin sanoa, että ehdottomasti ainoana kaikista tapaamistani Preda oli JUURI tasan tarkkaan sellainen kuin minkä mielikuvan olin saanut täältä Jatkoajasta ennen tapaamista.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Predatoria en ole tavannut, mutta pari pätkää olen nähnyt. Muistaakseni verkko on hyvä saalistuslaite, mutta suosittelen kovempia panoksia. Toisaalta Predator on kotoisin ihan muualta ja hänen nappaamisensa ei todenäköisesti onnistu, muutenhan ei jatko-osa natsaa. Silti suosittelen samaa kuin kaikkien ifklaisten kanssa, TAISTELUA!
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Perustzzadilaista toimintaa

Viestin lähetti lintu
Preda on kuitenkin ylpeä perusstadilainen.


Niin, itselleni tuli ensimmäisenä sellainen muistikuva vuosien takaa, jolloin Predator veti jostakin syystä koko jääkaappipakastimen herneineen kaikkineen nenäänsä ja ilmoitti ettei enään koskaan kirjoita Jatkoaikaan.

Ilmeisesti siellä Tzzadissa nämä ajanmääritykset ovat hieman eri levelillä kuin täällä syvässä Hämeessä, koska muistaakseni jo seuraavana päivänä saimme iloksemme taas lukea ko. herran suoltamia tuotoksia.

Sitä en sitten tiedä, onko moinen ohjesäännönmukaista perustzzadilaisen käytöstä vaiko eikö.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Predator, juoppojen ystävä!

Vai että mielikuvia Predatorista.
Olen kyllä tavannut tämän hemmon jopa livenä (muistaakseni!), mutta valitettavasti muistikuvani ovat "hiukan" hatarat. Ikää en pysty arvailemaan, sillä tällä "alienilla" oli joku perhanan maski päässä. Muuta en nähnyt kuin silmät ja raateluhampaat, joten olin alussa täysin horkassa.

Ensiksi luulin, että siinä on oikea viinapiru, mutta myöhempien tapahtumien jälkeen muutin kuitenkin mieleni. Sama kieltä emme pystyneet puhumaan, koska olin aivan tolkuttomassa humalassa. Onneksi tällä "Predalla" oli kädessään jonkinlainen kommunikaattori, jonka ansiosta pystyimme vaihtamaan muutaman sanan. Näin jälkeenpäin muistan senkin, että tällä "Predalla" oli mukana saatanan iso keihäs, jolla hän mätki minua päähän kun meinasin sammua.

Eräs tapahtuma syöpyi kuitenkin muistiini lähtemättömästi. Tämä Predator nimittäin muuttui välillä täysin näkymättömäksi!!! Helvata, tämän iloisen tapahtuman johdosta saimme juoda runsaasti ilmaista bisseä. Näkymätön Preda kävi aina välillä imuttamassa sitä hanoista. Valomerkin aikoihin olin jo niin kauheassa kunnossa, että minut nakattiin pihalle sieltä pubista. Sen jälkeen en ole enää Predatoria tavannut, mutta hän antoi minulle kuitenkin numeronsa, johon voisin soittaa, mikäli bisset pääsee loppumaan.

Kirjoitin tästä tapaamisesta Jippiin Rajatieto -forumiin, mutta minua ei uskottu. Vai oliko tässäkin tapahtumassa kyseessä ainoastaan viinan puutteesta johtuvat harhat?

Hörpsss!!!
 

Anton

Jäsen
Virtuaali -Predatorilla on sangen intohimoinen, mutta hyvin oikeudenmukainen suhde jääkiekkoon, ja sieluni silmin voin nähdä hänet niin Jäähallilla kuin pimeillä kujilla puolustamassa heikompia, epäonnisia ja muita luusereita. Turpiin saavat muunmuassa rajusti niin Nicken kuin Apen kiusaajat. (Tähän voisi pistää vanhojen Batman –elokuvien päälle piirrettyjä SMACK, BOOM, POKS tekstianimaatioita.) Jäähallilla kulkiessa on aina asuna teräsmiesmäinen trikooasu, jonka lahkeisiin on huolella silitetty prässit, sillä Virtuaali-Predator on sangen pedenttinen ja huoliteltu persoona. Epänormaalin hyvin kehittyneitä sääriä verhoaa kiiltävän mustat tekonahkasaappaat. Saappaissa on luonnollisesti kymmenen sentin tolppapohjat antamassa lisäjykevyyttä. Rintaa ei tietenkään korista mikään lapsellinen S –kuvio, vaan suurennettu kuva mirristä – siis siitä hifkin tunnuksesta.

Varsinainen Predator on jostain syystä lopettamassa palstan mielenkiintoisimman ketjun eli WW-II:n nippelitrivian.
Onneksi Virtuaali Predis jatkaa sitä, eikö jatkakin?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Perustzzadilaista toimintaa

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itselleni tuli ensimmäisenä sellainen muistikuva vuosien takaa, jolloin Predator veti jostakin syystä koko jääkaappipakastimen herneineen kaikkineen nenäänsä ja ilmoitti ettei enään koskaan kirjoita Jatkoaikaan.

Ilmeisesti siellä Tzzadissa nämä ajanmääritykset ovat hieman eri levelillä kuin täällä syvässä Hämeessä, koska muistaakseni jo seuraavana päivänä saimme iloksemme taas lukea ko. herran suoltamia tuotoksia.

Kiva että "suoltamani tuotokset ovat sinun ilosi".

Ja noista ajanmäärityksistä sen verran, että miksi helvetissä mielensä muuttaminen pitäisi olla vain naisten oikeus? Itse "syyllistyt" samaan... miehen allekirjoitus muuttuu vähän väliä. Tuolla menolla olet ennen eläkeikää Tunkin ja oman jälkikasvusi kanssa Espoon Areenalla kannustamassa kotikaupunkisi, Espoon Bluesin joukkuetta.

Täältä sinne
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Predator, juoppojen ystävä!

Viestin lähetti reds1897
Vai että mielikuvia Predatorista.
Olen kyllä tavannut tämän hemmon jopa livenä (muistaakseni!), mutta valitettavasti muistikuvani ovat "hiukan" hatarat.

Noh, onneksi minun mielikuvani sinusta ovat ihan seesteisen selkeet. Viimeksi tavatessamme Hadankassa, sinä minut huomatessasi huusit jo kaukaa: - ISÄ!

... sniif ...
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tällainen on Predator

Seuraavanlaisen kuvan olen saanut Predatorista hänen kirjoitustensa välityksellä.

Ikä 38 v. Paino noin 95 kg. Pituus noin 188 cm. Huumorintaju äärimmäisen lapsellinen, joten on heti huomautettava, että tuolla pituudella ei tarkoiteta "sen" pituutta, joka on vain kymmenesosa tuosta mainitusta.

Paksut reidet ja kapoiset, jäntevät pohkeet. Pieni omenavatsa ja leveähköt hartiat. Perusriski sälli, joka ei käy aktiivisesti jumpalla, mutta ei karsasta liikunnallisia harrastuksia. Etenkään kavereiden kesken. Jos liikunnan jälkeen on mahdollisuus ottaa stobe tai parikymmentä.

Pukeutuu vapaa-aikana siisteihin tummansinisiin farkkuihin tai suoriin puuvillahousuihin. Yllä myös villaneule tai kauluspaita. Jalassa ruskean sävyiset nahkaiset nauhakengät. Eteisen hyllystä löytyy hattu, joka on harvemmin omasta tahdosta päässä. Aurinkolasit ovat Ray-Banit, mutta hivenen aikansa elänyttä mallia. Ehkä kymmenen vuotta sitten YK-joukoissa ollessa hankitut.

Kasvoiltaan Predator on symmetrinen. Hänellä on pyöreät ja sympaattiset posket, kohtuullisen karski, mutta komea suu ja särmikkäät, mutta hyvännäköiset hampaat. Silmät ovat ruskeat tai ehkä hivenen vihertävät. Predatorilla on aika nopea karvankasvu, joten pieni sänki koristaa hänen leukaansa usein. Varsinaista partaa tai viiksiä hänellä ei ole.

Preda on kohtuullisen lahjaton musiikkihommissa, joten soittimia hän ei omista. Joskus on jotain tullut rämpyteltyä, mutta siitä on yli 20 vuotta aikaa. CD-soittimessa pyörii esim. Timo Rautiainen. Kun Preda innostuu oikein kuuntelemaan musiikkia, niin hän kaivaa esiin vinyylilevynsä joiden joukosta löytyy Deep Purplea, Led Zeppeliniä, Helloweenia, Hurriganesia, AC/DC:tä ja Black Sabbathia.

Preda käy kunnon töissä. Hän on joko nuorisosihteeri, koulutoimenjohtaja tai rehtori. Muuten ei ole mahdollista, että hänellä olisi noin paljon aikaa Jatkoajassa pyörimiseen. Ottaen tietenkin huomioon hänen muut aiemin mainitut piirteensä.

Preda on ennenkaikkea isä. Toiseksi hän on aviomies. Kolmanneksi kaveri. Ja kaikkea tätä toimintaa yhdistää taipumus ajatella asioita käsitteen Hifk-kautta. Lasten kanssa pelataan lätkää ja leikitään jääkiekkotietovisaa tai kysellään tyttären poikaystävältä tämän lätkäharrastuksesta. Vaimon kanssa tapellaan jääkiekkopeliin menosta ja oluen juonnista siellä. Kavereiden kanssa puhutaan ja katsotaan kiekkoa. Ja juodaan Koffia.

Tällainen kuva sinusta välittyy. Osuiko, vai upposko?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Oiva, nyt tulee kyyneleet..

Osui ja upposi aika hyvin.

Kiva kun muistit minun hammasongelmanikin. Nyt tosiaan on purukalusto kondarschenkossa. Ihan sivuhuomautuksena sanoisin, että on se nyt IHME ettei me vielä olla tavattu näissä palstalaisten tapaamisissa! Noh, hyvää kandee venata.

Meni tuossa sinulla kyllä pieleen tuo farkkuosuus. Työpaikallani joudun jonkilaista auktoriteettia luodakseni käyttämmään AINA suoria housuja. Siis AINA. Koskaan en ole duuniin tullut farkuissa. Siis kuitenkin duunipaikalle, työhön liittyen olen tosin saapunut useinkin erilaisille urheilukentille farkuissa tai verkkareissa. Minut on kaksi kertaa jopa viety työpaikalta pois verkkareissa ambulanssilla.

edit: Oiva sanoi esim. "olet kohtuullisen lahjaton musiikkihommissa"... tämä pitää myös paikkansa. Olen tosin bändin mukana itse soittaen tehnyt jopa singlelevyn, mutta se oli omakustanne kultaiselta 70-luvulta... olen lähinnä "kahden kielen basisti"... musiikki on kuitenkin tärkeä osa elämääni. Erittäin tärkeä, koska jotakin siitä luulen jopa tietäväni.
 
Viimeksi muokattu:

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Oiva, nyt tulee kyyneleet..

Viestin lähetti Predator


Meni tuossa sinulla kyllä pieleen tuo farkkuosuus. Työpaikallani joudun jonkilaista auktoriteettia luodakseni käyttämmään AINA suoria housuja. Siis AINA. Koskaan en ole duuniin tullut farkuissa.

No perskeles! Duuniin suorissa housuissa ilman muuta, mutta minä puhuinkin vapaa-ajanvaatteista, jotka sinulla ovat siis minun nähdäkseni tummansiniset farkut tai puuvillahousut.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Veikkaan seuraavaa; Predator on minua lyhyempi mutta rotevampi, joten hän nostaisi minut seinälle helposti. Äänenvoimakkuudeltaan hän on samaa sarjaa minun kanssani. Iältään jonkin verran minua vanhempi.

Että siinäpä virtuaalimielikuviani. Predator on TheAnimalin ohella ainoa kirjoittaja, jonka henkilöllisyyttä on tullut jopa oikeasti pohdittua jonkin verran.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti werther
Predator on TheAnimalin ohella ainoa kirjoittaja, jonka henkilöllisyyttä on tullut jopa oikeasti pohdittua jonkin verran.

Minä mietin viime keväänä monta kertaa, että olikohan tuo nyt sitten Predator kun Helsingissä olin töissä ja sattui ohitse menemään musta PT Cruiser. Noin yleensä olen melkoisen huono kuvittelemaan ihmisen olemusta, ellei sitten henkilö itse ole kuvaillut itseään poikkeuksellisen seikkaperäisesti, joten Predatorista on yritetty jonkinlaista virtuaalimielikuvaa muodostaa.

Olen sitä mieltä, että Predator on rakastava isä ja aviomies ja töissäänkin tykätty persoona. Ja asiaankuuluvaa kohellusta ei voi hymyilemättä katsella, mutta jos tilanne niin vaatii, Predator osaa myös olla vakava. Emmä nyt tän enempää tällä kertaa... Voisin tavatessa vähän arastella mutta eiköhän sitä jotain juttua syntyisi (virtuaaliminäni on oikeaa minääni hiljaisempi...).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös