Mielenosoitus !

• 2 822
  • 31
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki , Liverpool ,sympatiat HPKlle
Olen mielessäni työstänyt jo pidemmän aikaa järjestää mielenosoitus IFK:N toimiston ulkopuolella epäluottamuslauseen osoittamiseksi P Matikaísta kohtaan . Haluaisin kuitenkin touhusta laillisen ja kysyisin että tietääkö joku jatkoaikalainen mihin pitäisi ottaa yhteys luvan saamiseksi olen kuullut että poliisille mutta minne sinne .
Lisäksi haluaisin tiedustella jatkoajan muilta IFK-faneilta löytyykö halukkaita mukaan barrikaadeille olen laskeskellut että joku 100 ihmistä olisi se minimi että homma olisi mielekästä ja tietty jos jollain on suhteita mediaan niin eikun media kehiin kanssa .
Olisihan se kuitekin mielekkäämpää mennä huutamaan suoraan Penalle ja hallitukselle kuin tapella täällä keskenämme . Tuntuu jo että Pena on onnistunut jo saamaan fanit toistensa kimppuun sen verran kuumaveristä kirjoitusta on ollut IFK-fanien välillä viime päivinä .
No niin sitten kattellaan tuleeko porukkaa tarpeeksi eli löytyykö IFK-faneilta yhteen hileen puhaltamisen taito.

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Suuri punainen
mihin pitäisi ottaa yhteys luvan saamiseksi olen kuullut että poliisille mutta minne sinne .

Koeta ihan sinne asiakaspalveluun (tai järjestyspoliisiin, jos luettelosta löytyy), ainakin osaavat sieltä neuvoa.

Muuten: sinun ei tarvitse pyytää lupaa siihen mielenosoitukseen, sinun pitää ilmoittaa siitä poliisille siksi, että he tietävät tulla turvaamaan sekä sinun että muiden kansalaisten turvallisuuden jos tarpeelliseksi näkevät. Poliisi ei siis voi mielenosoitusta kieltää, mutta siitä pitää heille ilmoittaa.

Nimim. kansalaisoikeudet tutuksi.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kerrankin hyvä idea, mä voisin kyllä olla ainakin mukana, tota voisi organisoida hallilla ja muutenkin levittää tietoa. Saadaan tietty päivä sovittua ja jokin aika, eiköhän sinne kunnon läjä jengiä saada.

Suosikkijoukkue
Kiitos Rebel !

Kiitoksia tiedoista !

Täytyy katsoa viikonloppu , että kuinka paljon on porukalla halukkuutta tulla mukaan ja sopia sitten yhteinen päivä siihen .
Yksi sääntö / toivomus kuitenkin olisi se että porukan pitäisi tulla sinne selvinpäin muuten koko hommalta menee pohja .

nige

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Lisäksi haluaisin tiedustella jatkoajan muilta IFK-faneilta löytyykö halukkaita mukaan barrikaadeille olen laskeskellut että joku 100 ihmistä olisi se minimi että homma olisi mielekästä ja tietty jos jollain on suhteita mediaan niin eikun media kehiin kanssa .

I'm in.
Ja otan kaverit mukaan.

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ja ei tarvi välttämättä olla mitään suhteita mediaan, otat(te) luurimen kouraan, etsitte puh.luettelosta kohdat Ilt ja sieltä soitatte vaikka molemmille iltapäivä-lehdille. Tai suoraan STT:lle, niin se sitten levittävät ympäri Suomen, jos katsovat aiheelliseksi.

Tsemppiä yritykseen, ite en aido tulla mukaan =)

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Ylös.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mahtava idea!

Valitettavasti tämmöisillä ideoilla on vähän taipumus aina jäädä muutaman Jatkis-viestin tasolle...

Yli 15 vuotta seuraamme kannattaneena koen asian kyllä erittäin tärkeäksi, joten olisi hienoa nähdä tämän onnistuvan ja pääsevän jopa lehtiin. Luulisi iltapäivälehtiä ainakin kiinnostavan.

Kunnon organisointi, asialliset bannerit ja huumoriakin mukaan. Olen useammankin mielenosoituksen sattumalta nähnyt eri paikoissa ja kyllä sitä huikean paljon turhemmistakin asioista valitetaan.

Ja tämä nyt ei todellakaan mitenkään turha asia edes ole. Klise tai ei, mutta kukahan sen Purkka-Penankin palkan viime kädessä maksaa...

En valitettavasti voi itse osallistua, kun asun aivan toisaalla nykyään, mutta odotan mielenkiinnolla!

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mukana ollaan, ja muutama muukin liittyy varmasti
seuraan. Kunhan kaikki vaan sujuu rauhallisesti eikä
joukkoon eksy ketään hulinoitsijaa. Timo Nyholm & Co
tulee varmasti väijymään tapahtumaa ja jos jotain ikävää
tapahtuu kaikki vaan kääntyy meitä vastaan

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Mielenosoituksesta myös lisää SM-liigan puolella aiheessa "Kriisistä kriisiin".....check it out.

Suosikkijoukkue
Tarkoitus onkin nemenomaan rauhallinen mielenosoitus siksi on myös toivomus että kaikki ovat selvinpäin ainakin sen ajan ettei tule ylilyöntejä .
Sakke 35 ja nige montako kaveria saatte mukaan ja kaikki muutkin kaverit messiin vaan yhteisen asianhan vuoksi eli meille todella tärkeän IFK:n takiahan tässä ollaan huolissaan .

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Vinkki...

Jos tuohon hommaan todella ryhdytte, niin soittakaapa MTV-3:n uutistoimitukseen hyvissä ajoin ennen mielenosoitusta. Eikö tässä olisi kaikki ainekset päästä telkkariin vaikkapa Kymppiuutisten "kevennysosioon"? Ainahan voi ainakin yrittää...

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Mä ja mun kaveri(t) (siis 1 tai 2, toisen mielestä Pentti on hyvä ja tehnyt parhaansa!!!!) on myös täydessä valmiudessa!!

edit: viitaten tohon alempana olevaan: Totta helvetissä!

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Laitetaanpa tännekkin .

Päiväksi olin ajatellut päivää jolloin on runkosarjan viimeinen kierros on IFK jatkossa tai ei miltä kuulostaa onko porukka vielä mukana ?

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
it's the final countdown...

...sittenhän kaikki fanit leimataan koff.netissä valokuvien kera huonoiksi faneiksi jne. paskaa

I'm in!

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey
Jeez..

Mukana ollaan.

Ja omakin toivomukseni on, että kaikki ovat selvinpäin ja ylilyönneilta vältytään.. eli otetaan ne aivot sitten myös mukaan.

Suosikkijoukkue
Minulla olikin vain yksi sääntö/pyyntö eli porukka selvinpäin mukaan tätä ei varmaan tarvitse korostaa liikaa ettei mahd. asian saama julkisuus käänny meitä vastaan Iltalehdessä tyyliin "känniset IFK-fanit mellakoivat IFK:n toimiston edessä !"

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tarkoitus onkin nemenomaan rauhallinen mielenosoitus siksi on myös toivomus että kaikki ovat selvinpäin ainakin sen ajan ettei tule ylilyöntejä .
Sakke 35 ja nige montako kaveria saatte mukaan ja kaikki muutkin kaverit messiin vaan yhteisen asianhan vuoksi eli meille todella tärkeän IFK:n takiahan tässä ollaan huolissaan .

Ainakin 2 henkeä, ehkä lisää. Yhteisien asian puolestahan
me toimitaan

Suosikkijoukkue
Hopi,hopi IFK-fanit !

No niin tämä ketju on ollut täällä muutaman päivän ja vasta vähän yli 20 ilmoittautunutta on tullut mukaan . Totuus on se että vaikka IFK voitti lauantaina ja vaikka nyt on pari pelaajaa saatu niin epäilen että tapahtuuko muutosta ellei faneilta tule SELVÄÄ noottia että asioiden täytyy muuttua . Laitoin sen 100 katoksi koska sitten ei ainakaan tule mussutusta siitä "katkeroituneiden fanien joukosta" kuten Cairns täällä mainitsi jos meitä on siellä vaan parikymmentä niin silloin meille luvataan ehkä jotain mutta mitään ei tapahdu . Tosiaan kuvittelin täällä olleiden kirjoitusten perusteella että IFK- fanit haluaisivat aktiivisemmin toimia yhteisen asian puolesta . Asia on kuitenkin edelleen vireiilä ja se toteutuu jos porukkaa tulee tarpeeksi että kannttaa lähteä liikkeelle .

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy