Mielenosoitus !

• 2 823
  • 31

JanJ

Jäsen
FAKTAA!

Tässä ohjetta mielenosoituksen järjestämiseksi:

Yleisellä kokouksella tarkoitetaan mielenosoitusta tai muuta kokoontumisvapauden käyttämiseksi järjestettyä tilaisuutta, johon muutkin kuin nimenomaisesti kutsutut voivat osallistua tai jota he voivat seurata. Yleisenä kokouksena ei kuitenkaan pidetä sellaista mielenosoitusta, joka on tarkoitettu ainoastaan yksittäisten henkilöiden mielipiteen ilmaisemista varten (kokoontumislaki 2 §).

Yleisen kokouksen saa järjestää täysivaltainen henkilö, yhteisö ja säätiö. Vajaavaltainen, joka on täyttänyt 15 vuotta, saa järjestää yleisen kokouksen, jollei ole ilmeistä, että hän ei kykene vastaamaan järjestäjälle lain mukaan kuuluvista velvoitteista. Muu vajaavaltainen saa järjestää yleisen kokouksen yhdessä täysivaltaisen henkilön kanssa (Kokoontumislaki 5 §).

Järjestäjän on tehtävä ulkona yleisellä paikalla järjestettävästä yleisestä kokouksesta suullisesti tai kirjallisesti ilmoitus kokouspaikan poliisille vähintään kuusi (6) tuntia ennen kokouksen alkamista (Kokoontumislaki 7 §).

Elikkäs: soitto aamulla Helsingin Poliisilaitokselle.
Yhteystiedot:

Pasilan poliisitalo
Pasilanraitio 13, 00240 Helsinki
puh. 189 4205, -5110, telefax 189 4239

Tietenkin parasta on lähettää sinne faksi.
Eipä tartte heti joutua kiusalliseen kuulusteluun puhelimessa.
Sitten vaan mieltä osoittamaan.
Mä tulen mukaan, mun kyltissä lukee että "MOGER PALAUTETTAVA HETI PORIIN!"

JanJ

Jäsen
Ai niin.
Kun olette lähettäneet sen faksin, muistakaa ottaa kopio siitä mukaan mielenosoitukseen.

Kun kuitenkin se ensimmäinen paikalle tuleva poliisi väittää mielenosoitusta laittomaksi. Sitten vaan näytätte kopiota faksista.
Ja muistakaa se kuuden tunnin ennakko sen faksin kanssa.

Anteeksi IFK:n johtokunta.
Tiedän että luette tätä.
Mutta olisihan joku muu kuitenkin neuvonut jos en minä........ ;)

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Up we go...

Tämä aihe lienee taas jossain määrin ajankohtainen.
Eipä silti, Föönin olisi pitänyt hurahtaa samaan aikaan jo Hessu Mällin kanssa pihalle, että sillä olisi ollut positiivista vaikutusta ensi kauden brändiin.

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Suuri punainen
Päiväksi olin ajatellut päivää jolloin on runkosarjan viimeinen kierros on IFK jatkossa tai ei miltä kuulostaa onko porukka vielä mukana ?

Matsin jälkeen ei ehkä hyvä, ottaen huomion, että olis tarkoitus että porukka on täysissä sielun ja ruumiin voimissaan (lue: selvin päin)

Itse tulen ehdottomasti myös mukaan, jos vain ajankohta sopii.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Siis lauantai 16.03.2002 ohjelma:

klo 13.00 Mielenosoitus IFKoon toimistolla, jonka jälkeen kulkueena...

klo 14.00 5 penniä, kauden jäähyväistilaisuus

klo 16.00 Peliin ja älämölöä tuvan täydeltä

n. klo 18.30 - ?

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tulipa tuossa just mailia parilta kaverilta, jotka tietävät, että kirjoittelen tänne (molemmat lukevat palstaa päivittäin). Mailissa sanottiin yksinkertaisesti, että mukana ollaan ja kirjoita se JA:aan. Heidän lisäksi tunnen 2-3 hardcore-fania lisää, jotka ovat sen verran kypsiä, että takuulla tulevat.

Elikkä saan iisisti 4-5 kaveria lähtemään mukaan. Olisihan se hyvää lämmittelyä ennen matsia ;). Pysytään siinä vaiheessa vielä selvinä ja asiallisina, niin sanomalla voisi olla jotain vaikutustakin (siis voisi).

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy